Работала в 10 компаниях   15 лет 5 месяцев

Государственный сектор, Другое

Юрист

ДУ ЦОП НПУ

Государственный сектор

12 лет 9 месяцев

12.2011 - 09.2024

  • Надання правових консультацій
  • Підготовка юридичних документів
  • Представництво інтересів клієнтів у судах
  • Ведення справ
  • Участь у переговорах
  • Аналіз правових ризиків
  • Розробка правових стратегій
  • Контроль за дотриманням законодавства
  • Ведення корпоративного документообігу
  • Проведення юридичних досліджень

Юрист

ДУ ЦОП НПУ

Государственный сектор

12 лет 9 месяцев

12.2011 - 09.2024

  • Надання правових консультацій
  • Підготовка юридичних документів
  • Представництво інтересів клієнтів у судах
  • Ведення справ
  • Участь у переговорах
  • Аналіз правових ризиків
  • Розробка правових стратегій
  • Контроль за дотриманням законодавства
  • Ведення корпоративного документообігу
  • Проведення юридичних досліджень

Начальник відділення обслуговування комунальних систем комунально - експлуатаційного відділу

ДУ ЦОП НПУ

Государственный сектор

4 месяца

05.2019 - 09.2019

Визначення основних напрямів діяльності відділення відповідно до завдань та функцій , визначених положенням про відділення - підписання та візування документів , які стосувались питання обслуговування комунальних систем в приміщеннях , які перебувають в оренді/користуванні - аналіз роботи і вживання заходів щодо підвищення ефективності діяльності вокс - підготовка та супроводження договорів про постачання електричної енергії , води , газу , теплопостачання , вивезення побутових та великогабаритних відходів та договорів про відшкодування комунальних послуг орендарями/користувачами - розгляд листів , заяв , звернень , у межах своєї компетенції та несення персональної відповідальності за своєчасне і якісне вирішення порушених у них питань - здійснення підготовки та видання документів організаційно - розпорядчого характеру , доручень з питань , а також контроль за станом їх виконання - організації підготовки до осінньо - зимового періоду

Провідний фахівець комунально - експлуатаційного відділу

Державне підприємство україни "міжнародний дитячий центр "артек"

Государственный сектор

3 месяца

02.2019 - 05.2019

Забезпечення у межах визначеної компетенції роботи з матеріалами та документами , що надходять на виконання до комунально - експлуатаційного відділу - вивчення та аналіз інформації , показників і результатів роботи відділу , узагальнення та систематизація їх , проведення необхідних розрахунки - збір та опрацювання аналітичної інформації , підготовка звітів , розгляд звернень громадян , які надходять до відділу на опрацювання - підготовка графіків роботи , замовлень , заявки , інструкції тощо - розробка проєктів нормативних та організаційно - методичних документів , що стосуються роботи відділу - у межах своїх обов язків здійснення аналітичних , контрольних та облікових операцій , підготовка необхідних відгуків , оглядів , висновків з питань виконуваної роботи - формування звітів , ведення облікової та довідкової документації в межах своєї компетенції - виконання інших завдань , які обумовлено службовою необхідністю , відповідно до наказів та доручень

Начальник відділу публічних закупівель ( голова тендерного комітету

ДУ Артек

Государственный сектор

1 год 3 месяца

11.2017 - 02.2019

Організація роботи тендерного комітету - прийняття рішення щодо проведення засідань тендерного комітету - надання пропозицій порядку денного засідань тендерного комітету - ведення засідання тендерного комітету - унесення на розгляд керівника замовника пропозиції щодо змін у складі тендерного комітету - здійснення інших повноважень відповідно до законодавства - розгляд та підготовка проектів договорів , за результатами проведених тендерів - розробка проекту тендерної документації

Юрисконсульт юридичного відділу

Державна фінансова інспекція

Государственный сектор

2 года 2 месяца

10.2014 - 12.2016

Представництво інтересів підприємства в адміністративних , цивільних та господарських судах - підготовка позовних заяв , апеляційних та касаційних скарг , інших процесуальних документів - юридичний супровід при примусовому виконанні рішень судів в органах двс ( контроль за виконанням , оскарження рішень , дій або бездіяльності ) - ведення ділового листування з державними органами - перевірка відповідності документів чинному законодавству - ведення роз'яснювальної роботи , надання консультацій , проведення семінарів для працівників підприємства - розгляд та підготовка проектів договорів , стороною яких є підприємство

Заступник начальника відділу правової роботи

КРУ в м. Києві

Государственный сектор

2 года 3 месяца

06.2012 - 09.2014

Організація роботи відділу правової роботи - здійснення заходів , спрямованих на забезпечення правильного застосування законодавства посадовими особами при укладенні договорів , розгляді звернень громадян , здійсненні претензійно - позовної роботи та адміністративного провадження , взаємодії з правоохоронними та судовими органами , застосуванні фінансових санкцій - надання консультаційної , методичної і практичної допомоги працівникам інспекції - підготовка позовних заяв для звернення до суду в інтересах держави , представлення в установленому законодавством порядку інтересів держави в судах та інших органах

