Работала в 3 компаниях 2 года 11 месяцев
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Энергетика и Энергоносители, Торговля розничная / Retail
Smm-фахівець
Best Market
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
2 месяца
10.2024 - по настоящее время
Zarzadzanie profilami w mediach spolecznosciowych – regularne publikowanie postow, relacji i filmow zgodnie z harmonogramem i strategia marki na Instagramie, Facebooku i TikToku.
1. Tworzenie tresci zgodnie z pozycjonowaniem marki – opracowanie spojnego stylu wizualnego oraz tonu komunikacji, ktory podkresla wiarygodnosc i dostepnosc “Best Market” jako sklepu do codziennych zakupow.
2. Promowanie akcji oraz nowych produktow – wykorzystanie kreatywnych formatow i kampanii reklamowych, ktore odzwierciedlaja misje firmy: zaspokajanie codziennych potrzeb klientow w przystepnych cenach.
3. Analiza i segmentacja odbiorcow – okreslenie kluczowych grup konsumentow i tworzenie skierowanych do nich kampanii, ktore podkreslaja wygode zakupow i oszczednosc.
4. Angazowanie lojalnych klientow – wdrazanie programow lojalnosciowych i konkursow w celu wzmocnienia wiezi z marka i zwiekszenia zaufania do firmy.
5. Zarzadzanie opiniami i reputacja – szybkie rozwiazywanie problemow klientow, co podkresla orientacje firmy na wysoka jakosc obslugi oraz troske o klientow.
1. Tworzenie tresci zgodnie z pozycjonowaniem marki – opracowanie spojnego stylu wizualnego oraz tonu komunikacji, ktory podkresla wiarygodnosc i dostepnosc “Best Market” jako sklepu do codziennych zakupow.
2. Promowanie akcji oraz nowych produktow – wykorzystanie kreatywnych formatow i kampanii reklamowych, ktore odzwierciedlaja misje firmy: zaspokajanie codziennych potrzeb klientow w przystepnych cenach.
3. Analiza i segmentacja odbiorcow – okreslenie kluczowych grup konsumentow i tworzenie skierowanych do nich kampanii, ktore podkreslaja wygode zakupow i oszczednosc.
4. Angazowanie lojalnych klientow – wdrazanie programow lojalnosciowych i konkursow w celu wzmocnienia wiezi z marka i zwiekszenia zaufania do firmy.
5. Zarzadzanie opiniami i reputacja – szybkie rozwiazywanie problemow klientow, co podkresla orientacje firmy na wysoka jakosc obslugi oraz troske o klientow.
SMM-менеджер віддалено
ДТЕК, ТОВ, Енергетична компанія
Энергетика и Энергоносители
1 месяц
10.2023 - 11.2023
Ведення соц.мереж Instagram, Twitter
1) cтворення та узгодження креативів
2) написання текстів та адаптація під соц.мережі
3) створення візуалу для соц.мереж з 0
4) відповіді на коментарі
5) створення контент-плану
6) створення стратегії розвитку соц мереж
7) аналіз конкурентів
8) пошук блогерів для співпраці
9) Аналіз ключових показників ефективності та впровадження виправлень для досягнення цілей
Реклама
1) контроль за запуском та веденням реклами
2) створення креативів для реклами
3) відстреження метрик та корегування реклами
1) cтворення та узгодження креативів
2) написання текстів та адаптація під соц.мережі
3) створення візуалу для соц.мереж з 0
4) відповіді на коментарі
5) створення контент-плану
6) створення стратегії розвитку соц мереж
7) аналіз конкурентів
8) пошук блогерів для співпраці
9) Аналіз ключових показників ефективності та впровадження виправлень для досягнення цілей
Реклама
1) контроль за запуском та веденням реклами
2) створення креативів для реклами
3) відстреження метрик та корегування реклами
Head of SMM department
Корпорація АТБ
Торговля розничная / Retail
2 года 7 месяцев
04.2021 - 11.2023
Кейси та результати:
1. За час моєї праці в компанії аккаунт в Інстаграм виріс з 32 тисяч підписників до 140 тисяч
2. Допомогла фірмі утримати репутацію бренду в найкризовіших ситуаціях, коли інфолінія не працювала і єдиним каналом комунікації з клієнтом були соц.мережі. Це такі випадки як згорівший офіс та початок повномастшабного вторгнення в країну. 24\7 відповідала клієнтам на їх запити, керувала всією комунікацією з регіональними відділами компанії
3. Відсіч фейкам про гуманітарку, вчасна реакція на фейки, разом з командою створила комунікацію що спростовує неправдиву інформацію з посиланням на офіційні державні джерела. Це допомогло утримати позитивну репутацію компанії на ринку.
4. Створила іміджеву PR кампанію „Фура перемоги”, завдяки якій компанія стала символом миру та мирного життя на деокупованих територіях в такий непростий для країни час. Це допомогло згуртувати народ та збільшило довіру до компанії.
5. Завдяки цим двом кейсам компанія виграла в декількох номінаціях в найпрестижнішому конкурсі PR кейсів за найкращі комунікаційні проекти.
В мої обов?язки як Head of SMM в АТБ входили такі речі:
1. Створення маркетингової стратегії на рік
2. Аналіз аудиторії та конкурентів
3. Створення контент-планів.
