Работала в 6 компаниях   13 лет 9 месяцев

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Промышленность и Производство, Издательства и Полиграфия, IT, Автомобильная промышленность и Автобизнес, Шоу-бизнес

HR-менеджер

МВМ

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

10 месяцев

11.2023 - по настоящее время

Пошук та адаптація нових кадрів
- Навчання, розвиток, оцінка персоналу
- Кадровий документообіг
- Проведення співбесід
- Організація різних заходів
- Підтримка працівників в роботі
- Моніторинг ринку праці
- Графік відпусток персоналу
• Розробка описів вакансій
• Розробка описів вакансій

HR-менеджер generalist

ІДС Аква Сервіс

Промышленность и Производство

1 год 2 месяца

09.2022 - 11.2023

• HR-менеджер у пошуку кандидатур
• Проведення співбесіди
• Повний цикл підбору персоналу
• Адаптація та розвиток
• Тестування
• Документообіг кадровий
• Забезпечення офісу: канцтоварами, водою, кавою тощо...
• Організація корпоративів.
• Допомога пошуку інформації.
• Виконання інших доручень безпосередньо керівника.

HR-менеджер

Рекламний холдинг Мегаполіс

Издательства и Полиграфия

1 год 8 месяцев

01.2021 - 09.2022

< p >З січня 2021 року по листопад 2021 року займала посаду секретаря. В мої обов'язки входило:< /p >< ol >< li >Організація зустрічей Генерального директора компанії та керівників відділів. < /li >< li >Організація конференцій. Планування, координація та запровадження робочого графіка керівників; Організація зовнішніх та внутрішніх зустрічей, телефонних переговорів, співбесід, ведення та коригування робочого календаря керівників.< /li >< li >Друк листів підрядникам< /li >< li >Відстеження надходження документів, кореспонденції та друкованих видань, своєчасна їх передача. Контроль та координація отримання та відправлення вхідної та вихідної кореспонденції керівників (документи, листи, факси, листи електронною поштою). < /li >< li >Скан, печать, копія документів.< /li >< li >Допомога HR-менеджерам у пошуку кандидатур та графік відпусток персоналу.< /li >< li >Пошук підрядників< /li >< li >Забезпечення офісу: канцтоварами, водою, кавою тощо...< /li >< li >Організація корпоративів.< /li >< li >Допомога пошуку інформації.< /li >< li >Координація прибиральниць.< /li >< li >Чай, кава.< /li >< li >Координація СЗ (Службових записок)< /li >< li >Заявки в 1С< /li >< li >Виконання інших доручень безпосередньо керівника.< /li >< /ol >< p >Після даної посади, була підвищена в відділ обліку, на посаду HR менеджер.

Адміністратор

ЯНВАРЬ.UA

IT

1 год 11 месяцев

01.2019 - 12.2020

В компанії "Январь UA", в мої обов'язки входило:

  1. Організація зовнішніх та внутрішніх зустрічей, телефонних переговорів, співбесід.
  2. Друк листів підрядникам.
  3. Відстеження надходження документів, кореспонденції та друкованих видань, своєчасна їх передача. Контроль та координація отримання та відправлення вхідної та вихідної кореспонденції керівників (документи, листи, факси, листи електронною поштою).
  4. Скан, печать, копія документів.
  5. Допомога HR-менеджерам.
  6. Пошук підрядників
  7. Забезпечення офісу: канцтоварами, водою, кавою тощо...
  8. Організація корпоративів.
  9. Допомога пошуку інформації.
  10. Координація прибиральниць.
  11. Чай, кава.
  12. Заявки в 1С
  13. Виконання інших доручень безпосередньо керівника.

Адміністратор

АИС, Группа компаний

Автомобильная промышленность и Автобизнес

2 года 6 месяцев

06.2016 - 12.2018

Перших пів року працювала оператором Call-центру, після була переведена на посаду помічник генерального директора.

В обов'язки входило:

  1. Організація зустрічей Генерального директора компанії та керівників відділів.
  2. Організація та контроль роботи 15 менеджерів.
  3. Зустріч клієнтів
  4. Звіти в програмі CRM- система за : неділю, місяць, кварта, пів року та рік, для Генерального директора.
  5. Друк листів підрядникам
  6. Відстеження надходження документів, кореспонденції та друкованих видань, своєчасна їх передача. Контроль та координація отримання та відправлення вхідної та вихідної кореспонденції керівників (документи, листи, факси, листи електронною поштою).
  7. Скан, печать, копія документів.
  8. Знання всіх марок та моделей автомобілів.
  9. Пошук підрядників
  10. Забезпечення офісу: канцтоварами, водою, кавою тощо...
  11. Організація корпоративів.
  12. Допомога пошуку інформації.
  13. Координація прибиральниць та менеджерів МРЕО.
  14. Чай, кава.
  15. Координація СЗ (Службових записок)
  16. Заявки в 1С
  17. Виконання інших доручень безпосередньо керівника.

Гример

TV, Муницыпальный театр «Киев», «Браво»

Шоу-бизнес

5 лет 6 месяцев

01.2011 - 07.2016

Досвід роботи на Українському телебаченні, телеканал такі як: «Новий», «1+1», «TVI» Театри: «Київ», «Браво»...

Ключевая информация

• Комунікативні навички
• Організаційні навички
• Внутрішні комунікації
• Кадрове діловодство
• Підбір персоналу
• Управління персоналом
• Мотивація і організація праці
• Комунікації з громадськістю
• Розвиток бренду

Училась в 1 заведении

Київська Академія Перукарського Мистецтва

Дизайнер стилю и візажу

Киев, 2013

Владеет языками

Английский

ниже среднего

Русский

свободно

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Украинский

родной

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Курсы, тренинги, сертификаты

Академія Сучасної Практичної Психології

2023

Практична психологія

Учебный центр "KLTconsulting"

2021

Курси HR спеціаліста, практична психологія.

Курсы модельного бизнеса «Beautiful model »

2013

Владение и знание всей походок,точек,движений на подиуме. Демонстрация дизайнерских вещей,аксессуаров и и.д.

Дарина Вадимівна

Адміністратор офісу

Киев

35 000 грн.

31 год

Активно ищет работу

полная занятость

Обновлено 2 часа назад