Работала в 6 компаниях   4 года 1 месяц

Финансовые услуги, Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы, Реклама / Маркетинг / PR-услуги, Недвижимость и Девелопмент

HR-менеджер, Онбординг спеціаліст

NovaPay

Финансовые услуги

7 месяцев

09.2024 - 04.2025

  • Організація прийому нових співробітників: заповнення та подача необхідних документів, заявки наобліковий запис та видачу корпоративної техніки
  • Супровід впродовж всього адаптаційного періоду
  • Видача корпоративних подарунків, ведення обліку, підготовка звітів до бухгалтерії
  • Участь в проєктах відділу підбору та адаптації

HR-менеджер

ТРЦ "Cosmo Multimall" (ТРЦ "Космополіт")

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

6 месяцев

03.2024 - 09.2024

  • Написання та розміщення вакансій на профільних сайтах, у соціальних мережах та месенеджерах
  • Оцінка вхідних резюме та розміщених на сайтах, проведення телефонних інтерв'ю, запрошення кандидатів на співбесіду, проведення співбесід
  • Погодження кандидата з внутрішнім замовником, пропозиція роботи та супровід виходу на роботу
  • Ведення бази кандидатів
  • Аналіз ринку

Менеджер з адміністративної діяльності

ТРЦ "Cosmo Multimall" (ТРЦ "Космополіт")

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

8 месяцев

07.2023 - 03.2024

  • Прийом, відправка, реєстрація, та розподіл документів, прийом та розподіл дзвінків
  • Контроль за станом офісу та вирішення питань, щодо усунення недоліків
  • Контроль наявності та замовлення необхідних товарів для офісу, закупівля продуктів
  • Організація нарад та зустрічей (сповіщення, контроль наявності всього необхідного), протоколювання
  • Ведення бронювання переговорної кімнати
  • Виконання доручень керівника

Помічник керівника

ТОВ "Фьорст Ван груп"

Реклама / Маркетинг / PR-услуги

7 месяцев

12.2022 - 07.2023

  • Прийом, відправка, реєстрація, та розподіл документів та листів
  • Контроль за станом офісу, збір побажань від працівників та вирішення питань, щодо усунення недоліків
  • Контроль наявності та замовлення необхідних товарів для офісу, ведення бюджету офісних витрат
  • Ведення таблиці зустрічей
  • Ведення журналу робочого часу
  • Пошук інформації, необхідної для роботи івент-менеджерів
  • Пошук партнерів та клієнтів, переговори та налагодження комунікації і відносин
  • Виконання доручень керівника

Менеджер з адміністративної діяльності

ТРЦ "Космополіт"

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

1 год

10.2018 - 10.2019

  • Прийом, відправка, реєстрація, та розподіл документів, прийом та розподіл дзвінків
  • Контроль за станом офісу та вирішення питань, щодо усунення недоліків
  • Контроль наявності та замовлення необхідних товарів для офісу, закупівля продуктів
  • Організація нарад та зустрічей (сповіщення, контроль наявності всього необхідного)
  • Ведення журналу робочого часу (та табеля певного відділу у вигляді звіту для керівника)
  • Ведення журналу замовлення корпоративних авто та бронювання переговорної кімнатиВиконання доручень керівника (досить велика частина часу)
  • Не входило до офіційних обов’язків (і за рамками робочого часу) – посильна допомога івент-менеджерам на заходах при можливості (зустріч учасників, допомога перед самим заходом, взаємодія з клієнтами ТЦ, що пришли на захід, вирішення виникаючих питань в рамках своїх можливостей на прохання івент-менедждера)

Офіс-менеджер

ТОВ "Форум Груп Україна"

Недвижимость и Девелопмент

7 месяцев

03.2018 - 10.2018

  • Взаємодія з орендарями, вирішення виникаючих питань в рамках своєї посади
  • Прийом та розподіл дзвінків, прийом, відправка, реєстрація, та розподіл документів, передача рахунків орендарям, отримання та відправка паперових листів
  • Збір та контроль повернення актів виконаних робіт, їх систематизація та зберігання, систематизація та зберігання договорів оренди, контроль заборгованості
  • Ведення бронювання орендарями лаунж зони
  • Контроль за станом офісу та вирішення питань, щодо усунення недоліків, контроль наявності та замовлення необхідних товарів для офісу (збір інформації та передача до центрального офісу)
  • Виконання доручень керівника

Училась в 2 заведениях

Національний університет біоресурсів і природокористування України

Стандартизація, сертифікація та управління якістю

Київ, 2018

Національний університет харчових технологій

Інженер харчових технологій

Київ, 2016

Курсы, тренинги, сертификаты

Навігація повернення ветеранів, Prometheus

2025

HR-спеціаліст, ДІя

2025

Семінар з сервісності Анастасії Владичинської

Київ, 2018

Лекція Анни Чаплигіної в Европейській Бізнес Асоціації "Етикет та соціальний інтелект. Соціальні ігри та їхні правила"

Київ, 2018

Дополнительная информация

Додаткова інформація

Ініціативність, комунікабельність, здатність до швидкого навчання та засвоєння інформації, прагнення до розвитку.

Досвідчений користувач ПК: MS Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint), інтернет, електронна пошта, соц. мережі. Базові знання Photoshop, 1С, Terrasoft, Бітрікс24, PeopleForce.

Вільне володіння українською мовою.

Участь у фестивалях, як волонтер та учасник.

Буль ласка, за можливості, напишіть у телеграм - через сумнівні дзвінки,

Варвара

HR-менеджер, Онбординг спеціаліст, Менеджер з адаптації

сегодня вы можете открыть ещё 0 контактов

Статус вашей компании не позволяет писать сообщения соискателям

+380 XX XXX XX XX

Киев

30 000 грн.

30 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Характер работы: удаленная работа, гибридная, в офисе/на месте

Обновлено 19 часов назад