Работала в 9 компаниях   7 лет 11 месяцев

АПК (Агропромышленный комплекс), Образование, Государственный сектор, Медицина и Здравоохранение

Юрист, менеджер по роботі з орендодавцями

ПП "Гаврилюк Агро"

АПК (Агропромышленный комплекс)

5 месяцев

06.2024 - по настоящее время

1. Роз'яснювальна та консультаційна робота із орендодавцями та власниками земельних ділянок.

2. Укладення договорів оренди із орендодавцями, підготовка документів та реєстрація договорів, додаткових угод, додатків.

3. Підготовка документів та юридичний супровід нотаріального оформлення договорів купівлі-продажу земельних ділянок.

4. Сівпраця з нотаріусами щодо забезпечення ефективної діяльності підприємства (довіреності, договори і т.ін.).

5. Моніторинг та аналіз інформації, пов'язаної з діяльністю підприємства, отриманої із державних інформаційних ресурсів - Державний реєстр санкцій РНБО, Єдиний реєстр боржників МЮ, Автоматизована система виконавчого провадження МЮ, реєстр стану розгляду судових справ, Держгеокадастр (витяги про земельні ділянки), Фонд державного майна України (оцінка об'єкту нерухомого майна), Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (отримання відомостей про фізичних та юридичний осіб), Опендатабот, YouControl.

6. Співпраця з бухгалтерією підприємства з питань надання інформації про зареєстровані договори оренди.

7. Звірка із сільськими радами, ОТГ та іншими компетентними органами в частині площ орендованих земельних ділянок на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці.

8. Систематизація та ведення обліку (єдиної бази) договорів оренди землі - зареєстрованих, таких, що перебувають в процесі реєстрації, спірних, проблемних та ін. Збір та систематизація контактної інформації про орендодавців.

9. Оформлення спадкових справ орендодавців.

10. Виконання інших завдань спрямованих на забезпечення чіткого обліку землі, що перебуває в користуванні підприємства.

Секретар

Кам'янець-Подільський ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою Хмельницької області

Образование

2 месяца

11.2023 - 01.2024



1. Забезпечення та обслуговування роботи керівника ліцею.
2. Робота з документальною інформацією і документами, необхідними для керівництва, управління і взаємодії працівників ліцею.
3. Отримання необхідних керівнику відомостей від працівників ліцею, виклик за його дорученням працівників.
4. Ведення календаря ділових зустрічей та подій керівника ліцею.
5. Робота з кореспонденцією електронної пошти та поштовими відправленнями, надання відповідей на листи.
6. Використання засобів обчислювальної, друкарської та іншої офісної техніки.
7. Забезпечення робочого місця керівника канцелярським приладдям, створення сприятливих умов для його продуктивної роботи.
8. Організація телефонних переговорів керівника, приймання і передача телефонограм, запис за відсутності керівника прийнятих повідомленнь і доведення до його відома їх змісту, .
9. Підготовка та організація засіданнь і нарад, які проводить керівник (збирання необхідних матеріалів, повідомлення учасників про час, місце і порядок денний засідання або наради, реєстрація тощо), оформлення протоколів.
10. Ведення діловодства, прийом кореспонденції, яка надходить на ім’я керівника, систематизування її відповідно до прийнятого у ліцеї порядку, реєстрація і передача після розгляду керівником працівникам ліцею для використання в процесі їх роботи або підготовки відповіді.
11. Контроль за строками і визначення причини несвоєчасного виконання доручень, узятих на контроль, інформування керівника про їх виконання.
12. Приймання і передача документів на підпис керівнику.
13. Організація прийому відвідувачів, сприяння оперативності розгляду заяв і пропозицій працівників.
14. Формування справ відповідно до затвердженої номенклатури, забезпечення їх зберігання і в установлені строки здача в архів.
15. Вивчення діловодства, документознавства і використання організаційної техніки, застосовування сучасних технічних засобів і технологічних процесів оброблення документів і документної інформації.
16. Виконання окремих службових дорученнь керівника ліцею та начальника відділу кадрів (стосовно кадрової роботи ліцею).

