Работала в 7 компаниях   14 лет

Финансовые услуги, Государственный сектор, Промышленность и Производство, Интернет

Фінансовий директор

ТОВ

Финансовые услуги

1 год 1 месяц

09.2024 - 09.2025

Управляла фінансовим відділом, відповідала за розробку та виконання фінансових стратегій. Керувала бюджетуванням, фінансовим аналізом та прогнозуванням. Забезпечувала ефективне управління ліквідністю та оптимізацію фінансових процесів.
  • Аналіз фінансово-економічної діяльності компанії
  • Управління фінансовими потоками та ресурсами
  • Розробка та впровадження фінансової стратегії компанії
  • Контроль за виконанням фінансових планів та бюджетів
  • Розробка та впровадження заходів з підвищення рентабельності
  • Управління командою фінансового відділу

Бухгалтер ФОП/ТОВ

Аусорсинг

Финансовые услуги

10 месяцев

11.2024 - 08.2025

Повноцінне ведення бухгалткрського та податкового обліку ФОП різних груп, ТОВ на ЄП та на загальній. Реєстрація податкових, розблокування ПН. Кадровий облік, ведення первинної документації. Розробка будь яких договорів. Подання всіх звітів, сплата податків, ведення клієнт банку. Реєстрація та ліквідація ФОП. Консультування. Будь які запити клієнтів• Постійне навчання та розвиток професійних навичок • Адаптація до нових умов роботи • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
  • Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Планування та організація своєї роботи

Головний бухгалтер

Комунальне підприємство

Государственный сектор

4 года 9 месяцев

06.2019 - 03.2024

У своїй роботі головного бухгалтера я брала участь у складанні фінансової звітності, контролювала фінансові операції підприємства, відповідала за ведення обліку податків та забезпечення їх своєчасної сплату. Мої обов'язки також включали аналіз фінансових показників, розробку стратегії оптимізації фінансових процесів та ефективного управління фінансовими ресурсами компанії. У результаті моєї роботи було досягнуто покращення системи обліку, зниження витрат та підвищення ефективності фінансового управління підприємством.
  • Ведення повного обліку фінансової діяльності компанії
  • Підготовка і подання фінансової звітності
  • Контроль за бюджетуванням та фінансовим плануванням
  • Управління податковим обліком та звітністю
  • Організація роботи бухгалтерського відділу
  • Контроль за дотриманням фінансового законодавства
  • Оптимізація податкових платежів
  • Розробка внутрішніх фінансових політик та процедур
  • Аудит фінансової діяльності
  • Консультування керівництва з фінансових питань

Головний бухгалтер

Гірничий комбінат

Промышленность и Производство

1 год 3 месяца

03.2017 - 05.2018

1. Відновлення фінансово – господарської діяльності підприємства в стадії банкрутства.
2. Відновлення документації та роботи підприємства.
3. Впровадження автоматизованого обліку (повністю з 0 введення обліку в програмі 1С).
4. Участь у проведенні інвентаризація.
5. Реалізації товарів та послуг.
6. Банківські платежі.
7. Ведення та контроль заборгованості: по заробітній платі, дебіторів, кредиторів, заборгованості по податках згідно рішень суду.
8. Формування та реєстрація податкових накладних.
9. Контроль податкового кредиту за зобов'язаннь.
10. Формування та здача відповідних звітів:
* внутрішні фінансово – господарський звіт;
* баланс;
* податкова декларація;
* звіти з праці: 1ПВ, звіт по зароргованості; ЄСВ, 1ДФ;
* статистичні звіти;
* податок на прибуток;
* фінансово-господарськоф аналіз підприємства.
11. Участь у Акціонерних зборах. 12. Формування наказів різних сфер та напрямків пов’язаних з підприємством.
13. Співпраця з органами Виконавчою служби (аналіз, контроль, перевірка, звітність і т.д. по заборгованості та діяльності підприємства).
14. Кадровий облік: (довідки, пенсії, заповнення трудових книжок, прийом, звільнення, накази).
15. Ведення матеріалів (авансові звіти, товари, ПММ та т.д.).
16. Ведення та формування договорів з постачальниками та покупцями.
17. Формування та виставлення рахунків.
18. Контроль та облік первинної документації.
19. Проходження перевірок: пенсійного фонду, управління праці.
20. Нарахування заробітної плати.

Бухгалтер

Гірничий комбінат

Промышленность и Производство

6 лет 11 месяцев

05.2010 - 03.2017

Бухгалтер по заробітній платі.
1. Нарахування заробітної плати.
2. Нарахування: відпускних, лікарняних, вихідна допомога, середній заробіток.
3. Створення та оформлення наказів.
4. Контроль по заборгованості.
5. Нарахування та облік податків заробітної плати.
6. Оформлення цивільно-правових договорів.
7. Оформлення довіреностей.
8. Видача та перерахування заробітної плати через касу, банк. 9. Здача звітностей: 1ДФ, ЄСВ, звіти в ФСС з ТВП та ФСС з НВ, статистика.
10. ПКО, РКО
11. Відпуск продукції через касу.
12. Оформлення накладних.
13. Розробка штатного розпису та окладів, тарифів.
14. Нормування праці.
15. Проходження перевірок: податкової, управління праці, фондами соціального страхування.

Бухгалтер

Приватний підприємець

Интернет

3 месяца

08.2016 - 10.2016

Цивільної правовий договір. Реалізація товарів та послуг, оформлення заказів, ПКО та РКО. Інвентаризація, ведення кадрів. Нарахування заробітної плати, здача звітності.

Головний бухгалтер

Селищна рада

Государственный сектор

2 месяца

09.2014 - 10.2014

Трудовий договір ( виконання обов'язків головного бухгалтера)

Ключевая информация

Статистична звітність, податкова та фінансова звітність. Фінансовий контроль.
Управлінських облік, кадровий облік. Введення усіх ділянок бухгалтерського та податкового обліку.
Бухгалтерський облік ФОП, ТОВ

Училась в 1 заведении

Тернопільський національний економічний університет

магістр обліку і аудиту

Тернопіль, 2009

Владеет языками

Английский

средний

Русский

свободно

Украинский

родной

Дополнительная информация

Володіння програмами

Знання комп’ютера на відмінно, програми АБ Офіс, 1С Бухгалтерія, Медок, Клієнт-Банк, BAF (BAS).
Вільне володіння Інтернетом, електронною поштою, офісними програмами  Word, Excel.
Робота в електронному кабінеті платника податків.
СДО - казначейство.
Якщо Ви працюєте на іншій програмі, я швидко навчаюся та адаптуюся під будь-яку програму.

Особисті якості

Чесність, порядність, комунікабельність, відповідальність.
Швидка адаптація, можливість працювати з великим об'єм, багатозадачність.
Аналітичний підхід. Вміння аналізувати.

Побажання від роботи

Надаю послуги для ФОП та ТОВ. Консультування
Робота виключно віддалена
Офіс та робота в штаті не цікавить.

Юлія

Бухгалтер віддалено

Киев

39 лет

Активно ищет работу

Характер работы: удаленная работа

Обновлено 1 день назад