5. Створення візуального стилю фірми. Оформлення шапки профілів в соц.мережах. Створення шаблонів під пости, сторіз і каруселі. Створення шаблонів під різні рубрики публікацій - акційні, інформативні, розважальні і т.д.
6. Створення та узгодження креативів. Написання текстів та адаптація під соцмережі, створення візуалу для соц. мереж з 0.
7. Планування та розподіл обов?язків між командами задля реалізації контент-планів. Швидке реагування на тренди і кризисні ситуації.
8. Робота з підрядниками - таргетологами та креативною командою, що створювала відео для тіктоку. Моєю задачею було придумувати ідеї для відео та контролювати їх якість. Слідкування чи публікаційні матеріали не порушують законів про рекламу. Аналіз та коригування таргетингової реклами разом з підрядниками.
9. Робота з медійними особистостями та їх представниками. Адаптація представлених матеріалів під стиль компанії (tone of voice, visual identity)
10. Праця з командою що працювала над інтернет-магазином. Аналіз відповідності товарів та їх описів на сайті.
11. Праця з клієнтами та аудиторією
- Залучення клієнтів до комунікації. UGC, опитування, реакції на події
- Активно відповідала в соц.мережах - Фейсбук, Інста, Твіттер
- Відповіді на коментарі, сторі, згадки компанії
- Блокування фейкових аккаунтів
11. Праця з запереченнями та скаргами
- Оформлення та передача скарг на гарячу лінію
- Опрацювання негативних коментарів, вияснення причин негативного ставлення, діалог з клієнтом для усунення причин негативного ставлення
- Усунненя нецензурних висловів в сторону компанії
- Виявлення ботів та спаму
1. За час моєї праці в компанії аккаунт в Інстаграм виріс з 32 тисяч підписників до 140 тисяч
2. Допомогла фірмі утримати репутацію бренду в найкризовіших ситуаціях, коли інфолінія не працювала і єдиним каналом комунікації з клієнтом були соц.мережі. Це такі випадки як згорівший офіс та початок повномастшабного вторгнення в країну. 24\7 відповідала клієнтам на їх запити, керувала всією комунікацією з регіональними відділами компанії
3. Відсіч фейкам про гуманітарку, вчасна реакція на фейки, разом з командою створила комунікацію що спростовує неправдиву інформацію з посиланням на офіційні державні джерела. Це допомогло утримати позитивну репутацію компанії на ринку.
4. Створила іміджеву PR кампанію „Фура перемоги”, завдяки якій компанія стала символом миру та мирного життя на деокупованих територіях в такий непростий для країни час. Це допомогло згуртувати народ та збільшило довіру до компанії.
5. Завдяки цим двом кейсам компанія виграла в декількох номінаціях в найпрестижнішому конкурсі PR кейсів за найкращі комунікаційні проекти.
В мої обов?язки як Head of SMM в АТБ входили такі речі:
1. Створення маркетингової стратегії на рік
2. Аналіз аудиторії та конкурентів
3. Створення контент-планів.
5. Створення візуального стилю фірми. Оформлення шапки профілів в соц.мережах. Створення шаблонів під пости, сторіз і каруселі. Створення шаблонів під різні рубрики публікацій - акційні, інформативні, розважальні і т.д.
6. Створення та узгодження креативів. Написання текстів та адаптація під соцмережі, створення візуалу для соц. мереж з 0.
7. Планування та розподіл обов?язків між командами задля реалізації контент-планів. Швидке реагування на тренди і кризисні ситуації.
8. Робота з підрядниками - таргетологами та креативною командою, що створювала відео для тіктоку. Моєю задачею було придумувати ідеї для відео та контролювати їх якість. Слідкування чи публікаційні матеріали не порушують законів про рекламу. Аналіз та коригування таргетингової реклами разом з підрядниками.
9. Робота з медійними особистостями та їх представниками. Адаптація представлених матеріалів під стиль компанії (tone of voice, visual identity)
10. Праця з командою що працювала над інтернет-магазином. Аналіз відповідності товарів та їх описів на сайті.
11. Праця з клієнтами та аудиторією
- Залучення клієнтів до комунікації. UGC, опитування, реакції на події
- Активно відповідала в соц.мережах - Фейсбук, Інста, Твіттер
- Відповіді на коментарі, сторі, згадки компанії
- Блокування фейкових аккаунтів
11. Праця з запереченнями та скаргами
- Оформлення та передача скарг на гарячу лінію
- Опрацювання негативних коментарів, вияснення причин негативного ставлення, діалог з клієнтом для усунення причин негативного ставлення
- Усунненя нецензурних висловів в сторону компанії
- Виявлення ботів та спаму
Ключевая информация
• Креативність
• Facebook ADS
• Копірайтинг
• Ведення соціальних медіа
• Створення контенту
• Аналітика
• Figma
• Розвиток бренду
• Комунікаційні навички
• Facebook ADS
• Копірайтинг
• Ведення соціальних медіа
• Створення контенту
• Аналітика
• Figma
• Розвиток бренду
• Комунікаційні навички
Училась в 1 заведении
Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ
Правознавство
Дніпро, 2015
Владеет языками
Английский
базовый
Польский
средний
Украинский
родной
Hanna
Hanna
SMM-менеджер віддалено
Варшава, Польша
Готов переехать: Другие страны
Активно ищет работу
полная занятость
Характер работы: удаленная работа
Обновлено 3 недели назад