Работал в 1 компании 11 лет 4 месяца
Торговля розничная / Retail
Менеджер продажів
чп
Торговля розничная / Retail
11 лет 3 месяца
01.2013 - 04.2024
- Менеджер з продажу інтернет-магазинів комп'ютерної, мобільної, електронної, електротехнічної, електроосвітлювальної техніки, побутової апаратури, БАДів, косметичних та гігієнічних товарів,
- Контент-менеджер інтернет-магазинів комп'ютерної, мобільної, електронної, електротехнічної, електроосвітлювальної техніки, побутової апаратури, БАДів, косметичних та гігієнічних товарів.
Обов'язки:
- Прийом, внесення, обробка заявок у 1С.
- Розподіл замовлень та обо’язків серед виконавців відділу, підрозділу.
- Забезпечення закупівлі, розподілу та обліку товарів, комплектуючих, необхідних задля продажу та виконання технічного обслуговування об’єктів, що обслуговуються.
- Облік витрат та надходжень сплати у 1С.
- Комунікація з клієнтами компанії усіма доступними засобами зв’язку.
- Формування накладних у 1С згідно замовлень та актів виконаних робіт.
- Формування ТТН у особистих кабінетах для відправки замовлень службами доставки.-
- Робота з білінговими системами,
- Робота з bitrix24,
- Робота з gincore,
- Володіння ОС сімейства Windows на рівні адміністратора,
- Робота з пакетом програм MS Office (Word, Excel, Access),
- Володіння пакетом програм обробки документів, зображень різного формату.
Особисті якості:
- Комунікабельність,
- Аналітичний склад розуму,
- Висока швидкість самонавчання,
- Лаконічність у спілкуванні та службовому листуванні,
- Старанність,
- Принциповість,
- Без шкідливих звичок.
Дополнительная информация
Досвід роботи
- Фахівець служби техпідтримки провайдера,
- Фахівець служби техпідтримки сервісного центру з ремонту та обслуговування електронного обладнання,
- Оператор call-центру відділу продажів інтернет-магазину, сервісного центру, служби техпідтримки провайдера та ін.,
- Контент-менеджер інтернет-магазинів комп'ютерної, мобільної, електронної, електротехнічної, електроосвітлювальної техніки, побутової апаратури, БАДів, косметичних та гігієнічних товарів.
Професійні навички:
- Керівництво підрозділом, розподіл обов’язків, забезпечення та контроль своєчасного виконання завдань підлеглими, оформлення та проведення необхідної документації у 1С.
- Прийом, внесення, обробка заявок у 1С.
- Розподіл замовлень та обо’язків серед виконавців відділу, підрозділу.
- Забезпечення закупівлі, розподілу та обліку комплектуючих, необхідних задля виконання технічного обслуговування об’єктів, що обслуговуються.
- Облік витрат та надходжень сплати за виконані роботи у 1С.
- Комунікація з клієнтами компанії усіма доступними засобами зв’язку.
- Забезпечення виробництва, ремонту та сервісного обслуговування електронної техніки.
- Збірка, налаштування, діагностування, апартно-вузловий ремонт пк, ноутбуків.
- Прошивка, встановлення, налаштування, обслуговування POS-терміналів.
- Прошивка, встановлення, налаштування, обслуговування мобильніх пристроїв (смартфони, планшети, модеми та інш.).
- Формування накладних задля закупівлі комплектуючих, витратних матеріалів.
- Обробка, проведення необхідного документообігу в 1С.
- Обробка замовлень з сайтів, соцмереж, CRM.
- Формування накладних у 1С згідно замовлень та актів виконаних робіт.- Формування ТТН у особистих кабінетах перевізників (Нова пошта, Укрпошта).
- Формування накладних для відправки замовлень службами доставки.
- Контент-менеджмент інтернет-магазинів на маркетплейсах.
- Робота з білінговими системами,
- Робота з bitrix24,- Робота з gincore,
- Володіння ОС сімейства Windows на рівні адміністратора,
- Робота з пакетом програм MS Office (Word, Excel, Access),
- Володіння пакетом програм обробки документів, зображень різного формату.
Особисті якості:
- Комунікабельність,
- Аналітичний склад розуму,
- Висока швидкість самонавчання,
- Лаконічність у спілкуванні та службовому листуванні,
- Старанність,
- Принциповість,
- Без шкідливих звичок.
Александр
Александр
Менеджер з продажу, робота у офісі
Харьков
Активно ищет работу
полная занятость, неполная занятость
Обновлено 2 часа назад