Работал в 5 компаниях   20 лет

АПК (Агропромышленный комплекс), Торговля розничная / Retail, Государственный сектор

Заступник начальника департаменту розвитку бізнесу

ГК Прометей

АПК (Агропромышленный комплекс)

4 года 9 месяцев

12.2019 - по настоящее время

Організація процесів з нерухомістю: пошук, оцінка, купівля та продаж нерухомості (офіси, будинки, квартири).
Організація земельних питань: підбір землі для купівлі компанією, продаж земель, робота з державним фондом та ріелторами.
Організація процесів з автотранспортом компанії: оцінка, купівля та продаж легкових (більше 200 одиниць) та вантажних автомобілів (100 фур).
Організація процесів з сільськогосподарської техніки: оцінка вартості та реалізація вживаної сільськогосподарської техніки. Придбання нової сільськогосподарської техніки з подальшою реалізацією клієнтам.
Організація процесів з реалізації всіх видів неліквідів компанії (металобрухт, відходи елеваторного бізнесу, ІТ-техніка та інше).

Менеджер категорії

Сандора, ООО

Торговля розничная / Retail

2 года 10 месяцев

02.2016 - 12.2018

Забезпечення потреб компанії (два заводи ТОВ «Сандора» та два заводи ЧАО «Вімм-Билль-Данн») у закупівлях напрямку MOVE (придбання запчастин, ремонт та обслуговування легкового та вантажного транспорту). Закупівля складської техніки (вилочні навантажувачі, штабелери, візки тощо). Закупівля автомобілів (легкові та вантажні). Закупівля послуг з вантажоперевезення (вся Україна). Повний цикл закупівель: затвердження технічного завдання, підбір постачальників, ведення переговорів з постачальниками, проведення тендеру та узгодження результатів, підписання договору, контроль відвантаження та оплати. Участь у бюджетуванні та розробці проектів з забезпечення компанії за профільним напрямком. Участь у процесі оптимізації та вдосконалення закупівельних процесів компанії. Реалізація вторинної сировини: пошук покупців та реалізація вторинної сировини з усіх заводів компанії. Проведення торгів, укладання договорів на реалізацію вторинної сировини.

Начальник відділу закупівель

Сандора, ООО

Торговля розничная / Retail

6 лет

02.2010 - 02.2016

Організація процесу забезпечення потреб компанії (два заводи ТОВ «Сандора» та два заводи ЧАО «Вімм-Билль-Данн») у матеріально-технічних цінностях виробничого призначення. Створення з нуля процесу закупівель на ЧАО «ВБД», створення та налагодження роботи складів відділу матеріально-технічного постачання. Організація та координація роботи відділу постачання у трьох містах. Створення єдиної бази заявок на матеріально-технічні цінності. Координація та контроль тендерних закупівель за виробничим напрямком. Організація та участь у внутрішніх аудитах компанії щодо дотримання політики закупівель.

Економіст відділу матеріально-технічного постачання

Сандора, ООО

Торговля розничная / Retail

4 года 2 месяца

12.2005 - 02.2010

Збір, аналіз та підготовка заявок на матеріали. Аналіз та розширення господарських зв’язків з постачальниками, моніторинг кон’юнктури ринку. Укладання договорів, маркетинг цін та умов поставки, контроль за виконанням договірних зобов’язань. Контроль та аналіз правильності подання розрахункових документів. Ведення претензійної роботи. Проведення взаємозаліків. Контроль дотримання норм витрат матеріалів та перерозподіл матеріальних ресурсів між підрозділами.

Провідний економіст

Головне фінансове управління Миколаївської обласної державної адміністрації

Государственный сектор

2 года 1 месяц

11.2003 - 12.2005

Аналіз та планування видатків обласного бюджету. Підготовка фінансових документів на сесію обласної ради. Контроль за виконанням бюджетних зобов’язань. Взаємодія з Казначейством щодо питань видатків обласного бюджету. Контроль спеціального фонду обласного та районних бюджетів. Підготовка матеріалів щодо фінансових результатів області для преси.

Ключевая информация

Глибоке розуміння первинної документації.
Досвід складання та аналізу договорів
Досвід роботи в виробничих, логістичних, аграрних, комерційних закупівлях
Досвід роботи у продажах
Наявність налагодженої бази виробників, дилерів, постачальників товарів, робіт та послуг
Досвід роботи з програмами MS Office, 1С-8, системами документообігу та іншими
Вміння розставляти пріоритети та працювати в стислі терміни
Досвід управління персоналом
Досвід проведення переговорів
Розвинені аналітичні та комунікативні навички

Учился в 1 заведении

Миколаївський міжрегіональний інститут розвитку людини Вищого навчального закладу "Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна"

Економічний/Фінанси

Київ, 2004

Владеет языками

Английский

базовый

Русский

свободно

Украинский

родной

Курсы, тренинги, сертификаты

«Управління часом та комунікаціями в проектах»

Миколаїв, 2017

Отримано практичні навички ефективного управління часом та комунікаціями в проектній діяльності.

Переговори для закупників

Київ, 2016

Освоєно сучасні техніки ведення переговорів, стратегії переконання та укладання вигідних угод. 

Дополнительная информация

Комп'ютерні навички

Досвідчений користувач ПК.

Водійське посвідчення

Категорія В, стаж водіння 14 років

Особисті якості

Досвід роботи з людьми, управління колективом.
Мотивація та навчання співробітників.
Формування стратегій, постановка завдань, розстановка пріоритетів, розподіл обов’язків та зон відповідальності тощо.
Контроль, визначення ефективності, проміжні результати.
Аналіз роботи підрозділів.

Дмитро Васильович

Керівник із закупівель

Николаев

Готов переехать: Одесса

40 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Обновлено 4 часа назад