Работал в 12 компаниях   17 лет 11 месяцев

Энергетика и Энергоносители, Консалтинг / Аудит

Провідний економіст

АТ"Харківобленерго"

Энергетика и Энергоносители

3 месяца

09.2024 - по настоящее время

  • Планирование и организация своей работы
  • Соблюдение установленных процедур и стандартов качества
  • Постоянное обучение и развитие профессиональных навыков
  • Адаптация к новым условиям работы
  • Осуществление контроля за качеством выполняемых работ и процессов
  • Управление временем и умение работать с высокой нагрузкой
  • Соблюдение корпоративной культуры и ценностей
  • Установление приоритетов для эффективного выполнения задач
  • Внедрение нововведений для улучшения процессов и результативности работы
  • Анализ конкурентной среды для выявления возможностей для развития
  • Начальник департаменту закупівель

    ПАТ «ЦЕНТРЕНЕРГО»

    Энергетика и Энергоносители

    10 месяцев

    09.2023 - 07.2024

    Управління відділом та групою закупівель а саме збір консолідація планування та опрацювання планових та позапланових закупівель для потреб підприємства визначення можливих ризиків та пошук їх ефективних рішень, контралювання виконання процедур закупівель

    Заступником виконавчого директора

    ПрАТ «Харківенергозбут»

    Энергетика и Энергоносители

    1 год 3 месяца

    06.2022 - 09.2023

    Здійснював контроль за організацією та проведенням процедур публічних закупівель згідно із Законом України «Про публічні закупівлі».Здійснював контроль за проведенням процедур закупівель/спрощених закупівель.Здійснював контроль за визначенням предмету закупівель, присвоєння договорам кодів згідно із державним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник».Здійснював контроль за формуванням річного плану закупівель.Здійснював контроль за підготовкою та поданням звітності у встановлені терміни та за відповідними формами відповідно до вимог локальних - нормативних актів Товариства та норм чинного закнонодавства підлеглим персоналом.Здійснював контроль за забезпеченням оприлюднення в електронній системі закупівель інформації, необхідної для виконання вимог Закону «Про публічні закупівлі».Здійснював контроль та вносити відповідні пропозиції щодо підготовки проектів договорів для участі у торгах, як замовник.Здійснював контроль за визначенням типу процедури закупівлі відповідно до Закону «Про публічні закупівлі».Здійснював контроль за поданням та виконанням заявок на необхідні транспортні засоби для отримання та доставки товарно-матеріальних цінностей (далі - ТМЦ).Забезпечував організацію планування закупівель.Здійснював контроль за збором даних про потреби Товариства у закупівлі товарів, робіт, послуг, ефективною комунікацією з іншими структурними підрозділами щодо планування закупівель у межах Товариства.Здійснював контроль за складанням та затвердженням річного плану закупівель, вибором процедури закупівлі та її проведенням.Опрацьовував отриману інформацію та формулювати структуровані висновкі щодо необхідності проведення закупівлі товарів, робіт і послуг тощо.Організовував закупівлі відповідно до вимог діючого законодавства із забезпечення структурних підрозділів Товариства товарів робіт та послуг, необхідними для безперебійної роботи, згідно з річними та місячними заявками.

    Керівник групи закупівель

    ПрАТ «Харківенергозбут»

    Энергетика и Энергоносители

    4 месяца

    02.2022 - 06.2022

    Організація та управління процесами закупівель для забезпечення господарських потреб підприємства, включаючи закупівлю матеріалів, обладнання та послуг для енергетичного сектору.Розробка та впровадження стратегій закупівель, участь у плануванні бюджету закупівель, моніторинг витрат та досягнення економії коштів через оптимізацію процесів.Координація роботи групи закупівель, визначення пріоритетів та розподіл завдань серед співробітників, контроль за своєчасним виконанням закупівельних процедур.Підготовка та проведення процедур закупівель згідно з вимогами законодавства та внутрішніми політиками компанії (включаючи тендери, переговори, закупівлі в рамках прямих контрактів).Оцінка та відбір постачальників, проведення переговорів щодо умов контрактів, контролювання виконання умов постачання та якості наданих послуг і матеріалів.Розробка тендерної документації, аналіз комерційних пропозицій, підготовка висновків щодо вибору постачальників і укладення контрактів.Забезпечення виконання вимог антикорупційного законодавства та прозорості процедур закупівель, дотримання принципів добросовісної конкуренції.Підготовка фінансової та звітної документації за результатами закупівель, а також моніторинг ефективності витрат на закупівлі.Співпраця з іншими підрозділами підприємства, включаючи фінансовий, юридичний та технічний відділи, для вирішення питань, пов’язаних із закупівлями та виконанням контрактів.Організація навчання та підтримка розвитку професійних навичок членів команди закупівель, підвищення ефективності роботи групи.