Головний спеціаліст - юрисконсульт відділу правової роботи

Національний університет державної податкової служби україни

Другое

6 месяцев

12.2011 - 06.2012

Здійснення заходів , спрямованих на забезпечення правильного застосування законодавства посадовими особами при укладенні договорів , розгляді звернень громадян , здійсненні претензійно - позовної роботи та адміністративного провадження , взаємодії з правоохоронними та судовими органами , застосуванні фінансових санкцій - надання консультаційної , методичної і практичної допомоги працівникам інспекції - підготовка проектів наказів з питань , що входять до компетенції відділу - розгляд та підготовка проектів договорів , стороною яких є інспекція - підготовка доповідей начальнику відділу на колегії та наради , участь у засіданнях колегії , а також у нарадах , що скликаються керівництвом для розгляду питань правового забезпечення - виконання окремих доручень начальника відділу - складання плану роботи юридичного відділу та здійснення контролю за його виконанням - підготовка позовних заяв для звернення до суду в інтересах держави , представлення в установленому законодавством порядку інтересів держави в судах та інших органах : - підготовка звітів про роботу відділу , зокрема щодо претензійно - позовної роботи , протоколів про адміністративні правопорушення та застосування заходів впливу за порушення бюджетного законодавства

Провідний фахівець кафедри управління та адміністративної діяльності факультету податкової міліції

Університет податкової служби

Другое

2 года 6 месяцев

12.2008 - 06.2011

Ведення документообігу на кафедрі - ведення графіку розкладу занять викладачів кафедри - прийняття участі у підготовці звітів та доручень - ведення журналів кореспонденції - прийняття участі при підготовці до захисту курсових , магістерських робіт ( документи тощо

Начальник відділу юридичного забезпечення

Державна установа "центр обслуговування підрозділів національної поліції україни"

Государственный сектор

5 лет 1 месяц

09.2019 - 01.1900

Організація роботи відділу , відповідальність за вчасне та якісне виконання покладених на відділ завдань і функцій - контроль за правильністю застосування нормативно - правових актів , організаційно - розпорядчих та інших документів - організація проведення юридичної експертизи проєктів організаційно - розпорядчих актів - організація роботи , пов'язаної з укладенням договорів ( контрактів ) , забезпечення участі у їх підготовці , здійсненні контролю за виконанням договірних зобов'язань , а також надання правової оцінки проєктам таких договорів ( контрактів ) - організація та забезпечення в установленому порядку представлення інтересів центру в судах та у відносинах з іншими органами , підприємствами , установами , організаціями різної форми власності , участь у забезпеченні захисту майнових прав і законних інтересів в разі невиконання та неналежного виконання договірних зобов язань - організація претензійної - позовної роботи , проведення аналізу її результатів - підготовка процесуальних документів : позовних заяв , заперечень , відгуків , клопотань тощо - прийняття участі у розгляді матеріалів про відшкодування матеріальної шкоди за рахунок винних осіб , що готуються відповідними структурними підрозділами на основі економіко - правового аналізу даних бухгалтерського обліку і статистичної звітності , інших документів фінансово - господарської діяльності та матеріалів перевірок , проведених правоохоронними і контролюючими органами - організація ділового листування , розгляд листів , заяв , звернень , у межах своєї компетенції та несення персональної відповідальності за своєчасне і якісне вирішення порушених у них питань - виконання інших завдань , обумовлених службовою необхідністю

Ключевая информация

навички роботи з комп ютером вільне володіння пк , правовими базами ( ліга закон , нау , youcontrol , тощо ) , офісними програмами та комп'ютерною переферією. користування відкритими реєстрами та базами даних україни : - єдиний державний реєстр виконавчих проваджень - єдиний державний реєстр судових рішень - база даних законодавство україни - єдиний державний реєстр юридичних осіб , фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - он - лайн будинок юстиції - автоматизована система реєстрації гуманітарної допомоги - електронний суд - тощо

Училась в 1 заведении

Національний університет державної податкової служби України

Юридичний

Ірпінь, 2011

Владеет языками

Английский

базовый

Украинский

свободно

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

00262484

Курсы, тренинги, сертификаты

"договірна робота 2024 : новели в законах про тов , ат , регулюванні та господарській практиці"

2024

навчання з питань здійснення публічних закупівель

2020

"договірні відносини 2019/2022. зміни в регулюванні , податках та судовій практиці"

2020

уповноважена особа з проведення закупівель у порядку визначеному законом україни "про публічні закупівлі"/уповноважена особа з проведення оборонних закупівель , що здійснюються службою державного замовника

2019

навчання з питань організації та здійснення закупівель за програмою "публічні закупівлі в україні"

2017

"тематичного короткострокового семінару з підвищення кваліфікації працівників органів державної влади з питань запобігання і протидії корупції"

2016

тестування рівня професійної компетентності

2016

тематичного постійного діючого семінару з актуальних проблем законодавства україни для юрисконсультів підприємств , установ , організацій

2013

"законодавче регулювання протидії корупції в органах влади. закон україни "про запобігання і протидії корупції"

2012

Дополнительная информация

Сімейний стан

Заміжня

Водійські права

Посвідчення водія

Особисті якості

Відповідальна , комунікабельна , пунктуальна , швидко засвоюю нову інформацію , вмію працювати як у команді , так і індивідуально , бажання працювати на результат

Іванна Іванівна

Юрист

Киев

50 000 грн.

35 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Обновлено 3 часа назад