Работала в 9 компаниях 15 лет 5 месяцев
Государственный сектор, Другое
Начальник відділу юридичного забезпечення
Державна установа «Центр обслуговування підрозділів Національної поліції України»
Государственный сектор
5 лет
09.2019 - 09.2024
- організація роботи відділу, відповідальність за вчасне та якісне виконання покладених на відділ завдань і функцій;
- організація правової роботи у Центрі, яка спрямована на правильне застосування, неухильне дотримання та запобігання невиконанню вимог законодавства, інших нормативних актів працівниками Центру під час виконання покладених на них завдань і функціональних обов’язків;
- розробка та прийняття участі у розробленні проєктів організаційно-розпорядчих актів та інших документів з питань діяльності Центру;
- організація роботи, пов'язаної з укладенням договорів (контрактів), забезпечення участі працівників відділу юридичного забезпечення у їх підготовці, здійсненні контролю за виконанням договірних зобов'язань, а також надання ними правової оцінки проєктам таких договорів (контрактів);
- організація та забезпечення в установленому порядку представлення інтересів Центру в судах та у відносинах з іншими органами, підприємствами, установами, організаціями різної форми власності, участь у забезпеченні захисту майнових прав і законних інтересів Центру в разі невиконання та неналежного виконання договірних зобов’язань; -
- організація претензійної та позовної роботи, проведення аналізу її результатів;
- надання пропозицій керівництву Центру щодо вжиття заходів до усунення порушень, зазначених у судових рішеннях, відповідних документах правоохоронних і контролюючих органів;
- прийняття участі у розгляді матеріалів про відшкодування матеріальної шкоди за рахунок винних осіб, інших документів фінансово-господарської діяльності Центру та матеріалів перевірок, проведених правоохоронними і контролюючими органами; -
- організація ділового листування, розгляд листів, заяв, звернень, направлених на адресу Центру.
Начальник відділення обслуговування комунальних систем комунально-експлуатаційного відділу
Державна установа «Центр обслуговування підрозділів Національної поліції України»
Государственный сектор
4 месяца
05.2019 - 09.2019
- здійснення керівництвом діяльністю відділення;
- підписання та візування документів;
- аналіз роботи і вживання заходів щодо підвищення ефективності діяльності відділення;
- забезпечення взаємодії працівників відділення зі співробітниками інших структурних підрозділів Центру, працівниками центрального органу управління поліції, територіальними (у тому числі міжрегіональними) органами поліції, закладами та установами, що належать до сфери управління Національної поліції України, відповідними місцевими органами виконавчої влади, підприємствами, установами та організаціями з питань, які належать до компетенції відділення;
- здійснення підготовки та видання документів організаційно-розпорядчого характеру, доручень з питань, пов’язаних з діяльністю відділення, а також контроль за їх виконанням;
- за резолюцією чи дорученням керівництва Центру і комунально-експлуатаційного відділу здійснення та розгляд вхідної кореспонденції Центру з питань забезпечення комунальними послугами приміщень та будівель, які обслуговує Центр та контроль за її виконанням підлеглими працівниками;
- підготовка та супроводження договорів про закупівлю електричної енергії, теплопостачання, водопостачання та водовідведення і вивезення твердих побутових відходів, а також договорів про відшкодування зазначених послуг по орендованих будівлях.
Провідний фахівець комунально-експлуатаційного відділу
Державна установа «Центр обслуговування підрозділів Національної поліції України»
Государственный сектор
3 месяца
02.2019 - 05.2019
- забезпечення у межах визначеної компетенції роботи з матеріалами та документами, що надходять на виконання до комунально-експлуатаційного відділу;
- вивчення та аналіз інформації, показників і результатів роботи відділу, узагальнення та систематизація їх, проведення необхідних розрахунки;
- збір та опрацювання аналітичної інформації, підготовка звітів, розгляд звернень громадян, які надходять до відділу на опрацювання;
- підготовка графіків роботи, замовлень, заявок, інструкцій тощо;
- розробка проєктів нормативних та організаційно-методичних документів, що стосуються роботи відділу;
- у межах своїх обов’язків здійснення аналітичних, контрольних та облікових операцій, підготовка необхідних відгуків, оглядів, висновків з питань виконуваної роботи;
- формування звітів, ведення облікової та довідкової документації в межах своєї компетенції;
- виконання інших завдань, які обумовлено службовою необхідністю, відповідно до наказів та доручень начальника Центру.
Начальник відділу публічних закупівель (голова тендерного комітету)
Державне підприємство України «Міжнародний дитячий центр «Артек»
Государственный сектор
1 год 3 месяца
11.2017 - 02.2019
- організація роботи тендерного комітету; - прийняття рішення щодо проведення засідань тендерного комітету; - надання пропозицій порядку денного засідань тендерного комітету; - ведення засідання тендерного комітету; - унесення на розгляд керівника замовника пропозиції щодо змін у складі тендерного комітету;здійснення інших повноважень відповідно до законодавства; - розгляд та підготовка проектів договорів, за результатами проведених тендерів; - розробка проекту тендерної документації.
