Работала в 9 компаниях   18 лет 1 месяц

Банки, Медицина и Здравоохранение, Образование, Строительство

Секретар

Печерська філія зат кб "приватбанк"

Банки

16 лет 6 месяцев

03.2008 - по настоящее время

Вхідна і вихідна кореспонденція - прийом дзвінків - забезпечення офісу необхідним канцелярським приладдям - зустріч гостей допомога в організації зустрічей - ведення протоколів засідань - ведення документації - виконання доручень директора

Заступник директора

Мережа медичних центрів ОН Клінік

Медицина и Здравоохранение

5 месяцев

02.2024 - 07.2024

Координація роботи лікарів , дотримання медичних стандартів , стандартів клініки - виконання фінансових показників - онбординг лікарів - робота в crm системі ( bitrix ) - господарська діяльність - підготовка звітності - робота з пацієнтами ( вирішення конфліктних ситуацій , підбір оптимальних варіантів вирішення спірних питань ) - виконання доручень керівника - комунікація та вирішення питань з фінансовим департаментом , hr - департаментом , департаментом маркетингу , службою контролю якості - сприяти створенню належних виробничих умов , забезпечувати контроль за станом трудової та виконавчої дисципліни , додержанням працівниками правил охорони праці та протипожежного захисту - аналiз показників роботи підпорядкованих посадових осіб вживання в межах своєї компетенцiї заходів щодо її оптимiзацiї , вносити пропозицiї директору для прийняття рiшень на його рiвнi

заступник директора

Мережа медичних центрів ОН Клінік

Медицина и Здравоохранение

5 месяцев

02.2024 - 07.2024

  • Координація роботи підрозділів компанії
  • Контроль за виконанням

Менеджер ( управитель ) персоналу

Клініка цсм

Медицина и Здравоохранение

6 месяцев

08.2023 - 02.2024

Укомплектування організації працівниками відповідних професій , спеціальностей та рівня кваліфікації - визначення потреби в персоналі - вивчення ринку праці з метою визначення усіх джерел для забезпечення підприємства персоналом - проведення співбесіди , тестування , а також інших заходів , що допомагають визначити професійні навички та соціально - психологічні якості персоналу , який вже працює та кандидатів , які претендують на зайняття вакантних посад - організація заходів , спрямованих на введення в посаду - швидку адаптацію нових співробітників - координація роботи з навчання , підвищення кваліфікації персоналу - підготовка та донесення інформації щодо кадрових перестановок , пов язаних із вирішенням стратегічних питань організації - організація роботи з атестації та оцінки персоналу - консультація з питань , пов язаних зі здійсненням ефективного управління кадрами - участь у плануванні , соціальному розвитку , вирішенні трудових суперечок і конфліктів у колективі - оформлення трудових контрактів , договорів , а також ведення особистих справ співробітників - систематизація та ведення кадрової документації - участь в тендерах напрямку роботи організації , підготовка тендерної документації

Начальник відділу з адміністрування та менеджменту

Тов "санаторій - профілакторій "діброва"

Медицина и Здравоохранение

7 лет 11 месяцев

06.2015 - 05.2023

Планування роботи відділу та закладу в цілому щодо наповнення потенційними клієнтами - пошук , підбір , навчання та адаптація працівників відділу з адміністрування та менеджменту та щоденний контроль виконання поставлених завдань ( адміністратори , менеджер з реклами , менеджер з продажу , адміністратор бази даних ) . в підпорядкуванні 8 осіб. - підготовка тендерної документації та повний супровід учасника закупівлі від подання пропозиції до підписання договору про закупівлю. підготовка договору та контроль виконання умов договору. - співпраця з управліннями соціального захисту населення , фізичними та юридичними особами , спортивними командами щодо надання послуг оздоровлення , проживання та харчування в санаторії. вміння знайти підхід до кожного клієнта індивідуально та підібрати оптимальний вид відпочинку. - розробка та впровадження акційних пропозицій щодо залучення більшої кількості клієнтів , пошук шляхів збільшення потенційних клієнтів

Помічник керівника підприємства

Тов "санаторій - профілакторій "діброва"

Медицина и Здравоохранение

1 год 6 месяцев

11.2013 - 05.2015

Ведення вхідної та вихідної документації - ведення бази договорів підприємства - прийом телефонних дзвінків - виконання доручень керівництва - планування робочого дня керівника - організація зустрічей та переговорів - проведення співбесід - часткове ведення кадрового діловодства

Фахівець відділу довузівської підготовки та профорієнтації студентів

Білоцерківський інститут економіки та управління

Образование

5 месяцев

01.2013 - 06.2013

Прийом , оформлення та ведення особових справ студентів - проведення інформаційно - рекламної та профорієнтаційної роботи ведення документації приймальної комісії інституту - прийом телефонних дзвінків організація та проведення днів відкритих дверей , міських та регіональних ярмарках професій та вакансій - оформлення особових справ студентів - випускників та передача їх до архіву

Менеджер з персоналу , адміністратор

Тов "укрбудсвіт"

Строительство

4 года 3 месяца

07.2008 - 10.2012

Співпраця з кадровими агентствами , центром зайнятості розміщення оголошень у періодичних виданнях та мережі internet набір персоналу проведення співбесід навчання та стажування нових працівників контроль виконання роботи новими працівниками. - ведення бази договорів підприємства вхідна та вихідна кореспонденція прийом телефонних дзвінків ведення документації виконання доручень керівництва

Лаборант кафедри "іноземних мов" , секретар

Білоцерківський інститут економіки та управління внз вмурол "україна"

Образование

1 год 6 месяцев

09.2006 - 03.2008

Ведення документації кафедри "іноземних мов" забезпечення викладачів усіма необхідними матеріалами. - ведення документації економічного факультету оформлення та ведення особових справ студентів виконання доручень декана економічного факультету організація та допомога у проведенні наукових конференцій

Ключевая информация

робота в 1с , bitrix - навички роботи з комп ютером ( пакет ms office на рівні експерта ) - ведення соціальних мереж ( instagram , facebook ) - вміння працювати на електронних майданчиках закупівель

Училась в 2 заведениях

Державну академію керівних кадрів культури і мистецтв

"документознавець , менеджер інформаційно - аналітичних структур : викладач спеціальних дисциплін"

2009

Білоцерківський інститут економіки та управління внз вмурол "україна"

"документознавство та інформаційна діяльність"

2007

Владеет языками

Английский

средний

Украинский

базовый

Курсы, тренинги, сертификаты

ділова етика - комунікація , зворотній зв'язок - hr - management - люди в організації. трансформація hr - системи - хедхантинг : прямий пошук персоналу

Дополнительная информация

Особисті якості

До поставлених завдань і обов язків відношуся відповідально , завжди почате доводжу до кінця цілеспрямована стресостійка вмію працювати в команді та на результат комунікабельна маю організаторські здібності

Сімейний стан

Заміжня

Вікторія

менеджер з персоналу, начальник відділу, заступник директора

Белая Церковь

20 000 грн.

38 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Обновлено 3 дня назад