Ключевая информация

  • Комунікативні навички
  • Емпатичність
  • Стресостійкість
  • Робота в команді
  • Швидке навчання
  • Організованість
  • Комп'ютерна грамотнійсть

Училась в 1 заведении

Державний університет "Житомирська політехніка"

Лінгвістика

Житомир, 2024

Владеет языками

Английский

свободно

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

EF SET Certificate (68/100 Advanced C1)

Немецкий

ниже среднего

Украинский

родной

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Курсы, тренинги, сертификаты

SDL Trados Studio, Trados Studio

2022

CISCO IT Essentials PC Hardware & Software, CISCO

2020

Дополнительная информация

Особисті якості

Хоча я ще не маю формального досвіду роботи в сфері підтримки користувачів, активно розвивала відповідні навички під час навчання. Брала участь у волонтерських проєктах, де допомагала користувачам з технічними питаннями та налаштуванням обладнання. Також мала досвід вирішення проблем під час роботи над академічними проєктами, де надавала підтримку команді у використанні різних програмних і технічних рішень. Готова застосувати ці навички в професійному середовищі.

Очікування від роботи

Очікую на можливість розпочати кар'єру в сфері підтримки користувачів, де зможу застосувати свої технічні знання та комунікативні навички. Шукаю компанію, яка цінує розвиток і навчання, де зможу вдосконалюватися в роботі з клієнтами та технологіями. Мені важливо працювати в команді, де панує взаємоповага та підтримка. Хочу долучитися до компанії, яка надає можливості для професійного зростання та розвитку в напрямку технічної підтримки та обслуговування клієнтів.

Анонимный соискатель

Customer support representative

Житомир

600 $

21 год

полная занятость

Характер работы: удаленная работа

Обновлено 2 месяца назад