Работала в 5 компаниях   14 лет 10 месяцев

Торговля розничная / Retail, Финансовые услуги, Услуги для населения - другое

Керуючий магазину

фоп

Торговля розничная / Retail

3 года 7 месяцев

06.2020 - 01.2024

Обов'язки на цій посаді:

- організація робочих процесів та контроль за дотриманням трудової дисципліни;

- прийом та вітринна викладка товару, ведення ТМЦ;

- підбір та стажування працівників;

- ведення бухгалтерії ( фінансові звіти, ПРРО, податкові звіти, розрахунки з постачальниками, кадрове діловодство, інвентаризація);

- пошук нових постачальників та налагодження співпраці;

- аналіз ринку конкурентів;

- збір, обробка та відправка інтернет-замовлень;

- вирішення спірних питань з покупцями, налагодження конфліктних ситуацій.

Навички, набуті на цій посаді:

- вміння організації роботи роздрібної торгової одиниці;

- контроль за витратними засобами та матеріалами;

- встановлення та робота з ПРРО ( внесення бази, надання доступу працівникам);

- вміння та знання для оформлення та ведення найманих працівників (ведення кадрової документації згідно законодавства, подання об'єднаного звіту по найманих працівниках, організація їх роботи та створення комфортних умов праці);

- організація проведення обліку товаро-матеріальних цінностей;

- вміння правильно приймати та оформлювати замовлення, робити відправку через поштові оператори ( Нова пошта, Укрпошта, Meest, ін.);

- набула навиків вирішувати спірні та конфліктні питання з клієнтами.

Продавець-консультант взуття

ФОП Мельник

Торговля розничная / Retail

4 года 1 месяц

04.2016 - 05.2020

Обов'язки на цій посаді:

- прийом та вітринна викладка товару;

- прийом, оформлення та видача оптових замовлень;

- ведення складських запасів;

- дотримання чистоти робочого місця та режиму роботи;

- участь в ревізіях;

Навички, набуті в процесі роботи:

- правильне приймання та виконання оптових замовлень;

- досвід переговорів з перевізниками;

- досвід проведення інвентаризацій та ревізій;

- вміння працювати з оптових клієнтами.

Продавець-консультант взуття

ФОП

Торговля розничная / Retail

5 лет 4 месяца

08.2009 - 12.2014

Обов'язки на цій посаді:

- пошук нових постачальників товару та підтримка співпраці вже з існуючими;

- закупка та вітринна викладка товару;

- ведення кредиторсько-дебіторської заборгованності;

- ведення складських запасів;

- дотримання чистоти робочого місця та режиму роботи;

- аналіз ринку конкурентів;

- ведення звітності по ФОП.

Навички, набуті в процесі роботи:

- аналіз ринку та пошук ідей для розвитку бізнесу;

- налагодження співпраці з виробниками взуття;

- ведення бухгалтерії по ФОП;

Економіст з кредитування

ВАТ "Банк"Фінанси та Кредит"

Финансовые услуги

5 месяцев

02.2008 - 07.2008

Обов'язки на посаді економіста сектору обслуговування малого та середнього бізнесу:

- проведення зустрічей та залучення нових клієнтів малого бізнесу на кредитні та некредитні продукти банку;

- здійснення продажів та оформлення продуктів;

- якісне охоплення закріплених клієнтів максимальною кількістю банківських продуктів;

- якісне опрацювання наявної клієнтської бази;

- швидке та якісне консультування клієнтів;

- підтримка кредитного процесу між аналітиками і клієнтами, взаємодія зі службами банку.