    провідним фахівцем з публічних закупівель відділу забезпечення закупівель

    АТ «Миколаївобленерго»

    Энергетика и Энергоносители

    1 месяц

    01.2022 - 02.2022

    Організація та проведення публічних закупівель відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та внутрішніх нормативних документів підприємства.Підготовка та оформлення тендерної документації для проведення процедур відкритих торгів, запитів цінових пропозицій та переговорних процедур.Аналіз та оцінка тендерних пропозицій учасників, перевірка їх відповідності технічним і фінансовим вимогам, підготовка висновків щодо їх допуску до участі в торгах.Проведення переговорів з постачальниками для узгодження умов контрактів, моніторинг виконання контрактних зобов'язань.Забезпечення прозорості та законності закупівельного процесу, контроль за правильністю оформлення документації та дотриманням строків проведення процедур.Підготовка звітності про результати тендерів, включаючи аналіз ефективності витрат та досягнення оптимальних умов закупівель для підприємства.Підготовка та подання документів для оприлюднення в системі ProZorro, контроль за дотриманням процедур оприлюднення інформації.Консультації та супровід внутрішніх підрозділів компанії щодо питань, пов’язаних з публічними закупівлями.Участь у перевірках і аудитах закупівельної діяльності, підготовка необхідної документації для органів контролю.Забезпечення виконання вимог антикорупційного законодавства та дотримання принципів добросовісної конкуренції у процесі закупівель.

    Провідний економіст тендерної групи

    АТ «Миколаївобленерго»

    Энергетика и Энергоносители

    2 года 11 месяцев

    02.2019 - 01.2022

    Координація та управління процесом підготовки тендерної документації для закупівель матеріалів, обладнання та послуг, аналіз фінансових та економічних параметрів пропозицій.Розробка та аналіз фінансових розрахунків для визначення економічної ефективності пропозицій учасників тендерів, порівняння витрат на закупівлі.Підготовка та перевірка кошторисів, розрахунок оптимальних витрат на закупівлі, складання економічних обґрунтувань для прийняття рішень щодо вибору постачальників.Участь у веденні переговорів з постачальниками, розробка фінансово вигідних умов договорів, перевірка виконання контрактних зобов'язань та контроль витрат.Створення та управління системою фінансової звітності за результатами тендерів, моніторинг виконання бюджетів закупівель, розробка прогнозів витрат.Аналіз ринку постачальників та цінових тенденцій для забезпечення конкурентоспроможних умов закупівель, участь у розробці стратегії закупівель.Підготовка фінансових звітів для внутрішніх і зовнішніх аудиторських перевірок, участь у перевірках виконання бюджетів, організація документації для перевірок.Розробка рекомендацій для оптимізації закупівель та зниження витрат підприємства без втрати якості постачання.Консультації та навчання менш досвідчених членів команди, забезпечення високого рівня координації в межах тендерного процесу.

