Работала в 2 компаниях 3 года 5 месяцев
Образование, Интернет
Digital manager
swiss international institute lausanne
Образование
3 года 4 месяца
05.2021 - по настоящее время
- Успішно зібрала унікальну команду з 8 осіб та керувала проєктом, забезпечивши його ефективне виконання.
- Створила та розвинула YouTube-канал з нуля, який зараз активно генерує ліди та набирає перегляди.
- Розробила контент-стратегії та створила понад 400 відео, забезпечивши стабільне зростання аудиторії.
- Керувала контент-планом для соціальних мереж, адаптуючи нові тренди для підвищення залученості.
- Організувала конкурси для учасників з різних країн та брала участь в організації онлайн-вебінарів.
- Аналітично підходила до оцінки метрик для оптимізації маркетингових стратегій.
- Розробила дизайн мерчу та неодноразово організовувала професійні фотозйомки у віддаленому форматі.
- Забезпечила комунікацію з клієнтами та внутрішньою командою для покращення продукту.
- Співпрацювала з блогерами, контролюючи процес від пошуку до якості рекламних інтеграцій.
- Залучила більше 60 000 доларів компанії завдяки лідам із соціальних мереж за останній рік.
- Записала курс відеолекцій англійською мовою за програмою PR та медіаменеджменту тривалістю понад три години.
Часткова зайнятість.
Digital-маркетолог / СMO
EXMO
Интернет
3 года 1 месяц
06.2021 - 07.2024
- Формування команди з маркетингу (понад 5 осіб)
- Управління відносинами зі стратегічними партнерами з маркетингу та їх розвиток, експериментування з каналами з комунікації, обмін повідомленнями з аудиторією та контроль витрат.
- Безперервна робота над новими каналами, креативами та іншими ідеями для експериментів, оптимізації та зростання продажів.
- Забезпечення приросту нових користувачів шляхом дизайну продуктових пропозицій, контент-маркетингу, кампаній у соціальних мережах та співпрацею з афілійованими особами.
- Підготовка стратегій з маркетингу та забезпечення впізнаваності бренду на ринку.
- Взаємодія зі ЗМІ. Регулярні публікації.
- Просування Telegram каналу. Залучення нових користувачів.
- Запропонувала та реалізувала ідею створення бота для підвищення активності. Технічна підтримка бота під час проведення квізів, розсилок та опитувань.
- Співпраця з блогерами: пошук блогерів, написання брифа, контроль якості рекламних інтеграцій.
- Закупівля реклами в Telegram каналах на крипто тематику.
- За час роботи збільшила кількість передплатників у Telegram канал із 800 до 13000 підписників.
База бота налічує понад 31.000 користувачів.
Ключевая информация
1.Ефективне планування і пріоритизація маркетингових стратегій.
2.Управління та мотивація великих команд.
3.Самостійне прийняття рішень та відповідальність за результати.
4.Аналіз потенційних ризиків та розробка стратегій управління.
5. У віддаленому режимі вмію проводити фото і відео зйомку.
• Креативність
• Google Analytics
• SMM
• Робота з контентом (фото, відео)
• Організованість
• Комунікативні навички
Училась в 1 заведении
Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова
Компютерні науки
Харків, 2019
Владеет языками
Английский
выше среднего
EF SET
Украинский
свободно
Дополнительная информация
Особисті якості
Марина
Марина
Digital-маркетолог
Харьков
Активно ищет работу
полная занятость
Характер работы: удаленная работа
Обновлено 1 день назад