Набуті знання та навички:

- досвід продажів кредитних та некредитних банківських продуктів клієнтам сегменту МСБ, ефективної комунікації та проведення презентацій;

- досвід встановлення та розвитку довгострокових відносин із клієнтами сегменту МСБ;

- знання та навички роботи з фінансовими документами клієнтів малого бізнесу: знання щодо базового переліку фінансових документів юридичних осіб та/або ФОП, їх структури та форми, коректності заповнення необхідних для кредитування;

- навички проведення базового фінансового аналізу підприємства та розуміння фінансової звітності клієнта, вміння помічати важливі деталі та розуміти взаємозв'язок фінансових показників підприємства;

- знання базових принципів бухгалтерського та податкового обліку.

Головний технолог хімчистки

Фарна-Фреско

Услуги для населения - другое

1 год

10.2006 - 10.2007

- організовувати та контролювати роботу хімчистки-пральні для забезпечення економічного прання і хімчистки виробів з високою якістю;

- складати графіки виходу на роботу персоналу пральні-хімчистки, план відпусток на рік;

- нести відповідальність за підбір кадрів і повну комплектацію штату співробітників пральні-хімчистки;

- проводити співбесіди з претендентами на роботу;

- навчати нових співробітників пральні-хімчистки навичкам роботи з обладнанням, препаратами для хімчистки;

- стежити за правильністю експлуатації обладнання співробітниками;

- контролювати підтримання високого рівня чистоти і гігієни в приміщенні;

- контролювати дотримання технології поводження з сильно забрудненою і пошкодженою білизною;

- контролювати витрату матеріалів;

- своєчасно давати заявки на забезпечення пральні-хімчистки всім необхідним в процесі роботи;

- організовувати та проводити інвентаризацію робочого обладнання та хімічних препаратів пральні-хімчистки;

- контролювати якість прання і чищення речей, зданих у хімчистку, з урахуванням міжнародних знаків (символів) догляду за одягом і особливих побажань клієнтів;

- контролювати дотримання термінів виконання замовлень на прання і хімчистку зданих речей;

- доповідати працівнику інженерно-технічної служби про необхідність ремонту та профілактичних заходів для забезпечення безперебійної роботи обладнання хімчистки-пральні;

- уміти поводитися з пральними і сушильними машинами, машинами і устаткуванням хімчистки; підміняти, при необхідності, своїх підлеглих;

- знати всі технологічні цикли хімічної чистки та прання, правила використання хімікатів і їх вплив на стан речей;

- фіксувати всі випадки травматизму на робочому місці і своєчасно доповідати про це керівнику служби;

- готувати рапорти про порушення правил внутрішнього розпорядку співробітниками пральні-хімчистки;

- брати участь у зборах і нарадах, а також у всіх виробничих навчаннях;

- нести відповідальність за дотримання правил техніки безпеки і правил протипожежної безпеки персоналом пральні-хімчистки;

- вести відповідну робочу документацію, регулярно робити і здавати необхідні звіти.

Ключевая информация

- Відповідальність

- Старанність

- Аналітичне мислення

- Комунікативні навички

- Вміння працювати в команді

- Лідерські навички

- Пунктуальність

- Порядність

- Вміння швидко вчитися новому

- Цифрова грамотність

- Вирішення проблем

Училась в 2 заведениях

Хмельницький національний університет

Економіка і підприємництво/фінанси

Хмельницький, 2006

Хмельницький національний університет

Технологічний факультет/ Інженер-хімік-технолог

Хмельницький, 2004

Владеет языками

Английский

базовый

Русский

свободно

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Украинский

родной

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Дополнительная информация

Громадська діяльність

2018-2020 р.р. - голова батьківського комітету дошкільного навчального закладу;

2020-по теперішній час - голова батьківського комітету дитячо-юнацької спортивної школи.

Захоплення та інтереси

Захоплююсь спортом: легка атлетика, фітнес, кросфіт.

Комп'ютерні навички

Впевнений користувач ПК, знання офісних програм та вміння працювати з офісною оргтехнікою.

Особисті якості

Без шкідливих звичок

Антоніна

Помічник керівника

Хмельницкий

20 000 грн.

42 года

полная занятость

Характер работы: в офисе/на месте

Обновлено 1 месяц назад