юрист

ТОВ "Агросолюшнс"

АПК (Агропромышленный комплекс)

3 года 7 месяцев

02.2017 - 09.2020

1. Роз'яснювальна та консультаційна робота із орендодавцями та власниками земельних паїв.

2. Укладення договорів оренди із орендодавцями, підготовка документів та реєстрація договорів, додаткових угод, додатків.

3. Участь при видачі орендної плати.

4. Співпраця з бухгалтерією товариства з питань надання інформації про зареєстровані договори оренди.

5. Звірка із сільськими радами, ОТГ та іншими компетентними органами в частині площ орендованих земельних ділянок на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці .

5. Систематизація та ведення обліку (єдиної бази) договорів оренди землі - зареєстрованих, таких, що перебувають в процесі реєстрації, спірних, проблемних та ін. Збір та систематизація контактної інформації про орендодавців.

6. Оформлення спадкових справ орендодавців.

7. Співпраця з спеціалістами підприємства з питання надання необхідної інформації та формування необхідних критеріїв для впровадження на підприємстві Єдиної електронної бази орендованих земель для забезпечення ефективного аналізу та контролю за площами обробітку, орендованими та належними до використання орендованими земельними ділянками, а також систематизації, синхронізації і аналізу наявної інформації щодо земельних ділянок, їх власників, статусу оренди, та ін.

8. Виконання інших завдань спрямованих на забезпечення чіткого обліку землі, що перебуває в користуванні підприємства.

Провідний фахівець відділу контролю родючості та радіологічної безпеки ґрунтів Департаменту контролю

Державна інспекція сільського господарства України

Государственный сектор

1 год 1 месяц

03.2012 - 04.2013

контроль за використанням та охороною земель на території України;

  • моніторинг родючості та радіологічної безпеки ґрунтів на території України;
  • розгляд лисів, скарг і заяв громадян та юридичних осіб про факти порушення земельного законодавства та вжиття заходів щодо їх усунення;
  • координація роботи територіальних підрозділів Держсільгоспінспекції України.

головний спеціаліст відділу з контролю за дотриманням законодавства у сфері земельних відносин та вн

Державне агенство земельних ресурсів України

Государственный сектор

10 месяцев

04.2011 - 02.2012

· участь у проведенні службових розслідувань в органах Держземагентства України;

  • контроль за виконанням планових завдань, законним та ефективним витрачанням бюджетних коштів і збереженням державного майна, економним використанням фінансових і матеріальних ресурсів, правильністю документування фінансово-господарської діяльності, достовірністю ведення бухгалтерського обліку і фінансової звітності в підпорядкованих територіальних органах земельних ресурсів, державних підприємствах, які входять до сфери управління Держземагентства України;
  • розгляд лисів, скарг і заяв громадян та юридичних осіб про факти порушення законодавства з питань використання бюджетних коштів, збереження державного майна та інших питань.

головний спеціаліст відділу державного контролю за додержанням земельного законодавства Департаменту

Державний комітет України із земельних ресурсів

Государственный сектор

5 месяцев

11.2010 - 04.2011

· здійснення державного контролю за дотриманням органами державної влади, органами місцевого самоврядування, юридичними та фізичними особами земельного законодавства на території України;

  • вжиття заходів щодо усунення порушень земельного законодавства;
  • підготовка доручень територіальним органам Держкомзему щодо внесень звернень до органів прокуратури з клопотанням про подання позову до суду щодо повернення самовільно чи тимчасово зайнятих земельних ділянок, строк користування якими закінчився, а також, примусового стягнення шкоди, заподіяної наслідок самовільного зайняття земельних ділянок, використання земельних ділянок не за цільовим призначенням, зняття ґрунтового покриву (родючого шару ґрунту) без спеціального дозволу;
  • надання доручень територіальним органам Держкомзему щодо підготовки клопотань до органів місцевого самоврядування щодо усунення порушень земельного законодавства, звільнення самовільно зайнятих земельних ділянок, припинення користування земельними ділянка, приведення рішення у відповідність до вимог чинного законодавства України.

