Работала в 8 компаниях 17 лет 11 месяцев
Медицина и Здравоохранение, Государственный сектор, Недвижимость и Девелопмент, Образование, Банки
Економіст
КНП "Миколаївська обласна лікарня відновного лікування" Миколаївської обласної ради
Медицина и Здравоохранение
2 года 10 месяцев
01.2022 - по настоящее время
Обов'язки:
- Розробка бюджетних планів та фінансових планів підприємства;
- Складання та здача звітів про виконання фінансового плану;
- Аналіз економічної діяльності підприємства;
- Складання єдиного кошторису видатків бюджету підприємства, плану асигнувань загального і спеціального фондів кошторису;
- Здійснення контролю за раціональним використанням бюджетних коштів в межах затвердженого кошторису коштів;
- Надання фінансової та статистичної звітності в управління охорони здоров'я ОДА;
- Складання штатного розкладу;
- Контроль і аналіз використання фонду заробітної плати, контроль тарифікації працівників.
- Контроль за споживанням енергоносіїв;
- Планування закупівель, документальний супровід процедур закупівель, заключення договорів з постачальниками, контроль виконання договорів;
- Проведення торгів через електронну систему "Прозоро", підготовка тенденрної документації до закупівлі, визначення очікуваної вартості закупівлі;
- Розроблення і розрахунок платних медичних послуг на Підприємстві;
Провідний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку та звітності
Головне управління Національної поліції в Миколаївській області
Государственный сектор
1 месяц
07.2021 - 08.2021
- складання, реєстрація юридичних та фінансових бюджетних зобов'язань в органах державного казначейства договорів з постачальниками товарів, робіт і послуг відповідно до вимог бюджетного законодавства.
- забезпечувати достовірність і правильність оформлення інформації, включеної до реєстру взятих зобов'язань, повноту і достовірність даних підтвердних документів, формуються та подаються в процесі казначейського обслуговування;
- опублікування договорів, актів і накладних на єдиному веб порталі використання публічних коштів E-data;
- виконувати інші завдання по дорученню керівника відділу.
Економіст
КНП "Миколаївська обласна лікарня відновного лікування" Миколаївської обласної ради
Медицина и Здравоохранение
2 года 10 месяцев
08.2018 - 06.2021
Обов'язки:
- складання єдиного кошторису видатків бюджету підприємства, плану асигнувань на місяць загального і спеціального фондів кошторису;
- здійснення контролю за раціональним використанням бюджетних коштів в межах затвердженого кошторису коштів;
- складання штатного розкладу;
- планування закупівель, документальний супровід процедури закупівель, складання договорів з постачальниками, в т.ч. через систему "Прозорро";
- проведення торгів через електронну систему "Прозоро";
- розроблення і розрахунок платних медичних послуг на Підприємстві;
- надання фінансової та статистичної звітності в управління охорони здоров'я ОДА;
- контроль за споживанням енергоносіїв;
- контроль і аналіз використання фонду заробітної плати, контроль тарифікації працівників.
Спеціаліст з питань оренди
ТОВ "Спарта-Трейд" ТРЦ Магелан
Недвижимость и Девелопмент
3 года 5 месяцев
05.2014 - 10.2017
Обов'язки:
- здача торгових площ в оренду;
- укладання договорів;
- ведення внутрішньої документації;
- виставлення рахунків і актів про виконану роботу;
- робота з дебіторською заборгованістю (контроль і повернення);
Адміністратор
Всеукраинская сеть учебных центров «Академия Успеха»
Образование
6 месяцев
07.2013 - 01.2014
Обов'язки:
- організація роботи офісу;
- вирішення організаційних питань;
- консультування клієнтів;
- ведення внутрішньої документації і звітності;
- складання та розміщення оголошень в мережі Інтернет.
Спеціаліст по залученню клієнтів
Банк Русский Стандарт
Банки
8 месяцев
11.2011 - 07.2012
Обов'язки:
- консультування клієнтів;
- продаж банківських продуктів;
- формування пакету документів для оформлення кредиту клієнту;
- залучення нових клієнтів;
- внутрішня звітність.
Ріелтор
АН "Статус"
Недвижимость и Девелопмент
2 года 8 месяцев
07.2007 - 03.2010
Посадові обов'язки:
- пошук клієнтів і об'єктів нерухомості,
- продаж і оренда нерухомості,
- подача оголошень з продажу, купівлі та оренди нерухомості,
- консультація клієнтів по телефону,
- Підміна секретаря під час відсутності.
Досягнення і результати:
- набула досвіду в сфері ринку нерухомості,
- навчилася планувати свій робочий день,
- удосконалила спілкування з людьми.
Менеджер з продажу та підбору кадрів
Міжнародна холдингова копання «Vision International People Group»
Медицина и Здравоохранение
4 года 3 месяца
07.2000 - 10.2004
Посадові обов'язки:
- просування товару по мережі,
- пошук клієнтів,
- консультації по продукції компанії,
- продаж продукції компанії,
- контроль і відстеження кожного клієнта,
- соціологічні опитування по телефону,
- організація і проведення презентацій компанії,
- проведення співбесід та навчальних семінарів для новачків.
Досягнення і результати:
- пройшла навчання «по психології спілкування з людьми»,
- навчилася слухати людей,
- проводити співбесіду,
- вести презентації, навчальні семінари та працювати в команді.
Ключевая информация
Вмію слухати і легко знаходжу спільну мову з людьми. Маю здатність спостерігати, підсумовувати, відбирати і оцінювати факти.
Училась в 1 заведении
«Європейський університет»
Финансы
Миколаїв, 2005
Владеет языками
Английский
средний
Русский
родной
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Украинский
родной
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Курсы, тренинги, сертификаты
Спеціаліст з питань законодавства у сфері державних та публічних закупівель
Успішне проходження навчання з питань законодавства у сфері державних та публічних закупівель за програмою, рекомендованою Міністерством економічного розвитку і торгівлі України
TeleTRADE
Пройшла навчання по підготовці фахівців на фондовому і валютному ринку.
Секретар керівника
Виконала встановлений навчальний план з наступних дисциплін:
Психологія ділового спілкування;
Імідж підприємства та особистості;
Діловодство;
Машинопис;
Комп'ютер в управлінні
Дополнительная информация
Комп'ютерні навички
MS Office: Word, Excel, Power Point, Access, Internet Explorer, Outlook Express. Adobe Photoshope.
Особисті якості
Комунікабельна, товариська, пунктуальна, швидко вчуся і виконую поставлені завдання. Здатна визнавати помилки і робити висновки з невдач.
Ціль
Отримання посади фахівця з публічних закупівель.
Про себе
Перебуваю в шлюбі і є 2 дитини - 2014 року народження та 2022 року народження.
Надія Олександрівна
Надія Олександрівна
Фахівець з публічних закупівель
Николаев
полная занятость
Характер работы: удаленная работа
Обновлено 3 недели назад