Работал в 1 компании 3 года 6 месяцев
Торговля розничная / Retail
Адміністратор магазину
АВРОРА Мультимаркет
Торговля розничная / Retail
3 года 5 месяцев
07.2021 - по настоящее время
Мене звуть Бакум Галина, я адмін А0252, народилася 07.03.2003 року в Кривому Розі, де мешкаю по теперішній час, прийшла в компанію в липні 2021 році на посаду продавця-консультанта, в березні 2022р стала заступникм адміністратора цього ж магазину. В цей період без відриву від роботи навчалася в економічному університеті ДУЕТ за фахом “Фінанси, банківська справа та страхування”. В лютому 2023 року стала адміністратором ТТ. Цього ж року захистила диплом, пройшла 17 курсів АНЦ , отримавши сертифікати по кожному. На цих курсах та на власному досвіді отримала знання та навики в організаціі створення командної роботи, навчилася знаходити виходи з безвихідних ситуацій, володію майстерністю комунікації, знаходжу спільну мову з різними людьми. Займалась підбором штату для нового магазину, їх навчання та мотивація, надаю допомогу у вирішинні конфліктних ситуацій як в середині колективу, так і з покупцями. Брала участь у відкритті нових магазинів. Суворо дотримуюсь стандартів компанії, графіку роботи магазину, зовнішнього вигляду працівників. Активно втілюю сервіс бачення не тільки на роботі, але й в житті.За час перебування на посаді адміністратора ТТ магазин завжди проходив БО на премію, по ревізії входили в ліміти 0,5 та 0,6. Значно збільшилися продажі, що призвело до збільшення штату співробітників. Хочу розвиватися далі, показати, що навіть у такому молодому віці можна багато чого досягти своєю наполегливістю та працелюбністю.
• Управління роботою магазину та персоналом
• Організація ефективної взаємодії відділів продажу та логістики
• Контроль за дотриманням стандартів обслуговування та якості товарів
• Планування графіків роботи співробітників
• Розробка та реалізація заходів для збільшення продажів
• Аналіз продажів та планування закупівель
• Вирішення конфліктних та нестандартних ситуацій з клієнтами
• Ведення документації магазину та звітності
• Організація інвентаризації та контроль залишків товару
• Управління роботою магазину та персоналом
• Організація ефективної взаємодії відділів продажу та логістики
• Контроль за дотриманням стандартів обслуговування та якості товарів
• Планування графіків роботи співробітників
• Розробка та реалізація заходів для збільшення продажів
• Аналіз продажів та планування закупівель
• Вирішення конфліктних та нестандартних ситуацій з клієнтами
• Ведення документації магазину та звітності
• Організація інвентаризації та контроль залишків товару
Ключевая информация
• Лідерські якості
• Комунікативні навички
• Організованість
• Комунікативні навички
• Організованість
Владеет языками
Английский
средний
Галина
Галина
Територіальний менеджер
Кривой Рог
Активно ищет работу
полная занятость
Обновлено 11 часов назад