Работала в 2 компаниях   12 лет 5 месяцев

Государственный сектор, Банки

Заступник директора - начальник управління організації прийому звернень

Урядовий контактний центр

Государственный сектор

10 лет 2 месяца

10.2009 - 12.2019

1. організація та контроль приймання , реєстрації та попередній розгляд звернень , що надходять на урядову гарячу лінію за допомогою засобів телефонного зв язку , відео зв'язку ( з використанням жестової мови для осіб з порушенням слуху ) , через веб - сайт центру та надсилання їх органам виконавчої влади відповідно до компетенції для розгляду та вирішення по суті порушених у таких зверненнях питань 2. забезпечення проведення аналізу результатів розгляду звернень органами виконавчої влади , відповідно до їх компетенції 3. організація та контроль інформування заявників щодо норм законодавства , надання необхідних консультаційних послуг і роз яснень з пріоритетних питань державної політики 4. забезпечення проведення аналізу звернень , що надходять на урядову гарячу лінію , та інформування секретаріату кабінету міністрів україни про проблемні питання соціально - економічного життя , що потребують вирішення 5. здійснення заходів , спрямованих на вдосконалення взаємодії органів виконавчої влади та громадськості 6. організація та контроль проведення моніторингу та аналізу громадської думки 7. контроль та організація навчання , підвищення професійного рівня працівників 8. встановлення та контроль показників ефективності роботи урядової "гарячої лінії" та окремих skill group 9. вживання заходів щодо забезпечення відповідності умов оплати праці працівникам їх професійному рівню , обсягу та якості виконуваної ними роботи 10. здійснення заходів з метою забезпечення працівників робочими місцями , засобами зв'язку , комп'ютерною технікою і оргтехнікою , канцелярським приладдям 11. взаємодія з підрядними організаціями з питань модернізації пз , розробка тз

Провідний спеціаліст контакт - центру

Зат "догмат україна" тм еврокредит

Банки

2 года 1 месяц

02.2007 - 03.2009

Проведення навчання нових операторів контакт - центру підтримка та консультування операторів у складних питаннях , вирішення проблемних ситуацій підтримка операторів у процесі роботи з програмним забезпеченням забезпечення постійного підвищення рівня знань та кваліфікації операторів координування роботи операторів - - контроль за якістю обслуговування клієнтів контакт - центру тм еврокредит запис , прослуховування та аналіз розмов операторів за допомогою программ supervisor и recclient проведення робіт над помилками , коучинг розробка завдань та проведення тестування для визначення рівня знань операторів оцінка якості роботи операторів контакт - центру

Ключевая информация

навички роботи з комп ютером досвічений користувач power point , word , excel , internet explorer , outlook , cisco ip communicator , cisco agent , cisco supervisor , cisco finess , ip record client , срок , wind , кредитная подсистема nadra loans , verint , crm ) сліпий метод набору , більше 200 зн

Училась в 1 заведении

Національний авіаційний університет

Комп'ютерні системи та мережі

2005

Владеет языками

Английский

продвинутый

Испанский

базовый

Русский

свободно

Украинский

родной

Дополнительная информация

Особисті якості

Комунікабельна , цілеспрямована , пунктуальна , врівноважена , уважна , креативна

Валентина

Керівник відділу контролю якості

Киев

30 000 грн.

41 год

Активно ищет работу

полная занятость

Характер работы: удаленная работа

Обновлено 9 часов назад