Работал в 6 компаниях   5 лет 9 месяцев

Туризм / Путешествия / Пассажирские перевозки, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Реклама / Маркетинг / PR-услуги, Автомобильная промышленность и Автобизнес, Услуги для бизнеса - другое

SMM-менеджер віддалено

Екотур

Туризм / Путешествия / Пассажирские перевозки

3 месяца

09.2024 - по настоящее время

Створення і публікування турів компанії в Інстаграм, фейсбук, тік ток, інше.
Здійснення розсилки рекламних пропозицій в соц мережах.
Робота з різними застосунками та графічними редакторами, написання тексту, підготовка матеріалу, підбір хештегів, для розміщення в соц мережах.
(Часткова зайнятість)

Керівник відділу

Textile

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

9 месяцев

03.2024 - по настоящее время

Albo home textile
Інтернет магазин з оптового і роздрібного продажу штор та тюлі, шторної тканини на відріз так і комплектами.
Компанія налічує вибір штор та тюлі більш як 2000 найменувань.
Обовязки:
- Аналітика продаж
- Управління контентом компанії на маркетплейсах, та редагування карточок товару і категорій.
- Аналіз конкурентів.
- Підготовка та фотографування виробу на Iphone як предметна зйомка, та створення відео контенту.
- Аналіз та прослуховування розмов в srm системі для виправлення помилок менеджерів, звернення уваги на різноманітні моменти як відсутність роботи з запереченями, відсутність допродажів, порушення прозвону з метою покращення ведення продажу та діалогу і комунікації менеджера з клієнтом.
- Управління контент менеджерами та часткове управління менеджерами з продажу.
- Виявлення втрачених замовлень.
-Перевірка платежів клієнтів які потрібно сплатити та чи підтягнуті вони до заявки.
- Перевірка контролю оплати ттн
-Контроль посилок які на пошті більше трьох діб.
-Перевірка повернень і терміни зворотної доставки через кабінет пошти.
-Перевірка відгуків і чатів комунікації на маркетплейсах.
-Перевірка статусів в srm, "Новий", "Очікуєм оплату", "Недозвон".
- Ведення instagram сторінки компанії, сторіс та пости з описом.
- Аналіз статистики трафіку активності по Instagram.
- Створення та корекція скриптів продажу.
- Cтворення та редагування контенту в canvi.

Керівник відділу

Top Trend

Реклама / Маркетинг / PR-услуги

2 года 1 месяц

10.2021 - 11.2023

Товари для:
-Дітей
-Дому
-Подорожі
-Авто
-Косметика
-Електроніка
-Білизна
-Одяг
-Рибалки
-І тд
Обов'язки:
-Будував з нуля, відділ контролю та якості, продажу (B2C).
-Управління персоналом.
-Пошук методів мінімізувати відмови, та підвищивши показники викупу та здійснити до продаж супутніх товарів або повітря.
-Управління кількома відділами.
-Аналіз роботи працівників обов'язків в різний спосіб, враховуючи найдрібніші деталі, для ефективності використовував усі доступні джерела комунікації та контролю, та при необхідності аналіз методом 360, для всебічного бачення ситуації, та вибудовування послідовності подій.
-Пошук методів зменшення фінансових втрат компанії, приблизно 40%, врятованих замовлень.
-Аналіз роботи менеджера, по різним критеріям і статусам, якості ведення консультації на різних етапах, роботі з запереченнями, правильність створення товарної накладної, обробка недозвонів, предоплат, до продажів, дотримання домовленостей з клієнтом, причина повернень товару, скарг клієнтів, та якість обробки нових клієнтів, не пониження, комунікація зі складом, керівниками Call-Center.
-Виявляв ситуації коли менеджер здійснював спробу, підвищити собі показники, на різних етапах обробки штучним і не чесним способом.
-Ведення різноманітних таблиць, для коректної роботи.
-Проводив співбесіди і адаптовував нових в працівників в роботу.
-Працював в багатозадачності, також здатний оцінювати свої можливості і сили, для виконання нових чи актуальних задач.
-Здійснював аналіз через камерами спостереження застосунками: EZView, iVMS-4500.
- Також мав обов?язки у гарантійному відділі які не зазначені в списку та виконував інші доручення власників.
• Розробка стратегії розвитку відділу
• Розвиток та оцінка ефективності співробітників
• Планування та контроль виконання завдань
• Підтримка комунікації між відділами
• Забезпечення виконання KPI відділу

