Работала в 7 компаниях   11 лет 3 месяца

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Промышленность и Производство, Телекоммуникации / Связь, IT

Помічник керівника, контент-менеджер, адміністратор сайту (OpenCart)

ТОВ К-420

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

4 года 1 месяц

06.2020 - 07.2024

Основні обов'язки:

- розміщення, оновлення та доповнення контенту на сайтах компанії;

- пошук та підбір контенту, переклад з англ./рос. та копірайтинг описів товарі та брендів;

- робота з товарами, питаннями та відгуками на rozetka.com.ua;

- оновлення залишків товарів партнерів на сайті;

- робота з товарами постачальників з xml (перевірка, редагування, категорізація);

- взаємодія з фрілансерами (за потребою);

- налаштування Keycrm, підтримка роботи користувачів;

- пошук персоналу та заміщення вакантних посад, проведення співбесід із здобувачами (за потребою);

- первинна обробка інвойсів постачальника;

- інші доручення керівника.

Менеджер з персоналу, адміністратор Bitrix24, SMM

Меблі-Арт

Промышленность и Производство

10 месяцев

02.2019 - 12.2019

Основні обов'язки:

- пошук персоналу та заміщення вакантних посад, проведення співбесід із здобувачами;

- аналітика даних з з/п та вакансій на запит керівника;

- написання робочих інструкцій для персоналу;

- розробка програм навчання персоналу, підготовка та систематизація навчальних матеріалів;

- участь в адаптації нових співробітників;

- підготовка та проведення опитувань персоналу;

- навчання персоналу техніці продажів;

- написання скриптів та розробка практичних посібників по роботі з клієнтами;

- підготовка інших методичних матеріалів;

- створення оргсхем підприємства та бізнес процесів;

- перевірка роботи персоналу методом таємного покупателя;

- підбір матеріалів до бібліотеки для співробітників;

- адміністрування Bitrix24, навчання та підтримка роботи користувачів у Bitrix24;

- ведення замовлень у Bitrix24 від звернення клієнта до доставки та монтажу продукції;

- обробка первинних звернень із сайту та консультація клієнтів;

- вибірковий обдзвон клієнтів на предмет задоволеності роботою компанії (за потребою);

- проведення вайбер розсилок, підготовка тексту та бази номерів;

- підготовка матеріалів (рерайт текстів, обробка фото) та постінг у соцмережахФБ та Інстаграм;

- аналітика даних на запит керівника (обдзвони, соцмережі тощо);

- внесення пропозицій щодо оптимізації роботи сайту, соцмереж, взаємодії між відділами;

- розробка пропозицій щодо преміювання та депреміювання співробітників.

Менеджер з персоналу, адміністратор Bitrix24

Меблева компанія РиМ

Промышленность и Производство

7 месяцев

04.2018 - 11.2018

Основні обов'язки:

- пошук та підбір персоналу;

- розробка та впровадження програм адаптації та навчання персоналу;

- підготовка методичних матеріалів для персоналу з технік продажів, комунікації з клієнтами, постановки цілей, планування, тайм-менеджменту тощо;

- написання скриптів продажів;

- розробка довідкових посібників, словників, підготовка відеоуроків, створення бібліотеки методичних матеріалів для працівників;

- розробка тестів та завдань на перевірку знань та навичок співробітників на ресурсах Є-Стаді та Майстер-Тест;

- розробка вступного блоку Про компанію для нових співробітників (принципи роботи, конкурентні переваги, матеріали, партнери, терміни, гарантійні зобов'язання, умови оплати тощо);

- розробка посадових інструкцій, анкет для претендентів та іншої внутрішньої документації;

- розробка регламентів проведення зборів співробітників;

- впровадження, написання інструкцій та моніторинг роботи співробітників у CRM системі Bitrix24;

- підготовка методичних матеріалів для керівника з управління персоналом та надання зворотного зв'язку;

- проведення та аналіз результатів опитувань на визначення рівня задоволеності персоналу, підготовка рекомендацій;

- розробка мотиваційних програм та заходів;

- підготовка пропозицій для керівника щодо зміни системи оплати праці працівників;

- табелювання робочого часу стажистів.

Операційний директор

Колл-центр ГРАН

Телекоммуникации / Связь

2 года 5 месяцев

05.2015 - 10.2017

Основні обов'язки:

- навчання, адаптація та координація роботи керуючого персоналу (координаторів, супервайзерів та спеціалістів відділу контролю якості, до 70 штатних одиниць);

- проведення внутрішніх співбесід на управлінські посади;

- розробка та написання методичних рекомендацій до роботи співробітників;

- розробка та подальше внесення коректив до систем мотивації персоналу, розробка додаткових мотивацій;

- контроль та координація роботи близько 20 аутсорсингових проектів із загальним штатом до 800 операторів (підключення послуг інтернет, ТБ та мобільного зв'язку, товари поштою, гарячі лінії страхових компаній та інтернет-магазинів, продаж банківських послуг, гаряча лінія ЖКГ, брокерські послуги, встановлення та повірка водолічильників, вихідні телефонні опитування та ін.);

- координація запуску нових проектів;

- аналіз ключових показників ефективності, стратегічне планування та оптимізація роботи проектів;

- координація дій персоналу у позаштатних ситуаціях у нічний час, а також у вихідні та святкові дні.

