Работала в 5 компаниях 10 лет 6 месяцев
Негосударственные организации / NGO, Образование
Senior Gender Officer
Mercy Corps
Негосударственные организации / NGO
1 год 2 месяца
11.2024 - по настоящее время
Основні обов'язки:
Діяльність з інтегрування гендерної проблематики
• Підтримка програми та партнерів-виконавців у питанні інтегрування гендерної проблематики відповідно до глобальної стратегії Mercy Corps щодо гендерної рівності, різноманітності та соціальної інклюзії та мінімальних стандартів GESI.
• Проведення гендерні оцінки та оглядів з метою здійснення відповідних адаптаціїй заходів як співробітниками Mercy Corps, так і партнерами.
• Виявлення можливості для інноваційних дій та сприяння створенню середовища, в якому вітаються альтернативні точки зору, де проектні команди працюють разом, обмінюються інформацією та координують діяльність.
• Участь у розробці та реалізації навчальних заходів програми.
Розбудова потенціалу
• Участь у розробці та перегляді навчальних програм та матеріалів, що враховують гендерні аспекти.
• Реалізація ініціатив з розбудови потенціалу, пов'язані з GESI, відповідно до прогалин у потенціалі персоналу Mercy Corps та партнерських організацій.
• Керівництво розбудовою потенціалу спеціаліста з гендерних питань.
Моніторинг, оцінка та навчання (MEL)
• Підтримка інтеграції аспектів GESI в інструменти та процеси MEL, координація своєї діяльність із персоналом MEL у регіональних офісах.
• Співпраця з командою MEL з метою включення питань, пов'язаних з доступом та безпекою послуг, у моніторинг.
• У координації з координаторами програми здійснення виїздів на місця для моніторингу та відстеження прогресу програмних заходів з точки зору GESI.
• Сприяння використанню та аналізу даних, розбитих за статтю, віком та здібностями, а також аналізу для маргіналізованих та вразливих груп, де це безпечно та доречно.
Координація та представництво
• Координація та співпраця з колегами з команд GESI та захисту, а також програмних команд
• Представництво Mercy Corps на відповідних координаційних засіданнях у районах реалізації програм за запитом.
Керівник юридичної клініки «Pro bono»
Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля
Образование
2 года 6 месяцев
01.2023 - 06.2025
- Загальне управління юридичною клінікою: нагляд за повсякденною діяльністю, координація роботи студентів, розподіл завдань, контроль прогресу та надання підтримки команді для забезпечення високої якості результатів та ефективного функціонування клініки.
- Організація практичної роботи для студентів: сприяння створенню можливостей для практичної юридичної практики для студентів, нагляд за їхньою діяльністю та забезпечення застосування теоретичних знань у реальних ситуаціях, сприяючи їхньому розвитку як юридичних фахівців.
- Проведення тренінгів та семінарів: організація та проведення спеціалізованих тренінгів та семінарів для підвищення професійних навичок студентів у різних аспектах юридичної практики, подолання розриву між академічним навчанням та практичним застосуванням.
- Координація юридичної допомоги клієнтам: управління наданням юридичних послуг, забезпечення клієнтів точними, етичними та ефективними юридичними консультаціями та представництвом, дотримання етичних стандартів клініки.
- Розробка та впровадження нових проектів та ініціатив: Визначення областей, що потребують вдосконалення, пропозиція та реалізація нових проектів, пошук ресурсів та можливостей для їх впровадження, сприяння постійному зростанню та розвитку клініки.
- Юридичне консультування постраждалих від домашнього та гендерного насильства: Надання юридичних консультацій, підтримки та представництва постраждалим, забезпечення співчутливої та всебічної допомоги відповідно до етичних та професійних стандартів.
Доцент кафедри правознавства
Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля
Образование
10 лет
07.2015 - 06.2025
- Підготовка та викладання курсів. Створення навчальних планів та програм для різних правових дисциплін, з урахуванням новітніх досліджень та змін у законодавстві.
- Проведення лекцій, семінарів та практичних занять. Підготовка та проведення інтерактивних занять, що сприяють активному залученню студентів та розвитку їх критичного мислення.
- Оцінювання успішності студентів. Розробка та перевірка різних видів завдань, іспитів та тестів, а також оцінювання участі студентів у дискусіях та практичних завданнях.
