Работала в 2 компаниях   12 лет 1 месяц

Торговля розничная / Retail

Власник мережі магазинів м. Харків та інтернет-магазину KINDER

ФОП Вакуленко Н. М.

Торговля розничная / Retail

5 лет 2 месяца

12.2016 - 02.2022

Наприкінці 2016 року відкрила свій перший магазин, з кожним роком мережа зростала, а з 2020 р. запрацював інтернет - магазин (на платформі Пром).

В асортименті дитячі іграшки, творчість, спорт товари, канцтовари, книжки, біжутерія.

- Пошук приміщень для торгівельної діяльності аналізуючи трафік, транспортну розв'язку та інфраструктуру в цілому, цільову аудиторію, конкурентне середовище.

- Пошук постачальників (Україна, Aliexpress), відвідування виставок, проведення перемовин для більш вигідних умов співпраці (ціни, відстрочки, доставка, обмін, повернення, товарні кредити), заключення договорів та контроль їх виконання.

- Асортиментна матриця, АВС-аналіз, планограмма, аналіз залишків, планування заказів.

- Аналіз цін постачальників, аналіз цін конкурентів, ціноутворення, робота з акційними та сезонними товарами, товарами підвищеного попиту.

- Взаємодія з перевіряючими державними органами, вирішення конфліктів.

- Управління командною: пошук персоналу, контроль стажування, постановка завдань, оцінка, делегування, контроль, розвиток, моніторинг якості обслуговування.

- Створення воронок продажів, написання посадових обов'язків, контроль їх виконання.

- Контроль розподілу складського товару між торгівельними точками, аналіз інвентаризацій.

- Щомісячний аналіз рентабельності підприємства, чистий прибуток, контроль заборгованості по товарним кредитам, складання плану на місяць, на рік.

Операційний директор мережі продуктових рітейлів КУЛІНАР (м. Харків)

ФОП Барков С. В.

Торговля розничная / Retail

6 лет 10 месяцев

02.2010 - 12.2016

Товарні робочі группи: основна - продуктова, а також іграшки, канцтовари, посуд, постільна білизна, декоративна косметика та засоби гігієни.

Основні виконані завдання:

Відкриття рітейлів з "нуля" - пошук приміщень, розробка асортиментної матриці, планограм, фінансове планування, затвердження штатного розкладу, підбір персоналу, організація документообігу, планування логістичних процесів.

Реалізація стратегічного плану по повній реорганізації компанії, визначення конкретних завдань та строків їх виконання, контроль бюджету, постійний моніторинг процесу впровадження, оцінка результатів.

Організація переходу всіх підрозділів з 1С 6 на 1С 7, згодом на 1С8. Тісна співпраця з програмістами, постанова ТЗ, контроль термінів, тестування, програмна адаптація співробітників до нововведень, написання Инструкціі по роботі з програмою та налаштуваннями, для коректного та зрозумілого їх використання.

Написання посадових обовязків та втілення в життя чітких зон відповідальності для кожної посади.

Втілення проекту по створенню РЦ (розподільчого центру). Визначення асортименту, контроль фінансування, логістичної комунікації, документообіг, відстеження ключових показників ефективності, проведення аудитів та інвентаризацій.

Управління операційною діяльністю: Забезпечення ефективної роботи всіх підрозділів компанії, контроль за виконанням операційних процесів.

Розробка та впровадження стратегій: Створення та реалізація стратегічних планів для підвищення прибутковості та структурування організації. Прогнозування потреб на основі аналізу та сезонності.

Контроль за фінансовими показниками: Планування і контроль фінансового відділу, коригування розподілу, короткострокове та довгострокове планування, щомісячні звіти.

Контроль рівня дебіторсько-кредиторської заборгованості.Аналіз та оптимізація процесів: Проведення аналізу ефективності бізнес-процесів, впровадження заходів для їх оптимізації та покращення.

Взаємодія з постачальниками: Пошук постачальників, проведення перемовин та укладання договорів, контроль виконаня зобов'язань. Контроль специфікацій, заказів, повернення, обміну, ціноутворення. Контроль обліку товару на складах, залишки, інвентаризації. Контроль своєчасного забеспечення товарів сертифікатами якості.

Координація роботи команди: Управління командою до 100 осіб, організація роботи по підбору персоналу та стажуванню, мотивація та визначення КРІ, розвиток співробітників, контроль документів при працевлаштуванні.

Підвищення якості обслуговування: Розробка та впровадження стандартів якості обслуговування клієнтів, створення воронок продажів, моніторинг задоволеності клієнтів, контроль показників кількість чеків та середній чек.

Училась в 1 заведении

Приватний вищий навчальний заклад Харківський гуманітарний університет "Народна українська академія"

Факультет: бізнес планування та прогнозування; Спеціальність: економіка підприємства.

Харків, 2006

Курсы, тренинги, сертификаты

Таргетований маркетинг

Київ, 2024

Маркетингове агентство Red Hamster

Наталія

Операционный директор

Киев

40 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Характер работы: удаленная работа, гибридная

Обновлено 2 дня назад