Ключевая информация
- Комунікативні навички
- Емпатичність
- Стресостійкість
- Робота в команді
- Швидке навчання
- Організованість
- Комп'ютерна грамотнійсть
Училась в 1 заведении
Державний університет "Житомирська політехніка"
Лінгвістика
Житомир, 2024
Владеет языками
Английский
свободно
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
EF SET Certificate (68/100 Advanced C1)
Немецкий
ниже среднего
Украинский
родной
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Курсы, тренинги, сертификаты
SDL Trados Studio, Trados Studio
CISCO IT Essentials PC Hardware & Software, CISCO
Дополнительная информация
Особисті якості
Хоча я ще не маю формального досвіду роботи в сфері підтримки користувачів, активно розвивала відповідні навички під час навчання. Брала участь у волонтерських проєктах, де допомагала користувачам з технічними питаннями та налаштуванням обладнання. Також мала досвід вирішення проблем під час роботи над академічними проєктами, де надавала підтримку команді у використанні різних програмних і технічних рішень. Готова застосувати ці навички в професійному середовищі.
Очікування від роботи
Очікую на можливість розпочати кар'єру в сфері підтримки користувачів, де зможу застосувати свої технічні знання та комунікативні навички. Шукаю компанію, яка цінує розвиток і навчання, де зможу вдосконалюватися в роботі з клієнтами та технологіями. Мені важливо працювати в команді, де панує взаємоповага та підтримка. Хочу долучитися до компанії, яка надає можливості для професійного зростання та розвитку в напрямку технічної підтримки та обслуговування клієнтів.
Анонимный соискатель
Customer support representative
Житомир
полная занятость
Характер работы: удаленная работа
Обновлено 2 месяца назад