Работала в 4 компаниях 4 года 6 месяцев
Медицина и Здравоохранение, Медиа / СМИ, Транспорт и Логистика
Старший інспектор з кадрів
ДП "Електронне здоров'я
Медицина и Здравоохранение
7 месяцев
02.2024 - 09.2024
Оформлення прийомів,
відпусток, переведень та звільнень.
Ведення табелю робочого часу.
Оформлення лікарняних листів.
Ведення штатного розпису.
Доведення до порядку вже існуючих особових справ та карток П-2.
Складання щомісячного звіту.
Заповнення трудових книжок, сканування та їх відправка до ПФУ.
Допомога в підготовці документів для ВО.
Провідний фахівець з кадрового адміністрування
ПрАТ "Інтер
Медиа / СМИ
1 год 11 месяцев
01.2022 - 12.2023
Оформлення прийомів. Формування особових справ співробітників;
переведень, відпусток, звільнень;
оформлення розпоряджень про заміщення працівників та вихід на роботу у вихідні дні.
Заповнення та ведення трудових книжок;
Видача довідок з місця роботи;
М.Е.Dоc, 1С:8 ЗУП.
Ведення договорів ЦПД.
Адміністративна робота:
збір документів, їх підготовка та подача на прескарти співробітників до Міністерства Оборони України, видача готових прескарт співробітникам.
Збір данних для страхової компаніі для страхування співробітників. Подача готових документів для страхової компанії.
Інспектор з кадрів, помічник HR-менеджера
ПАТ "Фітофарм"
Медицина и Здравоохранение
8 месяцев
02.2016 - 10.2016
Оформлення прийому, переведень, оформлення відпусток, звільнень. Формування та ведення особових справ співробітників. Ведення табелю робочого часу, Оформлення лікарняних листів.
Заповнення та подальше ведення трудових книжок. Робота у програмі 1С:8.
Відрядження для обміну досвідом та контролем роботи співробітників кадрової служби.
Допомога у підборі персоналу: складання та розміщення вакансій на порталах з працевлаштування, організація співбесід.
Контроль над проходженням випробувальних термінів. Складання та ведення бази переглянутих кандидатів та бази даних кандидатів. Інформаційні розсилки.
Офіс-менеджер
ПП "Нічний експрес"
Транспорт и Логистика
1 год
10.2006 - 10.2007
Відповідь на листи та їх написання.
Оформлення та ведення договорів.
Інформаційні розсилки,
Організація офісної роботи
Замовлення канцелярських та господарських товарів.
Ключевая информация
Навички:
Знання етики ділового спілкування, организація работи офіса, навики подбору персоналу та проведення співбесід, навички работи з офісною оргтехнікой.
Вільне володіння ПК (MS Office, Microsoft Outlook, Internet Explorer), кадрові программи- Меdok, Delo Pro, 1С 8.2, 8.3 ЗУП, УЛК, УТП, УПП, робота на Googlе диску, Word, Exel
Училась в 1 заведении
НПУ ім. М.П. Драгоманова
Початкове навчання
Київ, 2004
Владеет языками
Украинский
свободно
Курсы, тренинги, сертификаты
Національний педагогічний університет ім. М.П. Драгоманова
Кадровий документообіг на підприємстві
Учбовий центр "Інститут професійних технологій"
Огранізація та управління работою офісу. Кадрове діловодство.
Дополнительная информация
Особисті якості
Місце проживаняя Воскресенка.
Наталія Михайлівна
Наталія Михайлівна
Адміністратор
Киев
Активно ищет работу
полная занятость
Обновлено 2 часа назад