- Надання індивідуальних консультацій для студентів з питань навчання, досліджень та кар'єрного розвитку.
- Підготовка методичних матеріалів та рекомендацій. Розробка посібників, методичних рекомендацій та інших навчальних матеріалів для студентів та викладачів.
- Впровадження нових методів викладання. Використання інноваційних методів та технологій у навчальному процесі для підвищення ефективності навчання.
- Оцінка та поліпшення якості навчального процесу. Аналіз результатів навчання та впровадження заходів для підвищення якості освіти.
- Проведення досліджень з актуальних питань права, участь у грантових проектах.
- Публікація наукових статей.
- Написання та публікація наукових робіт у вітчизняних та міжнародних журналах, видання монографій.
- Участь у наукових конференціях та семінарах. Представлення результатів досліджень на конференціях, участь у професійних семінарах та обговореннях.
- Консультування та керівництво студентами у виконанні наукових робіт, курсових та дипломних проектів.
- Участь у роботі кафедри. Внесення пропозицій щодо покращення навчального процесу, участь у засіданнях кафедри.
- Координація роботи з іншими викладачами та адміністративним персоналом.
- Виконання обов'язків відповідального секретаря приймальної комісії університету.
- Виконання обов'язків заступника декана з виховної роботи.
- Створення необхідної документації та звітів щодо навчальної та наукової діяльності.
- Загальне керівництво роботою юридичної клініки.
- Координація роботи студентів. Розподіл завдань, контроль за їх виконанням, підтримка команди.
- Організація практичної роботи студентів у клініці. Забезпечення можливостей для студентів набувати практичних навичок, нагляд за їхньою роботою.
- Проведення тренінгів, майстер - класів для підвищення професійного рівня студентів.
- Координація надання юридичної допомоги клієнтам. Забезпечення якісного надання юридичних послуг, підтримка етичних норм.
- Розробка та впровадження нових проектів і ініціатив. Ініціація нових проектів для розвитку клініки, пошук можливостей для їх реалізації.
Менеджер освітніх проєктів у сфері гендерної рівності та прав людини
Фундація "Жіноча ініціатива"
Негосударственные организации / NGO
3 года 3 месяца
12.2018 - 03.2022
Основні обов'язки:
1. Розробка та реалізація проектів: Розробка комплексних освітніх програм для студентів, що включають як теоретичні, так і практичні заняття, а також створення супровідних матеріалів, таких як керівництва, презентації та інші ресурси.
2. Планування та управління: Встановлення чітких і досяжних цілей для кожного проекту або ініціативи, спрямованих на розвиток юридичної клініки та поліпшення освіти студентів, планування детальних графіків реалізації проектів та забезпечення дотримання встановлених термінів, оперативно вирішуючи будь-які затримки або проблеми.
3. Організація заходів: планування та проведення навчальних сесій, спрямованих на розвиток навичок та знань молодих фахівців, організація практичних семінарів, на яких учасники під керівництвом експертів вирішують реальні завдання, а також організація або участь у конференціях для обговорення актуальних правових питань та презентації досліджень з питань гендерної рівності та прав людини.
4. Моніторинг та оцінка: Регулярний контроль виконання завдань та проектів, оцінювати досягнення проміжних та кінцевих цілей, а також аналіз результатів завершених проектів та заходів для визначення їх ефективності та впливу на учасників та діяльність організації.
5. Співпраця з партнерами: налагодження та підтримання контактів з партнерами, узгодження умов співпраці, забезпечення ефективної комунікації та координації дій.
6. Звітність: створення детальних звітів про виконану роботу, досягнуті результати та використання ресурсів, підготовка та проведення презентацій для демонстрації досягнень НУО керівництву, партнерам та іншим зацікавленим сторонам.
Юрист-аналітик
NGO "Center of Political and Legal Reforms"
Негосударственные организации / NGO
1 год 1 месяц
06.2020 - 06.2021
1. Нагляд за розробкою та реалізацією проекту «Посилення національного та місцевого потенціалу для надання ефективних послуг у сфері правосуддя, безпеки та реінтеграції на територіях, що постраждали від конфлікту в Україні» в Луганській області, забезпечення його успішної реалізації та ефективності.