Юрисконсульт юридичного відділу
Державне підприємство України «Міжнародний дитячий центр «Артек»
Государственный сектор
11 месяцев
12.2016 - 11.2017
- представництво інтересів підприємства в адміністративних, цивільних та господарських судах; - підготовка позовних заяв, апеляційних та касаційних скарг, інших процесуальних документів; - юридичний супровід при примусовому виконанні рішень судів в органах ДВС (контроль за виконанням, оскарження рішень, дій або бездіяльності); - ведення ділового листування з державними органами; - перевірка відповідності документів чинному законодавству; - ведення роз'яснювальної роботи, надання консультацій, проведення семінарів для працівників підприємства; - розгляд та підготовка проектів договорів, стороною яких є підприємство.
Начальник юридичного відділу
Державна фінансова інспекція в м. Києві (Контрольно-ревізійне правління в м. Києві)
Государственный сектор
2 года 2 месяца
10.2014 - 12.2016
- організація роботи відділу правової роботи; - здійснення заходів, спрямованих на забезпечення правильного застосування законодавства посадовими особами при укладенні договорів, розгляді звернень громадян, здійсненні претензійно-позовної роботи та адміністративного провадження, взаємодії з правоохоронними та судовими органами, застосуванні фінансових санкцій; - надання консультаційної, методичної і практичної допомоги працівникам Інспекції; - підготовка позовних заяв для звернення до суду в інтересах держави, представлення в установленому законодавством порядку інтересів держави в судах та інших органах.
Заступник начальника юридичного відділу
Державна фінансова інспекція в м. Києві (Контрольно-ревізійне правління в м. Києві)
Государственный сектор
2 года 3 месяца
06.2012 - 09.2014
-здійснення заходів, спрямованих на забезпечення правильного застосування законодавства посадовими особами при укладенні договорів, розгляді звернень громадян, здійсненні претензійно-позовної роботи та адміністративного провадження, взаємодії з правоохоронними та судовими органами, застосуванні фінансових санкцій; - надання консультаційної, методичної і практичної допомоги працівникам Інспекції;- підготовка проектів наказів з питань, що входять до компетенції відділу;- розгляд та підготовка проектів договорів, стороною яких є Інспекція; - підготовка доповідей начальнику відділу на колегії та наради, участь у засіданнях колегії, а також у нарадах, що скликаються керівництвом для розгляду питань правового забезпечення; - виконання окремих доручень начальника відділу; - складання плану роботи юридичного відділу та здійснення контролю за його виконанням; - підготовка позовних заяв для звернення до суду в інтересах держави, представлення в установленому законодавством порядку інтересів держави в судах та інших органах; - підготовка звітів про роботу відділу, зокрема щодо претензійно-позовної роботи, протоколів про адміністративні правопорушення та застосування заходів впливу за порушення бюджетного законодавства.
Головний спеціаліст-юрисконсульт юридичного відділу
Державна фінансова інспекція в м. Києві (Контрольно-ревізійне правління в м. Києві)
Государственный сектор
6 месяцев
12.2011 - 06.2012
- представництво інтересів інспекції в адміністративних, цивільних та господарських судах; - підготовка позовних заяв, апеляційних та касаційних скарг, інших процесуальних документів; - юридичний супровід при примусовому виконанні рішень судів в органах ДВС, Казначейства (контроль за виконанням, оскарження рішень, дій або бездіяльності); - ведення ділового листування з державними органами; - надання відповідей на запити правоохоронних органів, юридичних та фізичних осіб, адвокатів, народних депутатів України та депутатів місцевих рад; - оскарження актів прокурорського реагування, постанов про закриття кримінального провадження; - перевірка відповідності документів чинному законодавству; - ведення роз'яснювальної роботи, надання консультацій, проведення семінарів для співробітників інспекції;- подання звітності.
Провідний фахівець кафедри управління та адміністративної діяльності факультету податкової міліції
Національний університет державної податкової служби України
Другое
2 года 6 месяцев
12.2008 - 06.2011
на 0,5 ставки
-ведення документообігу на кафедрі; -ведення графіку розкладу занять викладачів кафедри; - прийняття участі у підготовці звітів та доручень; - ведення журналів кореспонденції; - прийняття участі при підготовці до захисту курсових, магістерських робіт (документи тощо).
Ключевая информация
Училась в 2 заведениях
Національний університет державної податкової служби України
Юридичний
Ірпінь, 2011
Снятинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів імені Василя Стефаника (м. Снятин, Івано-Франківська обл.) (із срібною медаллю)
Снятин, 2006
Владеет языками
Английский
базовый
Украинский
свободно
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
00262484
Дополнительная информация
НАВЧАННЯ
- 2019 рік – складання кваліфікаційного іспиту відповідно до Закону України «Про адвокатуру та адвокатську діяльність»;
- 2024 рік (на даний час) – проходження навчального курсу «Базова підготовка медіатора» в Українській академії медіації (завершення курсу листопад 2024 року з подальшим отриманням сертифікату).
