Работала в 4 компаниях 4 года 7 месяцев
Образование
Адміністратор
Іфпзл "вс скул"
Образование
1 год 3 месяца
08.2023 - по настоящее время
• Керування офісними процесами
• Прийом дзвінків та кореспонденції
• Організація зустрічей
• Підготовка документів
• Контроль за графіком роботи персоналу
• Забезпечення порядку в офісі
• Ведення звітності
• Обслуговування клієнтів
• Прийом дзвінків та кореспонденції
• Організація зустрічей
• Підготовка документів
• Контроль за графіком роботи персоналу
• Забезпечення порядку в офісі
• Ведення звітності
• Обслуговування клієнтів
Секретар
Катольцький ліцей ім. Василія великого
Образование
3 месяца
05.2023 - 08.2023
1. Ведення документації : вхідна/вихідна, довідок та листів. 2. Ведення книги руху учнів алфавітної книги. 3. Робота з курс.школа та e, school. 4. Ведення сторінок фб та інст. ( фото, відео, написання постів, оформлення сторінок, відповідь на коментарі та повідомлення ) 5. Здійснення замовлення усіх необхідних матеріалів для потреб школи. 6. Ведення усіх наявних ел.таблиць. 7. Робота з клієнтами : телефонні дзвінки, надання інформації про послуги в ліцеї. 8. Виконання різноманітних доручень керівника
Адміністратор
Приватний ліцей "астор"
Образование
1 год 10 месяцев
05.2021 - 03.2023
1. Ведення сторінок фб та інст. ( фото, відео, написання постів, оформлення сторінок, відповідь на коментарі та повідомлення ) 2. Здійснення замовлення усіх необхідних матеріалів для потреб школи. 3. Створення та контроль заявок. 4. Ведення усіх наявних таблиць : відвідуваність, журнал договорів, клієнтська база та інші. 5. Проведення екскурсій та підписання договорів, заяв. 6. Ведення crm системи. 7. Зйомка різних заходів та монтаж відеороликів. 8. Перевірка чистоти в кабінетах на початку та вкінці дня ( щоб усе було на своїх місцях : канцелярія, робочі місця учнів.... ) 9. Робота з клієнтами : телефонні дзвінки, надання інформації про послуги в ліцеї, запис на екскурсії. 10. Допомога бухгалтерії : продзвони та смс боржникам по харчуванні та навчанні. 11. Вирішення конфліктних ситуацій ( батьки ) ( в телефонному режимі ) 12. Підміна охорони, коли його немає на місці. 12. Заповнення вхідної та вихідної документації. 13. Підрахунок кількості дітей попереднього запису дітей на харчування. Контроль заяв по харчування та робота з батьками щодо харчування : розповідь по меню, узгодження кількості разів харчування дітей, телефонне спілкування з батьками на рахунок харчування, погодження написання заяв
Помічник керівника
Црр "мудрик"
Образование
1 год
09.2019 - 09.2020
1. Виконання доручень керівника црр 2. Перевірка звітності усіх црр по мережі 3. Контроль та перевірка соц.мереж по мережі ведення бази клієнтів 4. Прийом вхідних дзвінків ( м.калуш, м.івано, франківськ ) 5. Написання постів для соц.мереж 6.проведення онлайн, табору ( під час карантину ) 7. Методична робота : написання сценаріїв для тематичних свят, розробка програм для курсів "мама+я", "підготовка до школи" та "мудрики"
Ключевая информация
Фотозйомка, відеозйомка, порядність, inshot, canva, сумлінність, microsoft 365 ,
Училась в 1 заведении
Пну ім. Василя стефаника
Педагогічний
Івано-Франківськ, 2021
Дополнительная информация
Особисті якості
Цілеспрямованість, комунікабельність, ведення crm, ведення документації, здатність до навчання, старанність, ms word, ms office, привітність, відповідальність, ms excel, грамотна усна та письмова мова, організованість, оперативність, неконфліктність, ведення соціальних мереж, знання офісних програм, доброзичливість
Діана Ігорівна
Діана Ігорівна
Менеджер по роботі з клієнтами
Ивано-Франковск
полная занятость
Характер работы: удаленная работа
Обновлено 3 месяца назад