    Економіст 1 категорії тендерної групи

    ПАТ «Миколаївобленерго»

    Энергетика и Энергоносители

    5 лет 9 месяцев

    03.2014 - 12.2019

    Участь у проведенні тендерних процедур: підготовка та аналіз фінансових розрахунків для закупівель матеріалів, обладнання та послуг згідно з вимогами законодавства.Розробка та коригування кошторисів, прогнозування витрат на закупівлі, оцінка економічної доцільності і ефективності пропозицій постачальників.Оцінка та порівняння комерційних пропозицій з точки зору вартості, термінів виконання та умов постачання, підготовка звітів за результатами тендерів.Підготовка фінансово-економічних обґрунтувань для тендерної документації, участь у формуванні бюджетів на закупівлі та постійний моніторинг витрат.Проведення аналізу цін на ринку, забезпечення відповідності ринковим умовам при укладанні договорів з постачальниками.Співпраця з іншими підрозділами (юридичним, технічним, матеріально-технічного забезпечення) для забезпечення правильності економічних розрахунків, узгодження умов контрактів і виконання угод.Підготовка фінансової та економічної документації для внутрішніх і зовнішніх перевірок, звітність за виконанням контрактів та витратами на закупівлі.Ведення бази даних по тендерам і закупівлям, моніторинг виконання бюджетів та своєчасності фінансових зобов'язань.

    Економістом 2 категорії тендерної групи

    ПАТ «Миколаївобленерго»

    Энергетика и Энергоносители

    3 года 7 месяцев

    04.2011 - 11.2014

    Підготовка та аналіз фінансових розрахунків для тендерних процедур, оцінка економічної ефективності пропозицій постачальників.Ведення обліку та складання звітності щодо виконання бюджетів на закупівлю матеріалів, обладнання та послуг, контроль за дотриманням фінансових показників.Підготовка економічних обґрунтувань та прогнозів щодо витрат на закупівлі, аналіз вартості та можливості зниження витрат через оптимізацію закупівель.Участь у підготовці тендерної документації та розрахунках вартості товарів/послуг відповідно до технічних вимог.Проведення економічної оцінки та порівняння комерційних пропозицій постачальників з метою визначення найбільш вигідних умов для підприємства.Підготовка фінансових звітів за результатами проведених тендерів, моніторинг виконання контрактів і фінансових умов поставок.Співпраця з іншими підрозділами (юридичним, технічним) для узгодження умов контрактів та розрахунків.Моніторинг ринкових цін на товари та послуги, що закуповуються, для забезпечення конкурентоспроможних умов закупівель.

    Інженер тендерної групи

    ПАТ «Миколаївобленерго»

    Энергетика и Энергоносители

    2 года 3 месяца

    01.2009 - 04.2011

    Організація та проведення процедур закупівель відповідно до вимог законодавства, корпоративних стандартів та внутрішніх політик підприємства.Підготовка та оформлення тендерної документації, включаючи технічні вимоги, умови контракту, специфікації та інші необхідні документи.Оцінка та аналіз пропозицій від постачальників, проведення переговорів для досягнення найкращих умов закупівель.Підготовка звітності за результатами тендерів та закупівель, у тому числі для внутрішніх та зовнішніх перевірок.Співпраця з юридичними та фінансовими підрозділами для укладання контрактів та узгодження умов постачання.Контроль за виконанням умов контрактів, організація моніторингу поставок матеріалів, обладнання та послуг.Аналіз ринку постачальників та технологій, участь у розробці стратегії закупівель з метою оптимізації витрат та забезпечення безперебійної роботи підприємства.Підготовка та участь у внутрішніх перевірках, інвентаризаціях та аудиторських перевірках, що стосуються закупівельних процедур.

    Інженер відділу матеріально технічного забезпечення

    ПАТ «Миколаївобленерго»

    Энергетика и Энергоносители

    1 год 9 месяцев

    03.2008 - 12.2009

    Організація та контроль за своєчасним постачанням і доставкою матеріалів, обладнання та інструментів для потреб підприємства.Ведення обліку та аналіз руху матеріальних цінностей, складання звітності за витратами та залишками.Розробка та контроль виконання плану закупівель, участь у проведенні тендерних процедур.Співпраця з постачальниками для забезпечення оптимальних умов постачання, контролю за якістю матеріалів та своєчасністю доставки.Координація робіт з технічними відділами підприємства для визначення потреб у матеріалах та обладнанні.Підготовка документації для приймання та зберігання матеріальних цінностей, участь у інвентаризації складів.Забезпечення безперервної роботи підприємства через ефективне управління запасами, в тому числі критично важливими для енергетичних об'єктів.Проведення аналізу витрат на матеріали та обладнання, оптимізація витрат у межах бюджетних обмежень.

