Работала в 1 компании 13 лет 10 месяцев
FMCG
Керівник відділу якості
Прайм-П, ООО
FMCG
13 лет 9 месяцев
11.2010 - 08.2024
- Розробка та впровадження СМБХП згідно вимог стандарту IFS.
- Розробка та впровадження СМБХП згідно вимог стандарту FSSC.
- Підготовка підприємства до сертифікації СМБХП згідно вимог стандарту FSSC.
- Підготовка підприємства до сертифікації СМБХП згідно вимог стандарту ISO 22000.
- Контроль якості сировини, готової продукції та матеріалів.
- Проведення навчання виробничого персоналу та перевірка знань згідно вимог стандарту FSSC.
- Проведення внутрішніх аудитів та впровадження коригувальних заходів Управління ризиками та впровадження заходів контролю для забезпечення безпеки продукції.
- Робота з рекламаціяма та розробка коригувальних заходів.
- Проведення аудитів 2-ої сторони на вимогу мереж METRO, Fozzy Group, Таврія-В, АТБ.
- Повний супровід по розробці ВТМ для мереж. Від обрання упаковки до вдалого розміщення дизайнерських ідей відповідно до вимого поліграфії в поєднанні з досконалим знанням вимог маркуванню згідно законодавства України.
- Пошук та забезпечення сировиною та матеріалами виробничі потреби підприємства.
- Робота з Держпродспоживслужбою, Держпрацею.
- Підготовка пакету документів для реєстрації виробничих потужностей.
- Реєстрація штрих-кодів для нових СКЮ через систему GS1 Україна.
- Забезпечення адміністративних потреб офісу.
- Розробка з нуля косметичного напрямку компанії.
- Розробка ТМ CRYSTALS HEALTH та проведення реєстрації торгової марки.
- Розробка технічних умов та дизайну лінійки солі морські для ванн та солі морські з ефірними оліями для ванн.
- Ведення сайтів компанії через WordPress.
- Розробка лендингу для СКЮ КАРДІОСІЛЬ ТМ Salute di Mare.
- Розробка листівок, презентацій для продуктів компанії.
- Редизайн упаковки лінійки косметичної морської солі ТМ CRYSTALS HEALTH та перехід з картонної упаковки в упаковку дой-пак лінійки солі морської харчової TM Salute di Marе.
- Розробка з нуля проектів СІЛЬ ЕПСОМ та МАГНІЄВІ ПЛАСТІВЦІ ТМ CRYSTALS HEALTH:
- збір інформації, аналіз ринку вітчизняного та зарубіжного по насиченості даними СКЮ;
- аналіз маркетплейсів вітчизняних та американських на предмет позиціонування та формування цінової пропозиції;аналіз постачальників сировини, цін, швидкості поставки в умовах війни, мінімальних замовлень для формування стратегічного запасу згідно планів мереж;
- консолідація отриманих даних та розрахунок собівартості, логістичних затрат, націнки і як результат формування вхідної ціни на мережі. розробка стратегії позиціонування та виходу продукту на ринок при цьому паралельне ведення переговорної кампанії з мережею ЄВА по запуску даних СКЮ під їхньою ВТМ MONIQUE;
- розробка дизайну продуктів СІЛЬ ЕПСОМ та МАГНІЄВІ ПЛАСТІВЦІ;
- розробка технічних умов, інструкції по використанню, рецептур, маркування згідно вимог технічного регламенту на косметичну продукцію для даних СКЮ;
- проведення досліджень на предмет безпеки та подразнюючої дії з отримання позитивних висновків на продукти в інституті громадського здоров’я НАМН України.
Ключевая информация
- глибока експертиза;
- швидкий збір необхідної інформації;
- аналітичне мисення;
- досягнення результату
Училась в 1 заведении
Національний університет харчових технологій
Економіки та менеджменту/менеджмент організаціїй
Київ, 2010
Владеет языками
Английский
выше среднего
Катерина Олександрівна
Катерина Олександрівна
Помічник директора
Киев
Активно ищет работу
полная занятость
Обновлено 3 недели назад