Работала в 3 компаниях 7 лет 9 месяцев
Промышленность и Производство, IT-консалтинг / Услуги / Производство оборудования, Консалтинг / Аудит
Менеджер проектів
МЕТІНВЕСТ
Промышленность и Производство
1 год 2 месяца
04.2023 - 06.2024
- Аналіз AS IS процесів (BPMN 2.0), моделювання TO BE процесів організації.
- Визначення проблемних областей та пошук рішення для покращення.
- Виявлення, збір, формалізація, узгодження вимог доробок SAP, інтеграцій з ін.системами.
- Участь у приймальному тестуванні.
- Підготовкка звітів і інструкцій для користувачів.
- Консультування та підтримка по процесу електронного документообігу і КЕП.
- Робота в крос-функціональних командах, управління зустрічами.
Бізнес-аналітик, Спеціаліст з впровадження CRM
ФОП Пархомчук Н.М.
IT-консалтинг / Услуги / Производство оборудования
4 года 10 месяцев
03.2017 - 01.2022
- Консультування клієнтів щодо функціоналу та можливостей Бітрікс24.
- Проведення інтерв'ю та виявлення бізнес-потреб, формування вимог.
- Аналіз AS IS процесів, моделювання і автоматизація TO BE процесів організації.
- Складання технічного завдання на впровадження та доопрацювання CRM;
- Налаштування Бітрікс24 згідно з ТЗ та автоматизація БП компанії в Бітрікс24;
- Інтеграція CRM із зовнішніми сервісами та ПЗ компанії, наприклад з телефонією, поштою та ін. сервісами;
- Тестування користувацького функціоналу;
- Написання інструкцій для працівників компанії-замовника;
- Навчання співробітників компанії-замовника;
- Підтримка користувачів, вирішення запитів на усунення помилок у роботі CRM системи;
- Управління проектами (планування етапів проекту, визначення пріоритетів, оцінка проекту).
Менеджер проектів
SORP Management Consulting
Консалтинг / Аудит
1 год 5 месяцев
09.2015 - 02.2017
- Написання ТЗ на доопрацювання Бітрікс24 для програмістів.
- Опис ключових бізнес-процесів компанії.
- Налаштування Бітрікс24 згідно з ТЗ.
- Підтримка співробітників з питань роботи у Бітрікс24.
- Навчання керівництва та співробітників компанії.
- Написання регламентів/інструкцій;
- Ведення ділового листування з клієнтами, агентами та підрядниками.
- Контроль виконання співробітниками та підрядниками завдань.
- Сегментування існуючої (старої) бази клієнтів.
Ключевая информация
- MS Office/Google Workspace
- Навички роботи з таскменеджерами - MS Planner, Trello, Bitrix24
- Power BI
- MS Visio, Bizagi, Draw.io, Mockup, Miro
- Володіння техніками та нотаціями: UML, BPMN, Use Cases, User Story, Mind Maps, prototype
- Розуміння процесів ідентифікації, класифікації, погодження та підтримки змін вимог
- Знайомство з сучасними підходами у розробці ПЗ (Lean, Agile, Scrum, Kanban)
- Розуміння SDLC і принципів роботи REST, SOAP.
- Теоретичні знання роботи з СУБД MS SQL.
- Розуміння ключових бізнес-процесів і процесу електроного документообігу.
- Досвід роботи в управлінні змінами та в управлінні проектами.
- 5+ років досвіду BA/PM: проведення презентацій, переговорів та інтерв'ю для виявлення бізнес-потреб та вимог до CRM, телефонії та ін. діджитал рішень.
- 50+ проектів у різних сферах: роздрібні та оптові продажі, краса та здоров’я, автосервіси, агро, виробництво, будівництво, логістика, юридичні послуги, консалтинг, IT, рекрутинг тощо.
- Вміння брати на себе відповідальність. Орієнтованість на результат. Самоорганізованість та ініціативність. Здатність швидко вивчити предметну область, яку потрібно аналізувати.
- Комунікативні навички та фасилітаторські здібності: навики роботи в крос-функціональних командах, вміння управляти зустрічами, вміння ефективно вибудовувати комунікацію
Училась в 1 заведении
Національний авіаційний університет
Економічна кібернетика
Київ, 2014
Владеет языками
Английский
средний
Дополнительная информация
Комп'ютерні навички
Просунутий Користувач : MS Office (Word, Excel, Power Point, Project, Visio), Power BI, SAP, CRM, Bitrix24, Trello, Google Docs, Google Calendar , Bizagi Modeler, draw.io, MindMap, Mockup.
Наталія
Наталія
Аналітик бізнес-процесів
Коростень
Готов переехать: Киев
Активно ищет работу
полная занятость
Характер работы: удаленная работа
Обновлено 1 день назад