Работал в 6 компаниях 16 лет 2 месяца
Фармацевтика
Менеджер з управління проєктами
Farmak
Фармацевтика
3 года 10 месяцев
11.2020 - 09.2024
- впровадження MES- системи (комп’ютеризованої системи управління виробництвом).
Обов’язки:
- Збір вимог, оформлення специфікацій вимог користувача (URS);
- організація проєкту впровадження комп’ютеризованої системи управління виробництвом; розробка аналізу ризиків проєкту;
- управління бюджетом проєкту; планування та контроль термінів впровадження етапів проєкту для внутрішньої команди та підрядної організації;
- проведення переговорів з підрядниками; знаходження компромісних рішень, прийнятних для всіх залучених сторін;
- підготовка та проведення звітних презентацій замовникам проєкту;
- управління документацією (контракти, додаткові угоди, акти виконаних робіт);
- управління змінами; рецензування та погодження технічної документації (функціональні специфікації, валідаційна документація).
Начальник відділу
Farmak
Фармацевтика
6 лет 4 месяца
07.2014 - 11.2020
- створення відділу з «нуля» (підбір колективу, навчання, налагодження робочих процесів);
- впровадження процесу оптимізації виробничих процесів по всіх напрямках на підприємстві.
Обов’язки:
- планування, підтримка, супровід, контроль, звітність підрозділу по напрямкам: «розробка технологічної нормативної документації (ТНД)» та «оптимізація технологічного процесу»;
- розробка посадових інструкцій; - підбір, навчання, адаптація персоналу;
- постановка процесу, контроль термінів та якості розробки/актуалізації ТНД на підприємстві;
- розробка, узгодження, актуалізація Стандартних операційних процедур (СОП);
- постановка, запуск, підтримка та розвиток напрямку оптимізації виробничих потужностей;
- постановка процесу ощадливого виробництва (Lean) на підприємстві;
- створення системи управління собівартістю продукцією;
- розробка, контроль виконання KPI;
- успішне проходження інспекцій/аудитів, включаючи інспекції з країн з високими регуляторними вимогами, в межах своєї відповідальності.
Начальник дільниці
Farmak
Фармацевтика
1 год 8 месяцев
11.2012 - 07.2014
Обов’язки:
- планування та контроль роботи дільниці;
- управління матеріальним потоками ( замовлення/списання/ переміщення сировини/матеріалів/напівпродуктів/готвого продукту/ інших активів);
- запуск власного виробництва нової лік.форми на дільниці по виробничому напрямку.
Майстер цеху
Farmak
Фармацевтика
2 года 3 месяца
08.2010 - 11.2012
Обов’язки:
- контроль виробничої дисципліни.
Майстер цеху
Лекхим-Харьков, АО
Фармацевтика
1 год 8 месяцев
10.2008 - 06.2010
Обов’язки:
- контроль виробничої дисципліни.
Апаратник
Лекхим-Харьков, АО
Фармацевтика
3 месяца
07.2008 - 10.2008
Обов’язки:
- супровід технологічних операцій.
Ключевая информация
- легка адаптація в колективі, високі комунікативні навички;
- вільне володіння комп’ютером (MS Office (Excel, PowerPoint, Word, Outlook, Visio, Project, Teams), SAP, My Process (електронний документообіг), Jira);
- робота з національними та міжнародними стандартами та вимогами;
- великий досвід проведення успішних переговорів, ділове листування (в т.ч. англійською мовою);
- координація роботи мультифункціональних команд по методологіям Agile та Waterfall;
- знання та використання інструментів Lean (5S, А3, poka yoke, PDCA, візуальні центри, тагування, Gemba, постійне покращення);
- роботи з великими обсягами інформації;
- досвід підготовки, участі, розробки та впровадження коригуючих дій за результатами національних та закордонних інспекцій;
- досвід впровадження нових продуктів, та оптимізації існуючих;
- досвід оптимізації технологічних та бізнеспроцесів.
Учился в 1 заведении
Національний фармацевтичний університет
Фармацевтичний
Харків, 2010
Владеет языками
Английский
выше среднего
Украинский
родной
Курсы, тренинги, сертификаты
Профільне навчання
Березень-червень 2015 – REFA-International «Організація та управління виробничими системами і процесами» Міжнарародний інститут бізнесу, 4-модульний курс
Вересень 2016 - «Коучинг. Лідерство в забезпеченні розвитку» « Розвиток управлінських навиків менеджерів середньої ланки» Г. Хмельницкий.
Квітень 2018 – «Стратегічне та комерційне мислення» Sales Vector
Травень 2018 – «GTD-технологія підвищення особистої ефективності» NewRealGoal
Грудень 2019 – «Лідер 3.0» Leader Way, Ваче Давтян.
Вересень 2017 – квітень 2019 р. — Курси англійської мови, «Імідж Освіта» м. Київ.
Січень 2023 – Листопад 2023 - Курси англійської мови, «English Prime» м. Київ.
Профільне навчання
Вересень 2011 – «Мистецтво наставництва» «Scriptum»
Лютий 2012 – «Настановчий управлінський тренінг» «Scriptum»
Квітень 2012 – «Управлінське мистецтво молодого лідера» Консалтингова група «Куранов та партнери»
Червень 2012 – «Сучасний менеджмент: управління за цінностями» Консалтингова група «Куранов та партнери»
Квітень 2014 – «Роль виробництва в процесах управління відхиленнями,змінами, корегуючих та попереджувальних заходах. Аналіз виробничих ризиків. V-модель валідації.Валідація процесів виробництва та пакування» Віалек
Листопад 2014 – « Майстерність проведення навчальних занять» В. Березіна
Дополнительная информация
Особисті якості
Цілеспрямованість, відповідальність, стресостійкість, дисциплінованість, пунктуальність, комунікабельність, аналітичне мислення.
Свій розділ
Сімейний стан: одружений.
Водійське посвідчення: так.
Власне авто: так.
Можливість відряджень: так.
Віталій Олександрович
Віталій Олександрович
Project Manager
Киев
Активно ищет работу
полная занятость
Обновлено 2 часа назад