    Фахівець з ведення реєстрів власників цінних паперів

    ТОВ «Екос-сателіт»

    Консалтинг / Аудит

    2 месяца

    01.2008 - 03.2008

    Перереєстрація прав власності на цінні папери

    Фахівець з ведення реєстрів власників цінних паперів

    ТОВ «Реєстр-Сервіс»

    Консалтинг / Аудит

    11 месяцев

    01.2007 - 12.2007

    Перереєстрація прав власності на цінні папери

    Ключевая информация

    Глибокі знання специфіки проведення процедур закупівель. Впевнений користувач електронної системи закупівель ( майданчики + prozorro ) систематичне проходження курсів, зу і"пріо п уіблічіні закупівлі" і і і і і і і успішний д осівід проведення пу блічних процедур закупівель з боку замовника з 2005 року, в системі prozorro з квітня 2016 року ( 8 років досвіду ) . Глибокі знання специфіки проведення процедур закупівель. Впевнений користувач електронної системи закупі вель ( майідаінчики + іprozorro ) і і і і і і і і і і і і і і систеіматичне проходження курсів, семінарів з відповідного напрямку підготовки ( навчання з питань організації та здійснення публічних закупівель для замовників ) . Впевнений користувач офісними прикладними програмами. Збирання потреби товариства у товарах, роботах і послугах. Здійснення комунікації з іншими структурними підрозділами в межах установи. Опрацювання отриманої інформації та формування інформації щодо необхідності проведення закупівлі товарів, робіт і послуг, проведення закупівельних процедур відповідно до існуючого законодавства, забезпечення публікації, оприлюднення, розміщення, за необхідності внесення змін, інформації, звітів та інших документів в періодичних виданнях, в мережі інтернет, в електронній системі закупівель ( prozorro ) біля 200 закупівель на рік, дотримуючись вимог щодо термінів оприлюднення інформації передбачених діючим законодавством. Розробка і складання тендерної документації на підставі діючого законодавства та наданої інформації від структурних підрозділів. Опрацювання такої інформації та приведення її у відповідність до вимог діючого законодавства. Надання роз яснення особам, що виявили намір взяти участь у процедурі закупівель, щодо змісту тендерної документації. Участь у засіданнях тендерного комітету та у розкриттях тендерних пропозицій. Розгляд тендерних пропозицій : перевірка пакетів документів щодо відповідності вимогам тендерної документації. Формування висновків проведеного розгляду. Участь у договірній роботі : організація роботи, направленої на своєчасне укладання договору за результатами проведених процедур закупівель. Отримання від структурних підрозділів інформації про хід виконання зобов язань постачальника ( підрядника, виконавця ) та її опрацювання. Перереєстрація прав власності на цінні папери. Підготовка та надсилання органу оскарження ( амку ) інформації документів та матеріалів щодо проведення процедур публічних закупівель у разі надходження скарги/вимоги від учасників. Складання та затвердження річного плану закупівель, здійснення вибору процедури закупівлі та її проведення : збирання потреби товариства у товарах, роботах і послугах. Здійснення комунікації з іншими структурними підрозділами в межах установи. Опрацювання отриманої інформації та формування інформації щодо необхідності проведення закупівлі товарів, робіт і послуг, проведення закупівельних процедур відповідно до існуючого законодавства, забезпечення публікації, оприлюднення, розміщення, за необхідності внесення змін, інформації, звітів та інших документів в періодичних виданнях, в мережі інтернет, в електронній системі закупівель ( prozorro ) біля 200 закупівель на рік, дотримуючись вимог щодо термінів оприлюднення інформації передбачених діючим законодавством. Розробка і складання тендерної документації на підставі діючого законодавства та наданої інформації від структурних підрозділів. Опрацювання такої інформації та приведення її у відповідність до вимог діючого законодавства. Надання роз яснення особам, іщо виявили намір візяти уічасть у процедурі заікупівель, і щоідо змісту ітендерної документації. Участь у засіданнях тендерного комітету та у розкриттях тендерних пропозицій. Розгляд тендерних пропозицій : перевірка пакетів документів щодо відповідності вимогам тендерної документації. Формування висновків проведеного розгляду. Участь у договірній роботі : організація роботи, направленої на своєчасне укладання договору за результатами проведених процедур закупівель. Отримання від структурних підрозділів інформації про хід виконання зобов язань постачальника ( підрядника, виконавця ) та її опрацювання. Взаємодія з контролюючими органами, надання необхідної інформації. Підіготовка та інадсилан ня органу оскаржеінняі ( аімку ) інформації докуіментіів та матерііа ліів щодо проведення процедур публічних закупівель у разі надходження скарги/вимоги від учасників

