Работал в 9 компаниях   15 лет 6 месяцев

Автомобильная промышленность и Автобизнес, Консалтинг / Аудит, Реклама / Маркетинг / PR-услуги, Красота / Фитнес / Спорт, Строительство, Промышленность и Производство, Государственный сектор, Недвижимость и Девелопмент

Проектний керівник - Керівник напрямку продажів

Cyber Motors

Автомобильная промышленность и Автобизнес

1 год 1 месяц

10.2023 - по настоящее время

Торговельної компанія - Cyber Motors електромобілі з Китаю. Проектний керівник - реалізація проекту з організації та запуску. Розробка проекту та побудова бізнес процесів, автоматизація, налагодження партнерських зв'язків (банки, страхові компанії, держ. організації, інщі). Керівник напрямку продажів - торгівля по наявності та під замовлення.

Керівник проектної команди

Sfera business development

Консалтинг / Аудит

1 год 11 месяцев

12.2022 - по настоящее время

Керівник проектної команди, Проектна діяльність

Спеціалізація: Побудова (або налагодження) систем продажів, проектний менеджмент, консалтинг, маркетинг, менеджмент, аудит, промоушен.
ПРОФЕСІЙНИЙ ДОСВІД :

Підвищення ефективності бізнесу, системи управління, команди управлінців та спеціалістів. Забезпечення ефективних злиття, поглинання, реструктуризації. Аналіз діючої бізнес-моделі та її оптимізація. Побудова фінансової моделі бізнесу та навчання топ-менеджерів використання цієї моделі для прогнозування результатів діяльності компанії. Створення та розвиток корпоративної культури, системи мотивації персоналу. Формування команди для реалізації бізнес-моделі (для нових бізнес-проектів). Формування та розвиток системи бізнес-процесів, системи інформаційного обміну та документообігу. Формування системної функції маркетингу та її інтеграція у колективну діяльність підприємства. Підвищення ефективності топ-менеджменту компанії, збагачення арсеналу управлінських інструментів.Формування далекого, середнього та ближнього горизонтів розвитку компанії, моделювання багатоваріантного майбутнього, вибір напрямку та маршруту розвитку.Диджиталізація та автоматизації бізнес-процесів, впровадження CRM та ERP систем, систем контролю та безпеки.

Проектний керівник

ПРОЕКТ РК "Модофлекс"

Реклама / Маркетинг / PR-услуги

1 год 6 месяцев

03.2022 - 09.2023

ПРОЕКТ РК "Модуфлекс" "Антикризовий менеджмент" у чинній рекламній компанії, адаптація та оптимізація, фінансової частини, маркетинг, бізнес процесів, реорганізація ОСУ, під роботу в умовах військового стану.

Проектний керівник - Операційний директор

ПРОЕКТ ПСК "Атмостфера"

Красота / Фитнес / Спорт

10 месяцев

02.2022 - 12.2022

ПРОЕКТ ПСК "Атмостфера" Реалізація комерційного проекту з організації та запуску бізнесу.
Повний цикл придбання активу, документально-дозвільна форма, реконструкція, введення в експлуатацію, побудова бізнес-процесів, HR - та оподаткування, автоматизація бізнес-процесів, маркетинг, організація та ведення фінансового та бухгалтерського обліку.
Розвиток - отримання Грантів.
Приведення до системного бізнесу (діючий).

