Работал в 6 компаниях   8 лет 6 месяцев

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Промышленность и Производство

Проектний менеджер з розділення бізнесу

Lumiker

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

4 месяца

04.2024 - 08.2024

  • формування проекту розділення бізнесу на 2 бізнес-юніти, виведення одного в самостійне ТОВ;
  • розподілення функціоналу між співробітниками та зон відповідальності при розділенні компанії;
  • забезпечення безперебійної роботи кожного з підрозділів нової компанії;
  • ведення операційної діяльності новоствореної компанії (вирішення операційних питань, планування, бюджетування, координація роботи тощо);
  • виконання функцій не зайнятих посад (закупки, планування виробництва, найм та введення в посаду нових співробітників та ін.);
  • проведення планування роботи та координація дій різних підрозділів та контроль взаємодії з іншими компаніями та функціональними підрозділами;
  • формування усієї необхідної звітності Генеральному директору та Власнику.

Керівник служби організаційного розвитку

Illin Group - Lumiker

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

1 год 4 месяца

03.2023 - 07.2024

  • формування та реалізація програми по впровадженню оргструктури в керуючій компанії та компаніях що входять до складу групи компаній;
  • формування та реалізація програм розвитку/розширення кожного бізнес юніта та прогнозування потреб компанії в персоналі з урахуванням стратегічного плану розвитку ГК;
  • формування та реалізація плану Побудови компанії (на рік) як керуючої компанії так і бізнес юнітів;
  • функціональне управління HR департаментами бізнес юнітів (3 компанії);
  • формування та контроль за реалізацією річних програм розвитку по департаментам;
  • формування та реалізація концепту керуючої компанії (кк) та її взаємодії з іншими бізнес-юнітами що входять в групу компаній по питанням управління;
  • опис, навчання та впровадження інструментів управління всередині кожної компанії;
  • найм та введення в посаду співробітників кк та керівників групи компаній;
  • опис, систематизація та стандартизація БП;
  • розробка та проведення навчальних семінарів, тренінгів співробітникам ГК;
  • розробка регламенту та плану побудови внутрішньої академії;
  • розробка системи внутрішнього кадрового резерву, індивідуальних планів розвитку співробітників;
  • впровадження щомісячних звітів / координацій кк та бізнес-юнітів (щотижнева координація, Рада директорів);
  • формування Регламентів та інструкцій, для кк та бізнес-юнітів.

Керівник департаменту персоналу і комунікацій

Астра

Промышленность и Производство

3 года 1 месяц

06.2019 - 07.2022

  • Актуалізація та удосконалення оргструктури компанії (опис оргсхем підрозділів, постів, складання та затвердження ДІ та РІ співробітників);проведення аналізу існуючих бізнес-процесів (БП), створення нових, оптимізація та вдосконалення БП;
  • впровадження системи оцінки персоналу (визначення ключових показників по кожному співробітнику, створення системи збору планів та звітів за звітні періоди, максимальна їх автоматизація);
  • пошук підбір кандидатів (ІТП та керівної ланки підприємства);
  • створення та впровадження системи планувань та координацій на основі PDCA (цикл Демінга);
  • створення та впровадження системи адаптації та програм навчання для нових співробітників;
  • створення та впровадження системи навчання та підвищення кваліфікації персоналу ((складання річних та кар’єрних програм розвитку перспективних співробітників як ІТП так і робочих спеціальностей);
  • створення та впровадження системи атестації співробітників (після випробувального терміну, підвищенні чи переводу на іншу посаду як ІТП так і працівників виробничих підрозділів);
  • створення та впровадження системи мотивації (матеріальної та нематеріальної, системи оплати праці, створення кадрового резерву компанії);
  • створення системи якості управління та контролю (як ІТП так і на виробництві);
  • формування принципів впровадження та розроблення плану впровадження системи якості на основі систем «Бережливого виробництва» (LEAN виробництво, 5S) та її взаємозв’язок з «Інструментами адміністративної технології»;
  • формування та контроль за виконанням бюджету підрозділу;планування та проведення заходів спрямованих покращення мікроклімату всередині компанії;
  • проведення інспекцій на робочих місцях співробітників всіх рівнів (як ТОП так і робочих спеціальностей), складання на їх основі програм корекцій;
  • підготовка та проведення стратегічних сесій компанії, та SWOT аналізів компанії в цілому так і кожного окремого структурного підрозділу;
  • складання аналітичних звітів для власника та керуючої компанії.