    Учился в 1 заведении

    Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова

    Економіка підприємства

    Николаев, Николаевская область, 2008

    Владеет языками

    Английский

    средний

    Украинский

    родной

    Курсы, тренинги, сертификаты

    онлайн-курси «Публічні закупівлі: від теорії до практики» за підтримки проєкту ЄС «Підтримка реформи публічних закупівель в Україні»

    2023

    онлайн-курси «Публічні закупівлі: управління та оцінка ефективності»

    2023

    пройшов курс навчання в Навчальному центрі UA-Tenders.com за темою «Практичні аспекти застосування законодавства про публічні закупівлі»

    Киев, 2016

    курс навчання в Навчальному центрі UA-Tenders.com за темою «Організація конкурсних торгів на закупівлю товарів, робіт, послуг для державних потреб»

    Киев, 2015

    пройшов курс навчання в Консалтинговій групі «Центр державних замовлень» за програмою «Навчальна програма з питань підготовки спеціалістів у сфері здійснення державних закупівель»

    Киев, 2012

    пройшов курс навчання в Міжнародній академії фінансів та інвестицій у сфері здійснення державних закупівель

    Киев, 2011

    Державний інститут підготовки кадрів за програмою «Навчання спеціалістів у сфері здійснення державних закупівель»

    Киев, 2010

    "Правові та практичні аспекти державни х закупівель в Україні" в учбовому центрі Акціонерній енергопостачальній компанії «Київенерго»

    Киев, 2008

    Оператор "1С"

    Николаев, Николаевская область, 2007

    Сертификат цифровой грамотности от Дія. Цифрова освіта

    Просмотреть

    Дополнительная информация

    Компьютерные навыки

    Пакет MS Office:Word — уверенное создание, редактирование и форматирование документов, работа с шаблонами и стилямиExcel — продвинутый пользователь (создание сложных формул, работа с данными в таблицах, сводные таблицы, графики, макросы)PowerPoint — создание презентаций, работа с анимацией, вставка мультимедийных объектовПрофессиональные программы и платформы:ProZorro — опыт работы с системой публічних закупівель, проведением тендеров, підготовка та подання тендерної документації1С: Управление торговлей, 1С: Бухгалтерия — опыт работы с учетными системами, ведение отчетностиSAP, ERP-системы — работа с корпоративными системами управления закупками, финансами и логистикойAutoCAD, Visio — базовые навыки для работы с чертежами и схемами (если актуально для вашей сферы)Интернет и веб-приложения:Работа с поисковыми системами, платформами для онлайн-совещаний (Zoom, Skype, MS Teams)Опыт работы с системами электронного документооборота (например, "Дія", "М.E.Doc" и другие)Аналитические инструменты:Google Analytics, Google Sheets — базовые навыки работы с аналитикой и автоматизацией обработки данныхГрафические редакторы:Adobe Photoshop, Canva — создание и редактирование изображений, презентаций, рекламных материаловПрограммирование:HTML, CSS (базовые знания для работы с веб-сайтами и создания простых страниц)

    Максим Вікторович

    Начальник департаменту закупівель, Менеджер закупівель

    Николаев

    Готов переехать: Киев, Львов, Одесса, Винница, Житомир, Ивано-Франковск, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Южный

    70 000 грн.

    38 лет

    Активно ищет работу

    полная занятость, неполная занятость, проектная работа

    Характер работы: стажировка / практика, удаленная работа, посменная работа, гибридная, в офисе/на месте

    Обновлено 1 неделю назад