Работала в 4 компаниях 10 лет
IT, Промышленность и Производство, Банки
Бухгалтер
Goit
IT
1 год 4 месяца
01.2023 - 05.2024
• Ведення обліку для ФОП (3 група, єдиний податок): від обробки банківських виписок і розподілу за статтями до закриття звітних періодів і подання податкових звітів, сплата податків.
• Організація розрахунків з постачальниками та клієнтами, ведення договірної документації та контроль за своєчасною оплатою рахунків.
• Координація всіх етапів документообігу, включно з електронною звітністю через платформи Вчасно/Медок/Пейперлес.
• Реєстрація/анулювання електронних ключів (підписів), Відкриття поточних рахунків, Закриття ФОП.
• Супровід ділянок ТОВ «Дія Сіті» на ділянках: Здійснення банківських розрахункових операцій, рознесення виписок через генерацію з КБ , первинний облік, розрахунки з покупцями, розрахунки з
постачальниками генерація з Вчасно для забезпечення електронного документообігу.
• Організація розрахунків з постачальниками та клієнтами, ведення договірної документації та контроль за своєчасною оплатою рахунків.
• Координація всіх етапів документообігу, включно з електронною звітністю через платформи Вчасно/Медок/Пейперлес.
• Реєстрація/анулювання електронних ключів (підписів), Відкриття поточних рахунків, Закриття ФОП.
• Супровід ділянок ТОВ «Дія Сіті» на ділянках: Здійснення банківських розрахункових операцій, рознесення виписок через генерацію з КБ , первинний облік, розрахунки з покупцями, розрахунки з
постачальниками генерація з Вчасно для забезпечення електронного документообігу.
Бухгалтер
Буд групп
Промышленность и Производство
4 года
12.2018 - 12.2022
• Комплексне ведення бухгалтерії для понад 30 підприємств (ТОВ), включаючи нарахування та виплату заробітної плати, податків, подання об’єднаної звітності, первинний облік, адміністрування поточних рахунків.
• Супровід обліку для близько 10 ФОП (3 група), контроль доходів і витрат, податкова звітність, сплат податків, електронний кабінет.
• Розробка та впровадження процесів автоматизації обліку, що дозволило скоротити час на обробку даних та підвищити точність звітності.
• Супровід обліку для близько 10 ФОП (3 група), контроль доходів і витрат, податкова звітність, сплат податків, електронний кабінет.
• Розробка та впровадження процесів автоматизації обліку, що дозволило скоротити час на обробку даних та підвищити точність звітності.
Старший бухгалтер
Кіілто-Клей, ТОВ
Промышленность и Производство
3 года 9 месяцев
02.2015 - 11.2018
• Управління первинною документацією та замовленнями, облік товарів на складі, відвантаження, переміщення, звірка даних і контроль залишків.
• Робота з дебіторською заборгованістю, акти звірки з контрагентами, проведення безготівкових платежів.
• Ведення, реєстрація кореспонденції; ведення та заповнення Дорожніх листів; формування Наказів на відрядження, авансових звітів.
• Робота з дебіторською заборгованістю, акти звірки з контрагентами, проведення безготівкових платежів.
• Ведення, реєстрація кореспонденції; ведення та заповнення Дорожніх листів; формування Наказів на відрядження, авансових звітів.
Економіст відділення банку
Київська філія пат кб "промекономбанк"
Банки
7 месяцев
01.2013 - 08.2013
• Управління первинною документацією та замовленнями, облік товарів на складі, відвантаження, переміщення, звірка даних і контроль залишків.
• Робота з дебіторською заборгованістю, акти звірки з контрагентами, проведення безготівкових платежів.
• Ведення, реєстрація кореспонденції; ведення та заповнення Дорожніх листів; формування Наказів на відрядження, авансових звітів.
• Робота з дебіторською заборгованістю, акти звірки з контрагентами, проведення безготівкових платежів.
• Ведення, реєстрація кореспонденції; ведення та заповнення Дорожніх листів; формування Наказів на відрядження, авансових звітів.
Ключевая информация
Просунутий користувач програм для бухгалтерського та фінансового обліку: 1С:Бухгалтерія 8.2, BAF, Iscala 3.0, QuickBooks (базові навички).
Знання пакета Microsoft Office (Word, Excel, Outlook), Клієнт-Банк, М.Є.Док, Вчасно, Дія, електронний кабінет для податкової звітності та документообігу.
Упевнені навички фінансового аналізу та управління бюджетом, розрахунок заробітної плати, податковий облік і звітність.
Досвід роботи з клієнтами та постачальниками, адміністрування розрахунків та проведення операцій у багатозадачному середовищі.
Компетенції в оптимізації процесів документообігу та звітності, автоматизація рутинних задач для підвищення продуктивності.
Знання пакета Microsoft Office (Word, Excel, Outlook), Клієнт-Банк, М.Є.Док, Вчасно, Дія, електронний кабінет для податкової звітності та документообігу.
Упевнені навички фінансового аналізу та управління бюджетом, розрахунок заробітної плати, податковий облік і звітність.
Досвід роботи з клієнтами та постачальниками, адміністрування розрахунків та проведення операцій у багатозадачному середовищі.
Компетенції в оптимізації процесів документообігу та звітності, автоматизація рутинних задач для підвищення продуктивності.
Училась в 1 заведении
Державний вищий навчальний заклад "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана"
Облік та аудит
Київ, 2008
Курсы, тренинги, сертификаты
1с : бухгалтерія
Київ, 2008
Дополнительная информация
Особисті якості
Цілеспрямована, уважна.
Ідеалу не буває, але я до нього прагну.
Легко навчаюсь, відвідую вебінари згідно податкових оновлень.
Різностороння творча людина.
Анна
Анна
Бухгалтер
Киев
Активно ищет работу
полная занятость
Характер работы: удаленная работа
Обновлено 3 часа назад