Керівник

Два Академика

Строительство

4 года 10 месяцев

01.2017 - 11.2021

Сфера діяльності Девелопмент
ГК «Два Академика»,
Директор ТОВ "Два Академіка Буд",
Голова правління ПО "Фінтек "Меркурій",
Керівник комерційного напрямку БК,
Керівник з розвитку.
Девелопмент проєкты:
КБ «Sea View»;
ЖК «Два Академика»;
ЖК «Восход»;
КД «Консул»
РОЗРОБКА, ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ВПРОВАДЖЕННЯ Напрямків продажів, маркетингу, промоушн та розвитку.
ПРОФЕСІЙНИЙ ДОСВІД:
• Створення напрямку продажу «з нуля»;• Побудова систем мотивації;• Розробка та впровадження правил роботи компанії та умов взаємодії з партнерами, посадових та функціональних інструкцій, стандартів;• Фінансове моделювання нових бізнес-проектів;• Розробка комплексних рішень та системного підходу у питаннях автоматизації бізнес-процесів;• Створення та впровадження систем набору та навчання персона;• Поширення та зміцнення корпоративної культури (у напрямок продажу);• Розробка та впровадження стратегічних планів розвитку та просування проектів; стратегії розвитку напрямів діяльності;• Аналіз ринку, пошук «точок зростання» та розвиток проектів;• Розробка та впровадження системного підходу до залучення клієнтів, стратегічних партнерів, інвестицій побудова довгострокових взаємовигідних відносин;• Моніторинг конкурентного та ринкового оточення визначення «ситуації» та конкурентної позиції в галузі;• Аналіз діяльності зовнішнього оточення та "ситуації", проведення змін та адаптації з урахуванням потреб ринку, корекції стратегії розвитку;• Пошук, розробка та впровадження інновацій у роботу компанії, проектів, продуктів, послуг;• Формування маркетингової стратегії та стратегії розвитку;• Здійснював повномасштабний маркетинговий комплекс (7Р) у стратегічному та операційному маркетингу;• Розробка та виведення на ринок бренду суббрендів (проектів, фінансових продуктів);• Аналіз зовнішнього середовища, прогнозування змін ринку та споживчого попиту, формування пропозиції та змін для протидії та адаптації до нових умов;• Розробка, впровадження та координація виконання заходів продажу, брендингу, трейд-маркетингу, рекламних заходів за напрямами;• Розробка та впровадження політики збуту, цінової політики, системи просування послуг та розвитку проектів (продуктів);• Побудова систем збирання, обробки, зберігання бази даних щодо клієнтів та аналіз ринків та контроль за ними;• Розробка та впровадження маркетингової стратегії, вибудовування відповідних процесів взаємодії маркетингу та продажу;• Управління процесами маркетингу та продажу, контроль якості та ефективності проведених заходів;• Розробка та впровадження контролю якості діяльності бізнес-процесів;• Розробка та впровадження системного підходу в автоматизацію процесів моніторингу та контролю за фінансовою дисципліною та взаєморозрахунками;• Диджиталізація та автоматизації бізнес-процесів, впровадження CRM та ERP систем, систем контролю та безпеки.• Побудова та розвиток системи керування бізнес-процесами. • Комплексний стратегічний промоушн та маркетинг, інтеграція у діяльність підприємства. • Фінансове моделювання нових проектів та фін. послуг.• Розробка динамічних фінансових стратегій та умов просування;• Розробка довгострокових та короткострокових планів продажу, які враховують потреби проекту у фінансуванні та обмеженні тимчасових ресурсів; (По формулі "Гроші та час");• Підвищення комерційної ефективності, формування додаткової вартості, створення фінансових продуктів та послуг у процесі реалізації проектів;• Розробка системи та умови продажу, із застосуванням динамічних фінансових моделей, складного відсотка та інших фінансових інструментів;• Маркетингова адаптація фінансових продуктів під сприйняття споживача;• Розробка "Дорожніх мап" реалізації проектів (продуктів);• Організація фінансово-господарської діяльності проектів (продуктів);• Впровадження системного підходу у наборі та навчання персоналу.

Директора з персоналу

КП ТМО

Промышленность и Производство

1 год

05.2015 - 05.2016

КП «Теплопостачання міста Одеса» Одеської міської ради.