головний спеціаліст відділу охорони земель та моніторингу операцій із землею у банківській сфері

Державний комітет України із земельних ресурсів

Государственный сектор

3 месяца

08.2010 - 11.2010

· участь в забезпеченні роботи автоматизованої системи моніторингу операцій із землею у банківській сфері;

  • контроль за використанням та охороною земель на території України;
  • узагальнення наданої правоохоронними та іншими державними органами інформації щодо банківських операцій із землею;
  • розгляд листів, скарг і заяв громадян про факти порушення законодавства з питань використання бюджетних коштів, збереження державного майна.

головний державний інспектор відділу державного контролю за додержанням земельного законодавства

Управління державної інспекції з контролю за використанням та охороною земель Головного управління Держкомзему у м. Києві

Государственный сектор

6 месяцев

02.2010 - 08.2010

· здійснення державного контролю за дотриманням органами державної влади, органами місцевого самоврядування, юридичними та фізичними особами земельного законодавства на території міста Києва;

  • вжиття заходів щодо усунення порушень земельного законодавства;
  • підготовка звернень до органів прокуратури з клопотанням про подання позову до суду щодо повернення самовільно чи тимчасово зайнятих земельних ділянок, строк користування якими закінчився, а також, примусового стягнення шкоди, заподіяної наслідок самовільного зайняття земельних ділянок, використання земельних ділянок не за цільовим призначенням, зняття ґрунтового покриву (родючого шару ґрунту) без спеціального дозволу;
  • підготовка клопотань до органів місцевого самоврядування щодо усунення порушень земельного законодавства, звільнення самовільно зайнятих земельних ділянок, припинення користування земельними ділянка, приведення рішення у відповідність до вимог чинного законодавства України.

Менеджер по роботі з клієнтами

Хмельницький міжгосподарський санаторій "Україна"

Медицина и Здравоохранение

1 месяц

07.2009 - 08.2009

  • налагодження зв'язків з підприємствами, установами, організаціями державної, комунальної та приватної форми власності;
  • розповсюдження путівок на санаторно - курортне лікування;
  • складання фінансових планів та звітів.

Ключевая информация

Досвід роботи на державній службі та в приватній фірмі - робота, пов'язана як зі спілкуванням з людьми, так і з нормативно-правовими актами.

Ведення ділової переписки.

Успішна співпраця з контролюючими органами.

Навики роботи із великим обсягом інформації у стислі терміни.

Грамотне володіння діловою українською мовою.

Уміння працювати як в команді, так і уособлено.

Наявність лідерських та управлінських навиків.

Училась в 1 заведении

Чернівецький торговельно-економічний інститут

Обліково-фінансовий

Чернівці, 2009

Владеет языками

Английский

выше среднего

Украинский

родной

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Курсы, тренинги, сертификаты

Курси вивчення іноземних мов Центр "Інтенсив"

Київ, 2012

Підвищення рівння володіння англійською мовою

Дополнительная информация

Комп'ютерні навики

Впевнений користувач ПК та оргтехніки

Водійське посвідчення

Маю посвідчення водія

Особисті якості

Комунікабельна, відповідальна, пунктуальна, цілеспрямована, наполеглива, сприйнятлива до нових знань, справедлива, чесна, привітна, веду здоровий спосіб життя.

Захоплення та інтереси

Спорт, література, психологія

Мета

Отримання посади юриста земельного права, помічника юриста (адвоката, нотаріуса).

Юлія

Помічник юриста, нотаріуса, адвоката, керівниика, офіс-менеджер

Каменец-Подольский

15 000 грн.

37 лет

Активно ищет работу

полная занятость, неполная занятость

Обновлено 5 часов назад