Координатор проектів гарячих ліній

Колл-центр ГРАН

Телекоммуникации / Связь

7 месяцев

09.2014 - 04.2015

Основні обов'язки:

- координація роботи та виконання планових показників роботи 6 проектів гарячих ліній (товари поштою, інтернет-магазини, послуги ЖКГ) та вихідних телефонних опитувань, загальний штат проектів до 320 операторів;

- навчання, координація та контроль роботи супервайзерів та спеціалістів відділу контролю якості (12 штатних одиниць);

- взаємодія із замовниками та менеджерами проектів;

- розрахунок необхідних операторських ресурсів згідно з прогнозом дзвінків;

- взаємодія з HR-відділом та відділом навчання при наборі нових операторів, розробка додаткових мотивацій та заходів для заохочення та згуртування операторського складу;

- взаємодія з IT-відділом, зміна існуючих та створення нових звітів у внутрішній БД;

- запуск нових проектів.

Супервайзер банківських та інтернет-проектів

Колл-центр ГРАН

Телекоммуникации / Связь

8 месяцев

12.2013 - 08.2014

Основні обов'язки:

- контроль якості роботи та дисципліни операторів, загальний штат до 100 осіб;

- виконання планових показників роботи проектів;

- адаптація та навчання нових операторів;

- надання зворотного зв’язку, проведення мотиваційних зборів та міні-тренінгів;

- складання графіків, ведення табелів обліку робочого часу операторів та іншої внутрішньої та зовнішньої звітності.

Менеджер по роботі з клієнтами

ТОВ МЕГАБАЙТ

IT

1 год 6 месяцев

02.2012 - 08.2013

Основні обов'язки:

- ведення переговорів з клієнтами та постачальниками, укладання договорів;

- консультації клієнтів;

- продаж комп'ютерного обладнання, комплектуючих, витратних матеріалів, ПЗ 1С, Microsoft, Kaspersky та ін., а також послуг з супроводу;

- підготовка комерційних пропозицій, прайс-листів та іншої документації;

- взаєморозрахунки з клієнтами та постачальниками;

- оформлення замовлень постачальникам;

- ведення первинної документації, облік руху ТМЦ;

- проведення інвентаризацій;

- розробка маркетингових заходів;

- підготовка матеріалів для сайту компанії;

- забезпечення роботи офісу.

Ключевая информация

  • Здатність до навчання
  • Уміння аналізувати
  • Управлінські навички
  • Уміння працювати в режимі багатозадачності
  • Складання робочих інструкцій
  • Дисциплінованість
  • Організованість
  • Комунікабельність
  • Пунктуальність
  • Переклад текстів
  • Літературне редагування
  • Ведення онлайн-чатів
  • Користувач 1С
  • Adobe Photoshop
  • Adobe
  • OpenCart
  • Ведення KeyCRM
  • Bitrix24 settings
  • MS Office

Училась в 2 заведениях

Миколаївська Філія Комп'ютерної Академії Крок

Комп'ютерна графіка та Інтернет-технології

Миколаїв, 2008

Миколаївський державний гуманітарний університет ім. П. Могили

Факультет політичних наук, політологія

Миколаїв, 2006

Владеет языками

Английский

выше среднего

Русский

родной

Украинский

родной

Дополнительная информация

Особисті якості

Вітаю!

На жаль, компанія, у якій я працювала останні 4 роки, вимушена припинити свою діяльність через нестабільну ситуацію в країні, тому я в пошуках нової роботи.

Мій особистий досвід півроку життя за кордоном під час війни показав, наскільки важлива та цінна робота гуманітарних організацій, я безмежно вдячна всім людям та установам, які надавали мені психологічну та юридичну підтримку у цей вкрай складний період, тому тепер хотіла б і сама працювати в організації, що допомагає людям, постраждалим від війни.

Думаю, в мене є необхідні для цього якості, я комунікативна, самостійна та організована, люблю вивчати нове та швидко здобуваю нові навички, це може підтвердити мій останній керівник, з яким ми плідно працювали з 2020 року та на початку війни у надскладних умовах освоювали кардинально новий напрям роботи у надшвидкі строки.

У вільний час я займаюся спортом, люблю книги сучасних авторів, театр та кіно.

Сподіваюся, що нове місце роботи дасть мені можливість долучитися до допомоги людям, розвиватися професійно та стати частиною сильної команди.

Дякую за увагу до моєї кандидатури!

Ганна

Менеджер соціальних проектів

Николаев

30 000 грн.

39 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Характер работы: удаленная работа

Обновлено 1 неделю назад