2. Активна участь у координаційних зустрічах із зацікавленими сторонами проекту для узгодження стратегії, питань та забезпечення ефективної співпраці.
3. Сприяння розробці та реалізації навчальної програми з моніторингу судових процесів, яка відповідає потребам та цілям проекту.
4. Розробка та надання комплексних навчальних матеріалів з судового моніторингу, включаючи інструкції з моніторингу кримінальних проваджень, організаційні заходи, характерні для Луганської області, та методи визначення судових засідань, пов'язаних із збройним конфліктом.
5. Проведення інтерв'ю з респондентами для оцінки незалежності судової системи у справах, пов'язаних із збройним конфліктом, надання необхідної інформації для оцінки та вдосконалення проекту.
6. Підготовка та узагальнення матеріалів для внутрішньої звітності, систематична документація ходу реалізації проекту.
7. Допомога у створенні підсумкового аналітичного звіту про проект, узагальнення досягнень, оцінка впливу та надання рекомендацій щодо майбутніх ініціатив. (https://pravo.org.ua/books/zvit?za?rezultatamy?doslidzhennya?vtruchannya?u?nezalezhnist?suddiv?pid?chas?rozglyadu?sprav?pov?yazanyh?zi?zbrojnym?konfliktom?na?shodi?ukrayiny/ )
8. Організація та презентація результатів проекту в м. Сєвєродонецьк Луганської області, висвітлення успіхів та ідей для цікавих сторінок і партнерів.
Ключевая информация
1. Організаційні навички: ефективне планування, координація завдань і управління часом.
2. Комунікаційні навички: усна та письмова комунікація, презентації, взаємодія зі стейкхолдерами.
3. Аналітичні навички: аналіз даних, оцінка ефективності, вирішення проблем.
4. Технічні навички: знання освітніх технологій, робота у графічних редакторах (Canva та ін.)
5. Навички проектного менеджменту: управління ресурсами, ведення документації.
6. Навички роботи в команді: співпраця, розвиток партнерських відносин.
7. Креативність: розробка інноваційних програм, адаптація під потреби аудиторії.
8. Навички публічних виступів: ефективна подача інформації перед великою аудиторією, впевненість у собі, здатність залучати та утримувати увагу слухачів.
9.Постійне навчання та розвиток професійних навички.
10. Планування та організація своєї роботи.
11.Адаптація до нових умов роботи
Училась в 4 заведениях
Cornell University
Digital Transformation
Інші країни, 2024
Cornell University
Hybrid Work Strategy
Інші країни, 2024
Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля
Адміністративний менеджмент
Сєвєродонецьк, 2017
Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля
Право
Сєвєродонецьк, 2015
Владеет языками
Английский
средний
Испанский
базовый
Украинский
родной
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Курсы, тренинги, сертификаты
«Нові та інноваційні методи викладання»
Підвищення кваліфікації у Малопольсьій школі публічної адміністрації; Економічному університеті у Кракові, за програмою «Нові та інноваційні методи викладання» 06 лютого - 17 березня 2023 року). Обсяг 180 год (6 кредитів ЄКТС), форма навчання: дистанційна. Свідоцтво №3420/|2023. Дата видачі: 17.03.2023.
Міжнародне стажування «Фандрейзинг та організація проєктної діяльності в закладах освіти: європейський досвід» (Польша – Україна).
Міжнародне стажування «Фандрейзинг та організація проєктної діяльності в закладах освіти: європейський досвід» (Польша – Україна). Форма навчання: дистанційна. Термін: з 12 лютого по 20 березня 2022 року. Обсяг (тривалість навчання): 180 год (6 кредитів ECTS). Організатори Zustricz Foundation, Department of Polish-Ukrainian Studies of Jagiellonian University in Krakow, Career Development Center of NGO Sobornist, Luhansk Regional Institute of Postgraduate Pedagogical Education. Свідоцтво SZFL-001470. Дата видачі 20.03.2022
Дополнительная информация
Наукова діяльність
Комп'ютерні навички
Вікторія Ігорівна
Вікторія Ігорівна
Senior officer/Coordinator

Днепр
Активно ищет работу
полная занятость, неполная занятость
Характер работы: удаленная работа
Обновлено 1 день назад