Работала в 2 компаниях 6 лет 4 месяца
Торговля розничная / Retail, Услуги для бизнеса - другое
Фахівець відділу підтримки та комунікацій - Менеджер B2B відділу
Biotus
Торговля розничная / Retail
2 года 4 месяца
12.2020 - 04.2023
Менеджер B2B відділу
Обов'язки:
- обробка та технічне формування оптових замовлень на продаж (зважаючи на складські залишки);
- комунікація з постачальниками (Україна, USA);
- формування оптових замовлень на покупку (Україна, USA);
- ціноутворення продукту;
- аудит продажів, технічне формування акцій та знижок;
- аналіз результатів акцій;
- аналіз продажів інтернет-магазину;
- аналіз продажів та ефективності оффлайн-магазинів;
- надання даних з бази даних 1С різним відділам за запитом;
- робота з документацією (акти, інвойси, рахунки);
- комунікація з фінансовим відділом та бухгалтерією;
- формування звітності.
Фахівець відділу підтримки та комунікацій
Обов'язки:
- аналіз та контроль якості роботи комплектувальників;
- робота з поверненнями продукції (контроль та облік);
- робота з проблемними посилками, комунікація з Новою Поштою та Укрпоштою;
- проведення обліку продукції;
- вирішення проблемних питань;
- комунікація з відділом продажу та бухгалтерією;
- формування звітності.
Досягнення:
Наведення порядку в документації (реєстри, квитанції, акти), що підвищило кількість позитивних рішень при зверненнях за компенсацією до транспортних компаній.
Переведення до комерційного відділу.Розвантаження керівника відділу.Створення бази даних з наявних та нових оптових клієнтів та постачальників, що покращило ефективність роботи відділу та допомогло в навчанні нового персоналу.
Адміністратор колл-центру
Inviz
Услуги для бизнеса - другое
3 года 10 месяцев
05.2016 - 03.2020
Адміністративні обов'язки:
- обробка замовлень від запиту до викупу (тепла база, Instagram, Facebook);
- підбір та навчання персоналу;
- контроль роботи менеджерів, аналіз їх KPI, побудова графіку роботи, розподіл навантаження;
- нарахування зарплати;
- створення скриптів продажу;
- формування підготовчих документів для відправлення замовлень;
- комунікація, супровід та інформаційна підтримка замовників;
- ведення декількох проектів одночасно (інтернет-магазини, доставка їжі);
- формування загальної та проектної звітності.
Технічна підтримка:
- підготовка матеріалів для навчання персоналу роботі новому програмному забезпеченню (формування інструкцій в Google Docs, зняття відео);
- проведення навчання персоналу новому програмному забезпеченню; - автоматизація процесу обробки та вивантаження замовлень на бік товарно-транспортної компанії;
- тестування та адаптація нового програмного забезпечення;
- технічна підтримка замовників;
- робота з базами даних (SQL).
Досягнення:
Починала роботу в компанії менеджером з продажів, через три місяці роботи перевели в технічний відділ для адаптації нового програмного забезпечення, що потребувало постійної комунікації між відділом продажів та технічним, моєю задачею було бути "перекладачем" між цими відділами. Внаслідок моєї роботи в короткий термін компанія повністю перейшла на нове програмне забезпечення, що підвищило показники відділу продажу як в продажах, так і в оперативності обробки запитів.
Після автоматизації роботи були додані адміністративні обов'язки, внаслідок виконання яких підвищилась якість роботи компанії в задоволенні потреб замовників.
Ключевая информация
Hard skills:
- 1С - формування замовлень, ведення обліку та підготовки документації.
- Пакет MS Office: Word, Excel (формули, зведені таблиці, звітність, діаграми), Powerpoint (презентації, інструкції, довідники);
- Google Docs, Sheets;
- CRMs: LP, Бітрікс, Ритейл, Leadvertex; Oktell, Poster, Magento.
- SQL: DBeaver, MySQL.
- Кабінети Укрпошти та Нової пошти.
- Освоюю Power BI та Tableau.
- Чат GPT.
- Ціноутворення – формування оптових та роздрібних цін, враховуючи вартість логістики та інші витрати.
- Аналіз продажів – робота з великими обсягами даних для оцінки ефективності продажів онлайн та офлайн, аналіз результатів акцій.
- Документообіг – робота з актами, інвойсами, рахунками.
Soft skills:
- Робота в команді – досвід співпраці з різними відділами (бухгалтерія, продажі, склад, логістика).
- Організаторські здібності – наведення порядку в документації та систематизація робочих процесів.
- Аналіз та вирішення проблем – розробка ефективних рішень для покращення роботи відділу та досягнення цілей.
- Адаптивність – швидкий ріст у компанії, перехід на нові посади та освоєння нових обов'язків.
- Лідерські якості – допомога у навчанні нових співробітників та підтримка в управлінні робочими процесами.
- Аналітичне мислення.
- Грамотна мова (як усна, так і письмова).
- Ініціативність, активність.
- Любов до порядку та структури.
- Цілеспрямованість.
- Високий рівень відповідальності.
Училась в 2 заведениях
Національний університет фізичного виховання і спорту України
фізкультурно-спортивна реабілітація
Київ, 2027
Вище професійне училище сфери послуг
Оператор комп'ютерного набору; адміністратор
Запоріжжя, 2017
Владеет языками
Английский
базовый
Русский
свободно
Украинский
свободно
Курсы, тренинги, сертификаты
Basics of Data Analytics (Business Intelligence) Prometheus
Посилання на сертифікат:
https://certs.prometheus.org.ua/cert/2e6e1c87176f4c28a8da47df03bf0f4c
- Основи SQL
- Power BI (DAX)
Data Analyst, GO IT
Закінчую курс 12.2024
На даний момент пройдено:
- Візуалізація в Excel
- Основи SQL
- Tableau
- Amplitude
"Основи онлайн-маркетингу" Brain Academy
- Створення воронок продажів, робота з Ads Manager.
- Основні поняття та логіка маркетингу.
Дополнительная информация
Захоплення та інтереси
Захоплююсь різними видами спорту, в особливості змішаними єдиноборствами. Маю сертифікацію інструктурки з Крав-мага.
Також люблю читати літературу в різних напрямках (бізнес, художня, медична, психологія, особистісний розвиток і т.д).
Валерія Миколаївна
Валерія Миколаївна
Аналітик
Киев
Активно ищет работу
полная занятость
Характер работы: удаленная работа, гибридная
Обновлено 14 часов назад