Работала в 1 компании   14 лет 11 месяцев

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

Начальник відділу

Агромат, ПТК, ООО

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

14 лет 10 месяцев

12.2009 - по настоящее время

2018р.-…начальник відділу консолідації замовлень покупців в компанії з продажу керамічної плитки та сантехніки «Агромат»Обов’язки: 1.Координую роботу співробітників відділу.

2.Розподіляю поточні заявки на доставку товару покупцям. 3.Налагодила процес доставки товарів по Києву и Україні:

-попередній прорахунок вартості транспортних послуг.

- вибір оптимального способу доставки товару.

-формування маршруту доставки товару.

-допомога менеджерам з продажу в оформленні заявки на доставку товару.-супровід доставки від А до Я.

4.Працюю з логістичною компанією «Рабен».

5.Допомогаю керівнику служби в оформленні офіційних листів,розпоряджень,правил та порядків роботи відділу та служби в цілому

6.Формую звіти та статистику щодо завантаження та вивантаження товару на складі компанії та у покупців.

7.Щомісяця заповнюю табель роботи співробітників Служби у програмі 1C.

2016р.-2018р.-фахівець по работі з покупцями в компанії з продажу керамічної плитки та сантехніки «Агромат»(до існуючих обов’язків додано обов’язки бухгалтера первинної бухгалтерії)

2009р.-2018р.-регіональний менеджер з продажу керамічної плитки в компанії «Агромат» Обов’язки :

1. Здійснювала прийом,обробку, оформлення замовлень від покупців на придбання та доставку продукції.

2. Обробляла,передавала замовлення на купівлю та доставку товару,акти рекламації у відповідні підрозділи компанії.

3. Інформувала (у встановлений термін) покупця про сформоване замовлення, вагу вантажу, можливість відвантаження з урахуванням стану фінансових розрахунків та необхідності додаткового до комплектації або вирішення фінансових питань.

4. Вирішувала питання, пов’язані з поверненням чи обміном товару. 5. Отримувала інформацію про реакцію покупців на запропоновані пропозиції,акції,зміни цін тощо.

6. Здійснювала підбір каталогів та вела облік їх наявності у кожного покупця.

Ключевая информация

  • Планування та організація своєї роботи
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Адаптація до нових умов роботи
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей
  • Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
  • Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
  • Училась в 1 заведении

    Північний міжнародний університет

    вчитель початкових класів

    Магадан, 2001

    Владеет языками

    Английский

    базовый

    Дополнительная информация

    Захоплення та інтереси

    Люблю читати,цікавлюсь психологією.

    Займаюсь соціальними танцями(сальса,бачата,кізомба), аргентинским танго.

    Світлана

    Начальник відділу,Менеджер з продажу

    Киев

    30 000 грн.

    48 лет

    Активно ищет работу

    полная занятость

    Характер работы: удаленная работа, в офисе/на месте

    Обновлено 4 часа назад