Работала в 2 компаниях 11 лет 9 месяцев
Торговля розничная / Retail, Недвижимость и Девелопмент
Керівник відділу оренди
OLKO
Торговля розничная / Retail
9 лет 6 месяцев
06.2015 - по настоящее время
Функціональні обов'язки:
- активний пошук нових приміщень для відкриття магазинів;
- Підбір орендодавців, ведення переговорів, узгодження комерційних умов, укладання договорів оренди;
- контроль виконання умов підписаних договорів, організація та контроль відкриття магазинів;
- підготовка, погодження, укладання та ведення договорів оренди (у тому числі підписання додаткових угод щодо зміни комерційних умов, пролонгації, переукладання, зміни контрагента тощо), контроль документообігу;
- контроль своєчасних оплат рахунків за договорами;
- взаємодія із суміжними службами: експлуатації, маркетингу
- аналіз ринку торгівельної нерухомості: конкурентне оточення, рівень орендних ставок на ринку, моніторинг відкриття нових ТРЦ;
- формування та ведення бази даних діючих ТРЦ, формування звітності;
- активний пошук нових приміщень для відкриття магазинів;
- Підбір орендодавців, ведення переговорів, узгодження комерційних умов, укладання договорів оренди;
- контроль виконання умов підписаних договорів, організація та контроль відкриття магазинів;
- підготовка, погодження, укладання та ведення договорів оренди (у тому числі підписання додаткових угод щодо зміни комерційних умов, пролонгації, переукладання, зміни контрагента тощо), контроль документообігу;
- контроль своєчасних оплат рахунків за договорами;
- взаємодія із суміжними службами: експлуатації, маркетингу
- аналіз ринку торгівельної нерухомості: конкурентне оточення, рівень орендних ставок на ринку, моніторинг відкриття нових ТРЦ;
- формування та ведення бази даних діючих ТРЦ, формування звітності;
фахівець з питань оренди комерційної нерухомості
АЛГОЛ ТОВ
Недвижимость и Девелопмент
2 года 2 месяца
04.2013 - 06.2015
ТРЦ Магелан, м. Харків.
Функціональні обов'язки:
- Участь у розробці концепції ТРЦ;
- активний пошук та залучення нових клієнтів згідно з концепцією ТРЦ;
- Підбір орендарів, ведення переговорів, узгодження комерційних умов, укладання договорів оренди;
- контроль виконання умов підписаних договорів, організація та контроль відкриття бутиків;
- підготовка, погодження, укладання та ведення договорів оренди (у тому числі підписання додаткових угод щодо зміни комерційних умов, пролонгації, переукладання, зміни контрагента тощо), контроль документообігу (складання та ведення реєстрів щодо передачі документів);
- робота з дебіторською заборгованістю, контроль своєчасних надходжень платежів за договорами;
- Участь у плануванні бюджетів, формування орендних ставок. Контроль за виконанням доходної частини бюджету. Планування та виконання затверджених планів щодо ротації орендарів у ТРЦ;
- взаємодія із суміжними службами: експлуатації, маркетингу, координація роботи адміністраторів ТРЦ;
- аналіз ринку торгівельної нерухомості: конкурентне оточення, рівень орендних ставок на ринку, вакантність, моніторинг виходу нових операторів на ринок;
- формування та ведення бази даних діючих та потенційних орендарів ТРЦ, формування звітності;
Функціональні обов'язки:
- Участь у розробці концепції ТРЦ;
- активний пошук та залучення нових клієнтів згідно з концепцією ТРЦ;
- Підбір орендарів, ведення переговорів, узгодження комерційних умов, укладання договорів оренди;
- контроль виконання умов підписаних договорів, організація та контроль відкриття бутиків;
- підготовка, погодження, укладання та ведення договорів оренди (у тому числі підписання додаткових угод щодо зміни комерційних умов, пролонгації, переукладання, зміни контрагента тощо), контроль документообігу (складання та ведення реєстрів щодо передачі документів);
- робота з дебіторською заборгованістю, контроль своєчасних надходжень платежів за договорами;
- Участь у плануванні бюджетів, формування орендних ставок. Контроль за виконанням доходної частини бюджету. Планування та виконання затверджених планів щодо ротації орендарів у ТРЦ;
- взаємодія із суміжними службами: експлуатації, маркетингу, координація роботи адміністраторів ТРЦ;
- аналіз ринку торгівельної нерухомості: конкурентне оточення, рівень орендних ставок на ринку, вакантність, моніторинг виходу нових операторів на ринок;
- формування та ведення бази даних діючих та потенційних орендарів ТРЦ, формування звітності;
Ключевая информация
Відповідальна, комунікабельна, життєрадісна, активна, пунктуальна, цілеспрямована, вмію працювати на результат, порядна, маю високий рівень самоорганізації, стресостійка, швидко навчаюсь, є бажання вчитися новому.
Училась в 1 заведении
Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця
Облік і аудит
Харків, 2008
Владеет языками
Английский
базовый
Дополнительная информация
Водійське посвідчення
• Наявність водійського посвідчення, категорія В.
Олена
Олена
Фахівець з питань оренди комерційної нерухомості
Харьков
полная занятость, неполная занятость
Характер работы: удаленная работа, в офисе/на месте
Обновлено 1 месяц назад