Работала в 1 компании   23 года 2 месяца

Торговля розничная / Retail

Менеджер по анализу и развитию бизнеса

Название компании скрыто

Торговля розничная / Retail

23 года 1 месяц

08.2001 - по настоящее время

Досвід роботи в FMCG-компаніях-виробниках: бегалкогольних / алкогольних напоів, кондитерських виробів, снекової продукції, побутової техніки, електроєнергіі та газу.

Добре знання бізнес процессів відділу продаж, складської логістики та управління товарними запасами, планування

Є досвід керування проектами та управління персоналом.

Ключови навики

Проектування та розробка інформаційних систем для для потреб підприємств різних галузей на основі інструментів MS Office (Excel, Access, VBA);

Створення джерел аналітичних даних - написання SQL-запитів, Excel-файли (підготовка, завантаження, перевірка, очищення, нормалізація, збагачення даних)

Побудова регулярної аналітики (Power BI, Excel):

  • у вигляді інтерактивних візуалізованих звітів/ дашбордів (таблиці, картки, графічні елементи):
  • план/факт, відхилення, порівняння різних періодів, аналіз «що-якщо»,
  • прогнозування даних в майбутніх періодах (залишок тон, днів, дата закінчення ГП/ сировини),
  • категоризація даних (АВС, XYZ та інше),
  • складання графіків замовлення сировини (дата + кількість)

Налаштування авторизованого доступу до даних та автоматичне оновлення (Power BI), автоматичної розсилки звітів (Excel): Бізнес-аналіз відділу продажів, відділу логістикиПроектування бізнес процесів «як є» - «як повинно бути»

Розробка регламентів і процедур в рамках бізнес процесів

Впровадження та автоматизація бізнес процесів, аудит на «контрольних точках», аналіз і виправлення помилок

Запуск CRM на підприємстві (3 проекти, запуск здійснювався різними способами: на порталі, з кпк дистриб'ютора, з кпк компанії)

  • Розробка тех. завдання для автоматизації бізнес процесів, пошук постачальників послуг, тісна взаємодія з ІТ-командою на етапі розробки ПО, тестуванні
  • Планування запуску CRM (складання календарного графіка запуску, складання бюджету: фінансовий, людські ресурси).
  • Контроль за виконанням графіка і бюджету
  • Введення в експлуатацію: складання інструкцій для користувачів, навчання кінцевих користувачів, навчання «груп впровадження»
  • Організація зворотного зв'язку з CRM від кінцевих користувачів: торгова команда, офісні співробітники відділу продажів, маркетингу

Аналіз первинних/ вторинних продаж, залишків на центральному складі та складах дистриб’юторів:

  • Продаж по клієнтам в розрізі каналів, типів ТТ, обсягів продажів / брендів / товарів, регулярності покупок;
  • Аналіз продажів по секторах продажів, покупцям, основним KPI, дебіторської заборгованості;
  • АВС-аналіз, XYZ - аналіз клієнтів, продажів, залишків, дебіторської заборгованості\
  • Аналіз товарних запасів підприємства (основного складу, філій, дистриб’юторських складів, складів СОХ); контроль залишків і руху продукції на основному складі, складах філій;

Організація збору та аналізу даних з «полів» про переваги споживачів в «полях».

Планування/прогнозування продаж, запасів, надходження грошових коштів, основних KPI

Планування виробництва

  • Формування оптимального плану з урахування планів продаж, залишків на складах готової продукції та сировини / запланованого приходу сировини, завантаженості виробничих ліній, наявного персоналу, графіку постачання е/е, сезонності виробництва
  • Контроль залишків сировини, розрахунок та замовлення згідно графіку виробництва та залишкам сировини на складах
  • Контроль завантаженості виробничих ліній
  • Контроль наявного персоналу на виробництві
  • Аналіз та пошук причин невиконання/перевиконання планів виробництва, розробка корегувальних дій
  • озробка та автоматизація системи/ звітності для планування виробництваОптимізація збору і зберігання інформації для аналізу засобами MS Excel, Access, CRM, Google Sheets/ Forms.

Робота з договорами:

  • укладення договорів.
  • Супровід договору до

Ключевая информация

18-й досвід роботи в аналітиці, оптимізації бізнес-процесів, розробці та автоматизації систем звітності, візуалізації аналітичних даних

Училась в 1 заведении

ДонНТУ

Экономічна кібернетика

Донецк, 2001

Владеет языками

Английский

базовый

Business correspondence

Немецкий

средний

А2 (Goethe-Institut Ukraine)

Русский

свободно

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Украинский

свободно

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Курсы, тренинги, сертификаты

«Python advanced», ITEA

2019

«Data Science Machine Learning Fundamentals», ITEA

2019

«7 кроків торгового представника», Корпоративний тренінг

2009

«Управління товарними запасами», Бізнес центр «Національний»

2007

«Телефонні переговори», Корпоративний тренінг

2006

Харківський фінансово - економічний інститут (курси), кваліфікація бухгалтера

1995

Дополнительная информация

Компьютерные навыки

  • Ms Office: Word, Access, Power Point, Excel просунутий користувач з навичками програмування на VBA
  • MS Power BI, DAX, tabular editor 2
  • MS Azure Machine Learning Studio
  • 1С, SalesWork, Spot2D/ Spot2R
  • MS Project, Jira, Bitrix,

Личные качества

  • Аналітичний склад розуму. Робота з цифрами, формулами, програмування і аналіз даних - моя стихія
  • Якщо не знаю готового рішення - знайду його інтуїтивно, або придумаю нове
  • Системно підходжу до вирішення поставленого завдання
  • Доводжу розпочату справу до кінця, у встановлені терміни
  • Аргументовано відстоюю необхідні нововведення / зміни
  • Здатна працювати як в команді, так і самостійно
  • Комунікабельна, ініціативна, організована, неконфліктна, стресостійка
  • Зацікавлена в придбанні нового досвіду і знань

Анонимный соискатель

Керівник відділу аналітики / Менеджер з аналітики

Киев

44 года

Активно ищет работу

полная занятость

Характер работы: удаленная работа, гибридная, в офисе/на месте

Обновлено 1 неделю назад