Ключевая информация
- Робота з графічним контентом гри
- Створення унікальних ідей для ігор, персонажів, локацій
- Взаємодія з розробниками для втілення ігрових ідей
- Постійне вдосконалення та розвиток навичок дизайну ігор
Училась в 1 заведении
Рівненський державний гуманітарний університет
Факультет математики та інформатики. Спеціальність:015.10 Професійна освіта (Цифрові технології)
Рівне, Рівненська область, 2026
Владеет языками
Английский
выше среднего
Польский
средний
Украинский
родной
Дополнительная информация
Профіль
Творча та досвідчена дизайнерка з навичками в роботі з різними професійними програмами. Має значний досвід роботи в командних проєктах, зокрема у сфері розробки ігор. Активно бере участь у міжнародних конкурсах і має успішні результати. Зацікавлена у створенні креативних та інноваційних рішень у сфері дизайну.
Професійні навички
- Програмне забезпечення: Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe InDesign, Adobe Premiere Pro, Figma, Adobe Animate, Visual Studio Code, Krita, Ren'Py.
- Дизайн інтерфейсів:Створення користувацьких інтерфейсів для вебсайтів та додатків.
- Графічний дизайн: Розробка логотипів, брошур, постерів, ігрових персонажів, фонів, текстур та інтерфейсів для ігор.
- Анімація: Створення анімаційних відеороликів.
Професійний досвід
- Головний дизайнер | Rivne GameJam 2022(18-20 листопада 2022 року)
Розробка інтерфейсу гри, персонажів та графічних ефектів. Співпраця з розробниками для забезпечення балансу між графікою та геймплеєм. Гра отримала високі оцінки журі, особливо дизайнерів компанії Zagrava Games.
- Головний дизайнер | Wait What Game Jam (20-21 квітня 2024 року)
Розробка інтерфейсу та персонажів, створення графічних ефектів та фонів. Гра отримала перше місце за графічну візуальну роботу та третє місце у загальному конкурсі.
- Учасник | Міжнародний конкурс CreDiCo 2022 (20 листопада – 01 грудня 2022 року)
Зайняла 2 місце в номінації "Растрова графіка", отримала обласну премію за високу якість роботи.
- Учасник | Міжнародний конкурс CreDiCo 2023 (20 листопада – 01 грудня 2023 року)
Розробка двох проєктів: один у растровій графіці (3 місце) та візуальна новела з графічними елементами (2 місце).
- Учасник | Міжнародний бліц-конкурс з Веб-дизайну та Комп'ютерної графіки серед студентів та учнів
Розробка трьох проєктів:
- 2D растрова графіка (2 місце)
- Фотоколаж (1 місце)
- Веб-гра (1 і 2 місця за графічну та програмну реалізацію відповідно).
- Відповідальна за оформлення газети факультету математики та інформатики | РДГУ
- Відмінне проходження технологічної практики у IT-компанії SoftServe
Робота на практиці:
- Створення дизайну існуючого сайту із застосуванням Figma
- Сворення копії існуючого сайту із застосванням HTML, CSS та JavaScript
Діана Олегівна
Діана Олегівна
2d художник
Ровное, Кировоградская обл.
полная занятость
Характер работы: стажировка / практика, удаленная работа, в офисе/на месте
Обновлено 2 месяца назад