Мерчендайзер

ДУЕТ ЛТД

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

2 года

08.2019 - 08.2021


Працював Мерчендайзером і частково присутній незначний досвід торгового представника в області.
Як мерч, працював по районах міста Хмельницький, займаючись викладкою товару і фото звіт через застосунок Spot2R
Напрямок товарів, чай і кава: Мономах, Чайні шедеври, Три слона, Ловаре, Ферара.

Контент-менеджер

GM GROUP

Автомобильная промышленность и Автобизнес

5 месяцев

04.2020 - 09.2020

Працював з контентом на сайті, завантажуючи фото автомобілів з характеристиками і описом на сайт, для подальшого продажу.
Автомобілі:
- Бу
- Нові
Часткова зайнятість, дистанційно.

Менеджер по роботі з клієнтами

ARCE contact center

Услуги для бизнеса - другое

6 месяцев

02.2016 - 08.2016

Відділ в компанії Arce, в якому працював з клієнтами які здійснили оплату, з подальшою метою подачі всіх необхідних документів в державну організацію для візи і виїзду закордон в Польшу, з метою працевлаштування.
• Ведення переговорів з клієнтами

Учился в 1 заведении

Хмельницький професійний ліцей електроніки

Оператор з обробки інформації та програмного забезпечення

Хмельницький, 2018

Дополнительная информация

Особисті якості

-На обліку в тцк стою, мобілізації не підлягаю. Досвід з платформами: LP-SRM, Бінотел, Unitelk (Nextel), Лендінги, ChatGPT, Gemini, Google Документи, MicroSip, Zoom, Meet, TeamViewer. SRM-SalesDrive, Сайт компанії на платформі Хорошоп, Foks, Prom, Епіцентр, Joom, Rozetka, Allo, Synthetic, 1С. Додаткові вміння: -Ведення різних спільнот на площадках в соціальних мережах. -Створення постів для публікування. -Просування та пошук клієнтів через спільноти як у: Viber, facebook, instagram, telegram. -Створення рекламних постів для спам розсилки. -Переманювання клієнтів. Про роботу на Top Trend: Швидко навчаючись і зобуваючи нові навики в компанії, ставши керівником, відновив всі процеси контролю та якості в компанії, не боявся брати на себе додаткові обов'язки. -Був керівником "гарантійного відділу" і "контролю та якості" в моєму під порядкуванні було п'ять працівників(не складно було відповідати і за більшу кількість). -Завжди допомагав та навчав, створював зручні умови для роботи у відділі. -Допомагав й іншим працівникам та менеджерам в інших відділах. -Обговорення нагальних проблем компанії і звітність власникам. -Видавав зарплату і бонусну частину, підлеглим у відділі. -Не давав іншим зашкодити компанії. Про себе: -Можу здійснювати поглиблений аналіз інформації, використовуючи різні джерела та деталі аби в оптимізувати процес продажу та комунікацію і не тільки. -Мої сильні сторони в роботі: Всебічний, Відповідальний, Уважний до деталей, Лояльний, Добросовісний, Комунікабельний, Надійний, Чесний, Справедливий, Готовність допомогти, Лідерські якості, Впевнений в силах, Організований, Оптимістичний, Дисциплінований, Колективний, Почуття гумору. -Використовую будь які набуті знання в користь. -Присутня звичка робити правильно, навіть тоді коли інші підштовхують робити не правильно, або те що може зашкодити. -Я є адаптивним працівником, і стаю в роботі тим ким потрібно для виконання тої чи іншої задачі. -Можу прописувати ефективні скрипти продажу

Юрій

Керівник відділу продажу

Хмельницкий

20 000 грн.

30 лет

Активно ищет работу

полная занятость, неполная занятость

Характер работы: удаленная работа

Обновлено 7 часов назад