Работала в 5 компаниях   14 лет 2 месяца

IT, Промышленность и Производство, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Транспорт и Логистика, Автомобильная промышленность и Автобизнес

Головний бухгалтер (Дія Сіті)

ТОВ "Діджитал Дайнемікс"

IT

1 год 5 месяцев

08.2024 - по настоящее время

Резидент ДІЯ СІТІ на загальній системі оподаткування.
Надання маркетингово-рекламних послуг нерезидентам, IT-консалтинг
-Оперативне та вдале проходження аудиту (річний звіт) резидента ДІЯ СІТІ

-Робота з гіг-контрактерами (договори, акти виконаних робіт, контроль за середньою чисельністю та кваліфікованим доходом)
- Постановка та налагодження бухгалтерського обліку з 0 (облікова політика , процедури документообігу, структура підприємства)
-Автоматизація електронного документообігу
-Налаштування управлінської аналітики на основі програмного продукту ВAS Korp та BAS КУП
- Управлінська звітність (PL,CF)
- Досвід з іноземними банками та платіжними системами (3S,Pay Do, Payonner)
- Робота з ФОП IT 3 група
- Робота з Jira, Google Sheets

Головний бухгалтер

Головинський камінь

Промышленность и Производство

2 года 9 месяцев

12.2021 - 08.2024

-забезпечення комплексного ведення бухгалтерського, податкового, управлінського обліку виробничого підприємства відповідно до вимог ПСБО, плану рахунків, облікової політики та ПКУ( 6 юридичних осіб на загальній системі оподаткування, платники ПДВ);

-оптимізація та автоматизація системи обліку, розробка ТЗ для програмістів та впровадження програмного продукту (1С ВAS KORP), постановка обліку "з нуля"; відновлення бухгалтерського та податкового обліку;
-постановка та автоматизація управлінського обліку в системі 1С: Ваs Малий Бізнес;
-впровадження ERP системи;
-автоматизація обліку CF (структура звіту, прив’язка доходів і витрат до дерева звіту, налаштування звіту в 1С );
-Формування щомісячного бюджету підприємства, витрат грошових коштів, план – фактного аналізу та інше; -Автоматизація звіту P&L в 1С: Ваs Малий Бізнес;

-формування і подання у встановлені строки фінансової, податкової, статистичної та інших видів звітності до Державних органів;

-податкове планування, виявлення та попередження податкових ризиків;

-постійна взаємодія з податковими органами, відшкодування ПДВ, проходження перевірок;

-Розробка структури підприємства, та впровадження бухгалтерського і фінансового обліку згідно з планами керівництва;

-формування регулярної управлінської звітності по ключовим показникам роботи підприємства для власників підприємства що тижня, що місяця, що квартально;

-організація порядку оформлення операцій, документообігу по підприємству, контроль і забезпечення суворого обліку витрат по ділянках обліку виробничих, адміністративних, збуту готової продукції; -калькулювання собівартості продукції на виробничому підприємстві, розрахунок виробничої собівартості готової продукції та складання фактичних калькуляцій собівартості;

-контроль правильності оформлення операцій по надходженню, передачі, списання ТМЦ у виробництво;

-Участь в проведенні інвентаризації складів цеху, відображення результатів інвентаризації в програмі на відповідних рахунках обліку, контроль правильності заповнення документів;

-Контроль залишків товарів на складах цеху і їх відповідність рахунках обліку;

-Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості ;

-Постійний моніторинг та застосування змін бухгалтерського та податкового законодавства;

-Повна документальна підготовка пакету документів для участі в тендерах;

-Облік ЗЕД (нормативне регулювання, договори, первинка); Імпорт обладнання; ПДВ при імпорті послуг та обладнанні; здійснення валютних операцій; валютний контроль( взаємодія з банками та податковими органами); отримання сертифікатів від ТПП України на предмет засвідчення форс-мажорних обставин за певними валютними операціями підприємства);

-Облік ПДВ (реєстрація ПН, формування та подання декларації з ПДВ;) -здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк; розрахунок і перерахування податкових платежів,

-Нарахування заробітної плати, відпусток, лікарняні, компенсації невикористаних відпусток.

-Ведення кадрового обліку (накази на прийняття, відпустки, звільнення, графіки відпусток та інше), накази по підприємству та інше;

- В підпорядкуванні - 2 бухгалтера.

Заступник головного бухгалтера

ТОВ "ДОН ВТА"

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

4 года 3 месяца

10.2017 - 12.2021

Ведення бухгалтерського, фінансового та податкового обліку групи компаній в повному обсязі (7 ТОВ на загальній системі оподаткування); -Складання та подача щомісячної, квартальної та річної звітності підприємств (Декларація ПДВ, Обєднаний звіт ЄСВ і 1ДФ, Баланс, Звіт про фінансові результати, Декларація з податку на прибуток);

-Надання управлінскої звітності керівництву управленческой (Сash Flow, щоденний звіт дебіторської та кредиторської заборгованості за покупцями);

- Податкове планування; розрахунок і перерахування податкових платежів;

- Облік ПДВ (податкові зобов'язання (формування ПН,РК та їх реєстрація), податковий кредит, складання і подання декларації). Розблокування податкових накладних (написання пояснень, скарг, формування пакету доументів та їх подання).