Реорганізація підприємства та антикризовий менеджмент

• Проекти: Реорганізація підприємства; Криза управління систем управління;
• Організація, ведення кадрової роботи підприємства (чисельність персоналу 2600-3200, забезпечення продуктивності та ефективності праці, умов підвищення даних показників, стимулювання матеріальної зацікавленості працівників у результатах праці, удосконалення організації праці та заробітної плати);
• Розробка кадрової політики та стратегії підприємства;
• Реорганізація управлінської структури підприємства;
• Підбір та розстановка кадрів на основі оцінки їх кваліфікації, особистих та ділових якостей, спеціальної освіти;
• Організація та проведення заходів щодо протидії та мінералізації впливу зовнішніх негативних факторів та недружніх дій щодо підприємства економічного, політичного, інформаційного, суспільного характеру для забезпечення мінімізації;
• Планування та організація праці та заробітної плати, комплектування КП «ТГО» кадрами робітників, службовців та спеціалістів необхідних професій, спеціальності та кваліфікації відповідно до цілей, стратегії та профілю підприємства. Оптимізація видатків ФОП (120.млн. грн.).
ЗНАЧНІ ДОСЯГНЕННЯ:
• Локалізація колективних протестів (страйків), недопущення та мінімізація наслідків саботажів виробничих процесів, недопущення поширення подібних ситуацій по тракторних підрозділах підприємства.
• Зниження «плинності» кадрів серед робочого та інженерного складу з урахуванням критичної ситуації з виплатою заробітної плати та дефіцитом коштів на підприємстві;
• Збільшення заробітної плати для робочого та інженерного складу без збільшення фонду оплати праці (ФОП);
• Реорганізація структури підприємства, із збереженням чисельності робочого та технічного персоналу із збільшення заробітної плати у рамках ФОТ;

Начальник організаційного відділу

Приморської районної адміністрації Одеської міської ради

Государственный сектор

2 года 5 месяцев

05.2012 - 10.2014

• Організація роботи керівного складу, планування діяльності райадміністрації, згідно з Регламентом виконавчих органів Одеської міської ради;

• Контроль за виконанням розпоряджень голови райадміністрації, розпорядчих документів вищих органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, виконання вимог законодавства щодо розгляду звернень громадян;

• Організація підготовки та проведення виборів на території Приморського району з 2010-2014 рр., відповідно до вимог чинного законодавства та реалій того часу;

ДОСЯГНЕННЯ:

Проведено більш ніж 5 виборчих кампаній (усіх рівнів виглядати) без суттевих зауважень.

Головний спеціаліст організаційного відділу департаменту організаційно-кадрового та документального

Виконавчий комітет Одеської міської ради

Государственный сектор

1 год 11 месяцев

06.2010 - 05.2012

• Організаційно-контрольне та документальне забезпечення діяльності Виконкому щодо реалізації його повноважень;

• Забезпечення здійснення контрольних функцій Виконкому щодо виконання виконавчими органами міської ради рішень виконкому, розпоряджень та доручень міського голови, доручень міського голови у сфері Містобудування;

• Організація спільної роботи з іншими виконавчими органами міської ради, підприємствами, організаціями та установами комунальної власності для досягнення цілей та виконання поставлених завдань;• Координація діяльності відділів ведення Державного реєстру виборців, районних адміністрацій Одеської міської ради;

• Організація підготовки та проведення виборів на території міста з 2010-2012рр., відповідно до вимог чинного законодавства;

Брокер

Корпорація Альянс

Недвижимость и Девелопмент

2 года 2 месяца

08.2007 - 10.2009

• Торгівля нерухомістю, кредитування, залучення інвестицій. Підготовка передпродажного пакету документів, організація, супровід та проведення угод з купівлі-продажу нерухомості. Сприяння у підготовці необхідних документів для оформлення кредиту на купівлю нерухомості. Надання інформаційно-консультаційних послуг.

Учился в 4 заведениях

Бізнес Академія AFW - Wirtschaftsakademie Bad Harzburg

«Проєктне управлення».

Бад Гарцбург, 2023

International Management Academy World Wide

SE MBA Project Management

Нью-Йорк, 2022

Одеський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України

"Державне управління"

Одеса, 2013

Одеський національний політехнічний університет

«Динаміка та міцність машин»

Одеса, 2007

Александр

Бізнес аналітик

Одесса

39 лет

полная занятость, проектная работа

Характер работы: удаленная работа, гибридная, в офисе/на месте

Обновлено 2 месяца назад