Работал в 1 компании   19 лет 9 месяцев

Торговля розничная / Retail

Адміністратор, Продавець, Спеціаліст з навчання, Технічний письменник

ФОРА, ООО Сильпо, Белое Сухое

Торговля розничная / Retail

19 лет 8 месяцев

01.2005 - по настоящее время

Дмитришин Андрій Олександрович


Дата народження: 10.10.1984
Проживання: м.Київ, Дніпровський район, Бульвар Ігора Шамо 10. Контактна інформація:
Телефон: +38 (097) 963-84-27
Електронна пошта: a.dmitrishin@ukr.net


Освіта: 1999 р. – 2003 р., Київський Енергетичний Технікум (Коледж). Освіта: спеціальна. Спеціальність: монтаж та експлуатація атомних електростанцій (АЕС). 2003 р. – 2005р., Міжрегіональна Академія Управління Персоналом (МАУП). Освіта: вища. Спеціальність: менеджер управління персоналом.

Досвід роботи:
2005 р., Оператор гральних автоматів. Компанія: Fan Game Сфера діяльності компанії: гральний бізнес. Обов’язки: Обслуговування гральних автоматів; Видача виграшів; Робота з касовим апаратом; Робота на барі.
11.2003 р. – 05.2005 р., Монтажник технологічних трубопроводів Компанія: Юж Тепло Енерго Монтаж (ЮТЕМ) на ТЕЦ-5 Сфера діяльності компанії: монтаж та експлуатація етнічного обладнання. Обов’язки: слюсар монтажник.
12.2005 р. – 09.2006 р., Продавець – консультант. Компанія: ТОВ «Фора» м. Київ
Сфера діяльності компанії: Роздрібна торгівля продуктами харчування. Обов’язки: Викладка товару; Перевірка строків придатності; Друк та заміна цінників у торговому залі; Мерчандайзинг; Консультування покупців; Участь у проведенні переобліків.
10. 2006 р. – 04. 2008 р., Оператор комп’ютерного набору.
Компанія: ТОВ «Фора» м. Київ
Сфера діяльності компанії: Роздрібна торгівля продуктами харчування. Обов’язки: Ведення бази даних по товару; Ведення електронного товарного обліку (постановка накладних на прихід); Електронне та фізичне повернення товару постачальнику; Аналіз продажів; Аналіз товарного запасу; Замовлення товару; Контроль працездатності усієї техніки на торговій точці; Ведення первинної документації.
04. 2008 р. – 06. 2008 р., Оператор комп’ютерного набору складської логістики.
Компанія: ТОВ РІАЛ ІСТЕЙТ Ф.К.А.У. (Ашан).
Сфера діяльності компанії: Роздрібна торгівля продуктами харчування. Обов’язки: Ведення бази даних; Ведення електронного товарного обліку (постановка накладних на прихід); Аналіз складського запасу товару; Порівняння накладних із замовленням; Ведення первинної документації; Ведення бази даних із сертифікатами якості на товар; Відвантаження товару на магазин.
09. 2008 р. – 12. 2008 р., Оператор комп’ютерного набору.
Компанія: ТОВ «Фора» м. Київ
Сфера діяльності компанії: Роздрібна торгівля продуктами харчування. Обов’язки: Ведення бази даних по товару; Ведення електронного товарного обліку (постановка накладних на прихід); Електронне та фізичне повернення товару постачальнику; Аналіз продажів; Аналіз товарного запасу; Замовлення товару; Контроль працездатності усієї техніки на торговій точці; Ведення первинної документації.

02. 2013 р. – 07. 2015 р., Приймальник товарів.

Компанія: ТОВ «Фора» м. Київ

Сфера діяльності компанії: Роздрібна торгівля продуктами харчування. Обов’язки: Ведення бази даних по товару; Приймання товарів від прямих та внутрішніх постачальників; Ведення електронного товарного обліку (постановка накладних на прихід); Електронне та фізичне повернення товару постачальнику; Аналіз продажів; Аналіз товарного запасу; Замовлення товару; Контроль працездатності усієї техніки на торговій точці; Ведення первинної документації.

11. 2015 р. – 10. 2019 р., Спеціаліст з навчання персоналу.

Компанія: ТОВ «Фора» м. Київ

Сфера діяльності компанії: Роздрібна торгівля продуктами харчування. Обов’язки: Аналіз потреби у навчанні; Розробка та супровід методичних та навчальних матеріалів; Розробка т

Ключевая информация

  • Планирование и организация своей работы
  • Соблюдение установленных процедур и стандартов качества
  • Постоянное обучение и развитие профессиональных навыков
  • Адаптация к новым условиям работы
  • Управление временем и умение работать с высокой нагрузкой
  • Осуществление контроля за качеством выполняемых работ и процессов
  • Соблюдение корпоративной культуры и ценностей
  • Установление приоритетов для эффективного выполнения задач
  • Внедрение нововведений для улучшения процессов и результативности работы
  • впевнений користувач (MS Office), облікові системи – Асистент; Рубікон; FZClient; DiGi Manager; 1С, програма для електронного та дистанційного навчання Exam.

Учился в 1 заведении

Частное акционерное общество "Высшее учебное заведение" Межрегиональная академия управления персоналом "

Менеджер з управління персоналом

Киев, 2005

Владеет языками

Украинский

продвинутый

Андрей

Адміністратор, Спеціаліст з навчання, Технічний письменник, Продавець

Киев

39 лет

Активно ищет работу

полная занятость, неполная занятость, проектная работа

Характер работы: удаленная работа, посменная работа, гибридная, в офисе/на месте

Обновлено 1 час назад