Проєктний менеджер – Виконавчий Директор

ФОП Давидов - ТОВ Магнум МК

Промышленность и Производство

9 месяцев

10.2018 - 07.2019

  • офіційне оформлення ТОВ (як співзасновник);
  • запуск виробництва (налагодження станків, пошук та договірна діяльність з програмістами, навчання операторів тощо);
  • операційна діяльність компанії;
  • забезпечення закупівель та логістики для потреб компанії;
  • створення відділу продажів з «0»;
  • планування діяльності компанії;
  • складання плану продажу на середньостроковий та довгостроковий період;
  • аналіз ринку збуту та його ємності;
  • контроль за виконанням плану продажів;
  • проведення переговорів із замовниками, укладання договорів;
  • контроль за своєчасним виконанням поточних договірних зобов'язань;
  • робота з дебіторською заборгованістю;
  • контроль та перевірка дотримання якості згідно креслень, технічних вимог (галузевих ТУ та ДСТУ, ГОСТ).

Інструктор з навчання (супервайзер)

АСТРА

Промышленность и Производство

1 год 8 месяцев

02.2017 - 10.2018

- Навчання нових працівників стандартам компанії;

- ведення бази кадрового резерву компанії;

- підвищення рівня кваліфікації існуючих співробітників;

- коригування та перекваліфікація співробітників згідно з вимогами посадової інструкції;

- планування роботи та забезпечення життєдіяльності "Внутрішньої Академії" компанії;

- складання графіків навчання персоналу та контроль за дотриманням графіків;

- визначення безперспективних співробітників, співробітників, які мають можливість виявити свій потенціал в іншій діяльності в компанії;

- розробка та впровадження програм та проектів, спрямованих на пошук та розвиток ефективних та продуктивних співробітників здатних обійняти більш відповідальні посади в компанії;

- створення та впровадження навчальних курсів для дистанційного навчання з подальшим тестуванням.

Заступник керівника

ФОП Злуніцин

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

1 год 5 месяцев

01.2015 - 06.2016

- Забезпечення стабільної життєдіяльності офісу;

- пошук та підбір персоналу;

- навчання та атестація співробітників відділу продажів;

- забезпечення виконання рівня продажів, відділу продажів;

- створення та впровадження системи мотивації співробітників;

- створення та підтримання сприятливого мікроклімату в колективі (організація та проведення різних заходів усередині компанії;

- розробка та проведення тестування для перевірки рівня підготовки персоналу.

Ключевая информация

- Створення та успішного впровадження матеріальних та нематеріальних систем оплати та мотивації персоналу;

- проведення великих семінарів та коуч-сесій, стратегічних сесій;

- створення та успішного впровадження програм навчання та підвищення кваліфікації персоналу (в т. ч. керівників середньої ланки);

- створення та успішного впровадження систем адаптації персоналу;

- адаптації інструментів управління під потреби та специфіку підприємства;

- створення на впровадження системи контролю якості на виробництві.

Учился в 2 заведениях

Дніпропетровський Державний Інститут Фізичної Культури та Спорту

Олімпійський та професійний спорт

Дніпро, 2008

Дніпродзержинський Коледж Фізичного Виховання

Легка атлетика

Кам'янське, 2006

Владеет языками

Английский

средний

Курсы, тренинги, сертификаты

Prometheus «Основи проєктного менеджменту. Створення та планування проєкту»

2024

LABA «Бізнес-процеси»

2023

МЦФЕР Україна (Вища Школа Кадровика) курс підвищення професійної компетентності за програмою «Управління відділом кадрів»

2020

Sotnikov Group - Курс «HR-керівника».

2019

Дополнительная информация

Водійське посвідчення

Кат. "А", "В", "С".

Комп'ютерні навички

- Просунутий користувач ПК, пакет програм MS Office (Word, Excel, Project, Visio і ін.), Mindjet MindManager, POWER BI, BIZAGI та ін. Навички роботи з CRM. Jira, Hurma.

- Базові навички роботи з методологією IDEF0 та IDEF3.

Особисті якості

Пунктуальний, відповідальний, врівноважений, неконфліктний, цілеспрямований, швидко навчаюсь, стійкий до стресів, системний, аналітичний склад розуму. Розвинені лідерські якості, гарні організаторські здібності.

Володимир

business development manager

Каменское, Днепропетровская обл.

Готов переехать: Киев, Львов, Днепр, Винница, Ужгород

37 лет

полная занятость

Характер работы: удаленная работа, в офисе/на месте

Обновлено 2 месяца назад