-Взаємодія з відділом ЗЕД (Імпорт, Експорт товарів та послуг, виписка Invoice, покупка/продаж іноземної валюти) ;

- Ведення первинної бухгалтерії (361,362 рах.- формування рахунків, актів виконаних робіт, видаткових накладних, актів коригувань по цінам, акти звірок; 631,632рах.

-своєчасне відображення первинної документації та контроль за правильним оформленням документів, проведення валютно-митних декларацій, контроль за наявністю всіх документів, архів);

-Облік основних засобів, тмц;

-Контроль за дебіторсьеою та кредиторською заборгованістю за покупцями та постачальниками;

- Нарахування зарабітної плати, відпускних та компенсації відпусток працівникам (80 чоловік).

- Облік відряджень працівників по Україні та за кордон; -

Планування графіка щоденних платежів;

- Формування платіжних доручень в системі Клієнт Банк (Приват, Сбербанк, Пумб), виплата податків та заробітної плати;

-Ведення кадрового обліку;

-Работа с договорами.

Заступник головного бухгалтера

ТОВ "МІСТ"МППВ" (Міст-Експрес)

Транспорт и Логистика

1 год 4 месяца

07.2016 - 10.2017

Скорочення посади у зв'язку з закриттям підприємства як юридичної особи.

Функціональні обов'язки:

- Складання та подання фінансової та податкової звітності, звітності в Пенсійний фонд і фонди соціального страхування (Баланс, Звіт про фінансові результати, Декларація ПДВ, ЄСВ, 1ДФ, Статистика). -Складання, обробка та контроль за наявністю первинної документації всіх ділянок роботи ;

-Облік і контроль дебіторської та кредиторської заборгованості , акти звірок (виписка рахунків, актів виконаних робіт);

-Облік ПДВ (податкові зобов'язання, податковий кредит, реєстрація ПН, РК, складання та подання декларації);

-Облік основних засобів,ТМЦ, списання, ремонти орендованих приміщень);

-Планування графіку платежів, работа з Клієнт-Банком;

-Взаємодія з головнним бухгалтером з нарахування заробітної плати , лікарняних , компенсацій відпусток (близько 300 працівників)

-Работа в програмах- М.Е.Doc, 1:С 8.3 УТП,

Бухгалтер з банківських операцій, помічник старшого бухгалтера

ТОВ "Український автомобільний холдинг (Корпорація "Богдан")

Автомобильная промышленность и Автобизнес

4 года 7 месяцев

04.2006 - 10.2010

Бухгалтер:

- ручне відображення банківських виписок по бухгалтерскьким рахункам в 1С: Бухгалтерия 7.7 (10 розрахункових рахунків);

- оплата рахунків в системі Клиєнт-Банк;

-комунікація з банками, вирішення питань пов'язаних з банківськими операціями;

- Контроль та складання графіка платежів кожного дня;

- Виписка доручень, ведення журналу реєстрації доручень;

- Облік и контроль за своєчасним поверенням позик за договорами фінансової допомоги;

- облік та своєчасне відображення операцій з постачальниками ( прибуткові накладні, акти виконаних робіт, акти звірок з постачальниками, формування податкового кредиту), контроль за наявністю всіх первинних документів;

- щомісячні перевірки 33 філіалів підприємства на предмет корректності відображення операцій по 311 рах за статтями руху грошових коштів;

- Досвід роботи з великим об'ємом інформації.

Ключевая информация

Постійне навчання та розвиток професійних навичок

Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням

Планування та організація своєї роботи

Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань

Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи

Училась в 2 заведениях

Київський національний університет технологій та дизайну

Облік і аудит

Київ, 2008

Київський технікум легкої промисловості

Облік і аудит

Київ, 2004

Владеет языками

Английский

базовый

Украинский

родной

Курсы, тренинги, сертификаты

АССА DipIFR (rus) Диплом

Київ, 2024

Проходження курсів з МСФЗ та успішне складання іспиту АССА DipIFR (rus) та отримання Диплому.

Бізнес Едюкейшн Солушинс, МСФЗ IFA сертифікат

Київ, 2023

Отримання теоретичних та практичних знань бухгалтерського обліку за МСФЗ, скаладння іспиту та отримання сертифікату

Дополнительная информация

Особисті якості

Місце проживання: Київ

Сімейний стан: одружена Діти: Донька- 14 років, Син-12 років.

Особисті якості:

Працьовитість, відповідальність, стресостійкість, уважність до деталей, націлена на отримання результату та досягення поставлених задач перед собою, постійне навчання у своїй сфері діяльності.

З вересня 2025 року в планах активне вивчення англійської мови.

Ольга Володимирівна

Головний бухгалтер,фінансовий менеджер, Дія Сіті, Виробництво

Киев

Дарницкий район, Печерский район, Подольский район, Шевченковский район

100 000 грн

40 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Характер работы: удаленная работа, гибридная, в офисе/на месте

Обновлено 3 недели назад