Работала в 1 компании   9 месяцев

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

Секретар керівника

Karcher

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

8 месяцев

06.2020 - 02.2021

Впорядкувала архів компанії, забезпечивши легкий доступ до необхідних документів.

Підготувала понад 100 звітів без помилок, дотримуючись встановлених термінів.

Обов'язки:
Сканування та відправлення документів поштою.
Створення та підтримка таблиць у Excel для обліку документів.
Щоденне сортування та архівування вхідної документації.
Ведення журналу вихідної та вхідної кореспонденції.
Підготовка простих звітів за шаблонами для керівника.

Була оформлена неофіційно*

Ключевая информация

Проджект менеджмент:
Управління проектами:

• Розуміння особливостей ІТ-галузі.

• Засвоєння життєвого циклу розробки програмного забезпечення (SDLC).

• Ідентифікація та управління стейкхолдерами проекту.

• Визначення і постановка цілей проекту, створення чітких завдань.

• Ефективне управління часом для підвищення особистої та командної продуктивності.

Моделі, методології та фреймворки:

• Освоєння моделей, методологій та фреймворків управління проектами.
• Робота з моделями розробки: водоспад, прототип, ітеративний підхід, спіральна модель, V-модель.
• Знання та застосування гнучких методологій (Agile).
• Глибоке розуміння фреймворків RUP, MSF, Scrum.
• Уміння підбирати та застосовувати відповідну методологію для конкретного проекту.
• Управління реалізацією проектів.

Комерційна пропозиція та проектна документація:

• Підготовка проектних регламентів.

• Розробка планів проектів, включаючи плани ресурсів та термінів. • Створення специфікацій вимог до програмного забезпечення (SRS), дотримання стандартів, уникнення типових помилок.

• Ефективне управління проектом, керівництво командою та контроль виконання завдань.Планування та управління графіками:

• Розробка та управління графіком проекту.

• Визначення послідовності операцій, оцінка ресурсів та тривалості завдань.

• Застосування методів управління графіком для своєчасного виконання всіх етапів проекту.Управління витратами:

• Планування та оцінка витрат на всіх етапах проекту.

• Формування бюджету та подальший контроль витрат.

• Практичне застосування методів управління витратами.

Управління якістю:

• Професійне планування управління якістю.

• Забезпечення якості на всіх етапах реалізації проекту.

• Контроль якості та впровадження поліпшень.

• Застосування концепції юзабіліті для підвищення зручності використання продукту.

Інструменти управління проектами:
• Робота з системами управління завданнями: Jira, Redmine, Trello, Confluence, Worksection, Asana.
• Використання MS Project для побудови графіків та контролю ресурсів.

• Застосування майндмеппінгу для структурування ідей та завдань.

• Моделювання бізнес-процесів за допомогою MS Visio.

• Створення прототипів за допомогою Axure RP та Balsamiq.

• Розуміння та використання CRM/ERP систем.

• Підвищення особистої ефективності як проектного менеджера.

Робота в умовах обмежень:

• Досвід управління проектами в критичних умовах та при обмежених ресурсах.

• Навички делегування завдань та ведення переговорів для досягнення максимальної ефективності.

Управління командою:

• Професійне планування управління людськими ресурсами.

• Досвід підбору команди та ефективного управління проектною командою.

• Мотивація співробітників і підтримка їх залученості.

• Проведення співбесід і відбір кандидатів.

Управління комунікаціями:

• Формування та підтримка ефективних методів комунікації всередині команди.

• Розробка та виконання плану управління комунікаціями в проекті.

Управління ризиками:

• Ідентифікація та оцінка ризиків на всіх етапах проекту.

• Якісний та кількісний аналіз ризиків.

• Розробка та впровадження планів реагування на ризики.

• Досвід управління ризиками у складних проектах.

Управління змінами:

• Досвід адаптації планів проекту до змін, що виникають під час виконання завдань.

• Розробка планів управління змінами та їх впровадження.

• Розуміння різниці між змінами та помилками, управління коригуваннями в проекті.

• Оцінка та мінімізація впливу змін на терміни і результати проекту.

Управління випуском та впровадженням:

• Професійне планування поставок продукту.

• Ідентифікація артефактів і створення плану конфігурації поставки.

• Розробка плану виведення продукту на ринок та управління його впровадженням.

Училась в 1 заведении

Национальный университет "Одесская юридическая академия"

журналiстики

Одесса, 2019

Владеет языками

Английский

выше среднего

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Польский

средний

Украинский

родной

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Чешский

средний

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Курсы, тренинги, сертификаты

IT "STEP Academy" Praha

Прага, 2024

Hanna

Проджект-менеджер

Одесса

Готов переехать: Чехия

26 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Характер работы: стажировка / практика, удаленная работа, гибридная

Обновлено 1 неделю назад