ОСОБЛИВІ НАВИЧКИ
- 2006 рік – посвідчення водія (група «В»); 2019 рік - свідоцтво про право на зайняття адвокатською діяльністю КС № 8599;
- 2019 рік - сертифікат про проходження курсу «Адаптаційний курс адвоката для стажистів) (сертифікат ВШ № 015504 від 22.10.2019);
- 2022 – 2022 роки – уповноважена особа з проведення закупівель у порядку визначеному Законом України «Про публічні закупівлі»/уповноважена особа з проведення оборонних закупівель, що здійснюються службою державного замовника;
- 2024 рік - державний сертифікат про рівень володіння державною мовою (сертифікат від 05.09.2024 № УМД N 00262484).
НАВИЧКИ РОБОТИ З КОМП’ЮТЕРОМ
- Вільне володіння ПК, правовими базами (Ліга Закон, НАУ, YouControl, тощо), офісними програмами та комп'ютерною переферією.
Користування відкритими реєстрами та базами даних України:
- Єдиний державний реєстр виконавчих проваджень;
- Єдиний державний реєстр судових рішень;
- База даних “Законодавство України”;
- Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
- ОН-ЛАЙН БУДИНОК ЮСТИЦІЇ;
- Автоматизована система реєстрації гуманітарної допомоги;
- Електронний суд;
- тощо.
ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
- 2012 рік – Сертифікат про підвищення кваліфікації про проходження кваліфікації за програмою тематичного короткотермінового семінару: «Законодавче регулювання протидії корупції в органах влади. Закон України «Про запобігання і протидії корупції».
- 2013 рік – Сертифікат про підвищення кваліфікації тематичного постійного діючого семінару з актуальних проблем законодавства України для юрисконсультів підприємств, установ, організацій.
- 2016 рік – Сертифікат тестування рівня професійної компетентності.
- 2016 рік – Посвідчення про підвищення кваліфікації за програмою: «Тематичного короткострокового семінару з підвищення кваліфікації працівників органів державної влади з питань запобігання і протидії корупції».
- 2017 рік – Сертифікат про проходження навчання з питань організації та здійснення закупівель за програмою «Публічні закупівлі в Україні».
- 2020 рік – Диплом учасника інформаційно-консультаційного семінару на тему: «Договірні відносини 2019/2022. Зміни в регулюванні, податках та судовій практиці» (ТОВ «Інститут «Прем’єр Інтернет»);
- 2020 рік – Сертифікат про проходження навчання з питань здійснення публічних закупівель (Академія розвитку конкуренції «ПМ ГРУП АКАДЕМІЯ»);
- 2024 рік – Сертифікат про прийняття участі у семінарі на тему: «Договірна робота 2024: новели в законах про ТОВ, АТ, регулюванні та господарській практиці» (MARMAER).
ВІДОМОСТІ ПРО ЗАОХОЧЕННЯ
- За активну участь у громадському житті факультету відзначена грамотою декана юридичного факультету Національного університету державної податкової служби (2011 рік).
- За зразкове виконання трудових обов’язків, проявлену ініціативу, творчий підхід, високу результативність і продуктивність праці та з нагоди святкування Дня Незалежності України відзначена Грамотою Голови Державної фінансової інспекції України (2014 рік).
- За успішне й сумлінне виконання службового обов’язку, вагомий особистий внесок у справу забезпечення охорони прав і свобод людини, бездоганну та ефективну державну службу, високі особисті досягнення в трудовій діяльності та професійні здобутки відзначена Подякою Голови Національної поліції України (2020 рік).
- За сумлінне ставлення до виконання посадових обов’язків, ініціативу і наполегливість у роботі та з нагоди професійного свята Дня юриста відзначена Подякою начальника Державної установи «Центр обслуговування підрозділів Національної поліції України» (2020 рік).
- За сумлінне ставлення за виконання посадових обов’язків, ініціативу та наполегливість відзначена Подякою Міністра Міністерства внутрішніх справ України (2021 рік).
- За високий професіоналізм, зразкове виконання функціональних обов’язків, особисту ініціативу та з нагоди Міжнародного жіночого дня нагороджена Листом – подякою начальника Державної установи «Центр обслуговування підрозділів Національної поліції України» (2024 рік).
ІНШЕ
Відповідальна, комунікабельна, пунктуальна, швидко засвоюю нову інформацію, вмію працювати як у команді, так і індивідуально, бажання працювати на результат.
Іванна Іванівна
Іванна Іванівна
Начальник юридичного департаменту/відділу/юрист/адвокат
Киев
Активно ищет работу
полная занятость
Обновлено 4 дня назад