Работала в 2 компаниях   6 лет 4 месяца

Торговля розничная / Retail, Услуги для бизнеса - другое

Фахівець відділу підтримки та комунікацій - Менеджер B2B відділу

Biotus

Торговля розничная / Retail

2 года 4 месяца

12.2020 - 04.2023

Менеджер B2B відділу

Обов'язки:

  • обробка та технічне формування оптових замовлень на продаж (зважаючи на складські залишки);
  • комунікація з постачальниками (Україна, USA);
  • формування оптових замовлень на покупку (Україна, USA);
  • ціноутворення продукту;
  • аудит продажів, технічне формування акцій та знижок;
  • аналіз результатів акцій;
  • аналіз продажів інтернет-магазину;
  • аналіз продажів та ефективності оффлайн-магазинів;
  • надання даних з бази даних 1С різним відділам за запитом;
  • робота з документацією (акти, інвойси, рахунки);
  • комунікація з фінансовим відділом та бухгалтерією;
  • формування звітності.

Фахівець відділу підтримки та комунікацій

Обов'язки:

  • аналіз та контроль якості роботи комплектувальників;
  • робота з поверненнями продукції (контроль та облік);
  • робота з проблемними посилками, комунікація з Новою Поштою та Укрпоштою;
  • проведення обліку продукції;
  • вирішення проблемних питань;
  • комунікація з відділом продажу та бухгалтерією;
  • формування звітності.

Досягнення:

Наведення порядку в документації (реєстри, квитанції, акти), що підвищило кількість позитивних рішень при зверненнях за компенсацією до транспортних компаній.

Переведення до комерційного відділу.Розвантаження керівника відділу.Створення бази даних з наявних та нових оптових клієнтів та постачальників, що покращило ефективність роботи відділу та допомогло в навчанні нового персоналу.

Адміністратор колл-центру

Inviz

Услуги для бизнеса - другое

3 года 10 месяцев

05.2016 - 03.2020

Адміністративні обов'язки:

  • обробка замовлень від запиту до викупу (тепла база, Instagram, Facebook);
  • підбір та навчання персоналу;
  • контроль роботи менеджерів, аналіз їх KPI, побудова графіку роботи, розподіл навантаження;
  • нарахування зарплати;
  • створення скриптів продажу;
  • формування підготовчих документів для відправлення замовлень;
  • комунікація, супровід та інформаційна підтримка замовників;
  • ведення декількох проектів одночасно (інтернет-магазини, доставка їжі);
  • формування загальної та проектної звітності.

Технічна підтримка:

  • підготовка матеріалів для навчання персоналу роботі новому програмному забезпеченню (формування інструкцій в Google Docs, зняття відео);
  • проведення навчання персоналу новому програмному забезпеченню; - автоматизація процесу обробки та вивантаження замовлень на бік товарно-транспортної компанії;
  • тестування та адаптація нового програмного забезпечення;
  • технічна підтримка замовників;
  • робота з базами даних (SQL).

Досягнення:

Починала роботу в компанії менеджером з продажів, через три місяці роботи перевели в технічний відділ для адаптації нового програмного забезпечення, що потребувало постійної комунікації між відділом продажів та технічним, моєю задачею було бути "перекладачем" між цими відділами. Внаслідок моєї роботи в короткий термін компанія повністю перейшла на нове програмне забезпечення, що підвищило показники відділу продажу як в продажах, так і в оперативності обробки запитів.

Після автоматизації роботи були додані адміністративні обов'язки, внаслідок виконання яких підвищилась якість роботи компанії в задоволенні потреб замовників.

Ключевая информация

Hard skills:

  • 1С - формування замовлень, ведення обліку та підготовки документації.
  • Пакет MS Office: Word, Excel (формули, зведені таблиці, звітність, діаграми), Powerpoint (презентації, інструкції, довідники);
  • Google Docs, Sheets;
  • CRMs: LP, Бітрікс, Ритейл, Leadvertex; Oktell, Poster, Magento.
  • SQL: DBeaver, MySQL.
  • Кабінети Укрпошти та Нової пошти.
  • Освоюю Power BI та Tableau.
  • Чат GPT.
  • Ціноутворення – формування оптових та роздрібних цін, враховуючи вартість логістики та інші витрати.
  • Аналіз продажів – робота з великими обсягами даних для оцінки ефективності продажів онлайн та офлайн, аналіз результатів акцій.
  • Документообіг – робота з актами, інвойсами, рахунками.

Soft skills:

  • Робота в команді – досвід співпраці з різними відділами (бухгалтерія, продажі, склад, логістика).
  • Організаторські здібності – наведення порядку в документації та систематизація робочих процесів.
  • Аналіз та вирішення проблем – розробка ефективних рішень для покращення роботи відділу та досягнення цілей.
  • Адаптивність – швидкий ріст у компанії, перехід на нові посади та освоєння нових обов'язків.
  • Лідерські якості – допомога у навчанні нових співробітників та підтримка в управлінні робочими процесами.
  • Аналітичне мислення.
  • Грамотна мова (як усна, так і письмова).
  • Ініціативність, активність.
  • Любов до порядку та структури.
  • Цілеспрямованість.
  • Високий рівень відповідальності.

Училась в 2 заведениях

Національний університет фізичного виховання і спорту України

фізкультурно-спортивна реабілітація

Київ, 2027

Вище професійне училище сфери послуг

Оператор комп'ютерного набору; адміністратор

Запоріжжя, 2017

Владеет языками

Английский

базовый

Русский

свободно

Украинский

свободно

Курсы, тренинги, сертификаты

Basics of Data Analytics (Business Intelligence) Prometheus

Онлайн, 2024

Посилання на сертифікат:
https://certs.prometheus.org.ua/cert/2e6e1c87176f4c28a8da47df03bf0f4c

  • Основи SQL
  • Power BI (DAX)

Data Analyst, GO IT

Онлайн, 2024

Закінчую курс 12.2024

На даний момент пройдено:

  • Візуалізація в Excel
  • Основи SQL
  • Tableau
  • Amplitude

"Основи онлайн-маркетингу" Brain Academy

2019

  • Створення воронок продажів, робота з Ads Manager.
  • Основні поняття та логіка маркетингу.

Сертификат цифровой грамотности от Дія. Цифрова освіта

Просмотреть

Дополнительная информация

Захоплення та інтереси

Захоплююсь різними видами спорту, в особливості змішаними єдиноборствами. Маю сертифікацію інструктурки з Крав-мага.

Також люблю читати літературу в різних напрямках (бізнес, художня, медична, психологія, особистісний розвиток і т.д).

Валерія Миколаївна

Аналітик

Киев

29 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Характер работы: удаленная работа, гибридная

Обновлено 14 часов назад