Работала в 2 компаниях   1 год 3 месяца

Интернет, Торговля розничная / Retail

Менеджер по роботі з клієнтами

Fortis Media

Интернет

6 месяцев

07.2023 - 01.2024

  • Надання клієнтам інформації про продукти та послуги у чаті та на дзвінках, допомога у виборі найкращих варіантів.
  • Вирішення проблем та конфліктних ситуацій, відповіді на запити та скарги клієнтів.
  • Ведення звітності та документації, пов'язаної з роботою з клієнтами.
  • Виявлення потреб клієнтів та пропозиція відповідних рішень.
  • Взаємодія з іншими відділами компанії для забезпечення якісного обслуговування клієнтів.

Досягнення:

  • Збільшення обсягу продажів на 15% за рахунок ефективного консультування клієнтів.
  • Успішне вирішення більше 90% конфліктних ситуацій з клієнтами на користь компанії.
  • Проведення регулярних тренінгів для нових співробітників, що підвищило їх компетентність та ефективність.

Чат-менеджер

Orange Marketing

Торговля розничная / Retail

7 месяцев

10.2022 - 05.2023

  • Надання клієнтам інформації про продукти та послуги, допомога у виборі найкращих варіантів через чат та соціальні мережі
  • Забезпечення своєчасних відповідей на запити клієнтів через чат.
  • Вирішення проблем та конфліктних ситуацій, відповіді на скарги клієнтів через чат.
  • Фіксація всіх чат-розмов та ведення звітності щодо оброблених запитів.
  • Передача складних питань до відповідних відділів для їх оперативного вирішення.

Досягнення:

  • Підвищення рейтингу задоволеності клієнтів на 14% завдяки швидкому та якісному обслуговуванню через чат.
  • Успішне вирішення більше 80% конфліктних ситуацій з клієнтами через чат.
  • Використання програм, які зменшили час відповіді клієнтам та впровадження особистої моделі ведення діалогу, що покращило лояльність клієнтів на 20%

Ключевая информация

  • Вміння ефективно спілкуватися як усно, так і письмово.
  • Вміння швидко та ефективно вирішувати конфліктні ситуації та проблеми клієнтів.
  • Здатність аналізувати дані про клієнтів та їх потреби для покращення сервісу.
  • Вміння знаходити компроміси та домовлятися з клієнтами.
  • Знання програмного забезпечення для підтримки клієнтів (CRM системи, Google Sheets, Tableau, тощо).
  • Вміння розуміти та враховувати емоційні потреби клієнтів.
  • Здатність знаходити нестандартні рішення для підвищення якості обслуговування.
  • Вміння працювати у співпраці з іншими відділами та членами команди.
  • Готовність швидко адаптуватися до змін та нових викликів.

Училась в 1 заведении

Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна

МЕО і ТБ

Харків, 2023

Владеет языками

Английский

средний

Русский

свободно

Украинский

родной

Курсы, тренинги, сертификаты

Google Digital Marketing and E-Commerce Professional Certificate

2024

  • Display Advertising
  • E-Commerce
  • Email Marketing
  • Marketing
  • Marketing Analytics
  • Search Engine Marketing
  • Search Engine Optimization
  • Social Media Marketing

https://www.credly.com/badges/3fe507d3-0a1e-42cd-ae9a-3d2864325c57/public_url

https://coursera.org/share/1e9892e051e889f66256f9eaa8148036

Дополнительная информация

Свій розділ

Для спілкування з приводу вакансій тільки писати в телеграм @Izanamiscene або на електронну пошту.

ОФІСАМ НЕ ТЕЛЕФОНУВАТИ ТА НЕ ПИСАТИ. РОБОТА ЦІКАВИТЬ ТІЛЬКИ ВІДДАЛЕНА

Діана

Lead generation manager

Харьков

Готов переехать: Киев, Львов, Одесса, Днепр, Другие страны

500 $

23 года

Активно ищет работу

полная занятость, неполная занятость

Характер работы: удаленная работа

Обновлено 2 недели назад