Работала в 6 компаниях 22 года 2 месяца
Финансовые услуги, Банки, Торговля розничная / Retail
Бухгалтер
Тов "фінансова компанія ліберті фінанс
Финансовые услуги
3 года 2 месяца
05.2021 - 07.2024
Рахунки, фактури, акти виконаних робіт авансові звіти, оформлення, проведення, оприбуткування товарів, матеріалів. Мшп, оз, мнма, введення в експлуатацію нарахування добових на відрядження загрузка валют корегування курсових різниць приймання даних з твбв, формування звітних довідок та реєстрів купленої /проданої валюти формування наказів на інкасацію та підкріплення проведення виручки підприємства ощадбанку формування та друкування каси дня у всіх валютах здача виручки підприємства в ощадбанк перевірка залишків тт по всіх валютах угрупування рко і пко формування відомості по тт формування звіту по цк проведення фінансової допомоги
Головний економіст відділу підтримки операцій суб єктів господарювання
Пат аб укргазбанк
Банки
2 месяца
09.2019 - 11.2019
• Планування та організація своєї роботи
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Адаптація до нових умов роботи
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Адаптація до нових умов роботи
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
Головний економіст служби мікро, малого та середнього бізнесу
Ат ощадбанк
Банки
3 месяца
10.2018 - 01.2019
• Планування та організація своєї роботи
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Адаптація до нових умов роботи
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
• Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Адаптація до нових умов роботи
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
• Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
Бухгалтер
Пат кб правекс банк
Банки
9 лет 9 месяцев
01.2007 - 10.2016
Відкриття/закриття та обслуговування депозитів прийняття зарплатної відомості від організацій здача в оренду індивідуальних сейфів обслуговування всіх типів рахунків фізичних осіб відправка/виплата міжнародних переказів відкриття/закриття та обслуговування поточних рахунків юридичних осіб та фізичних, осіб підприємців
Продавець
Пат ( фуршет
Торговля розничная / Retail
4 года
01.2003 - 01.2007
• Обслуговування клієнтів
• Ведення касових операцій
• Викладка товарів
• Контроль за наявністю товарів
• Ведення звітності
• Консультування покупців
• Оформлення вітрин
• Здійснення інвентаризації
• Виконання плану продажів
• Ведення касових операцій
• Викладка товарів
• Контроль за наявністю товарів
• Ведення звітності
• Консультування покупців
• Оформлення вітрин
• Здійснення інвентаризації
• Виконання плану продажів
Завідуюча магазином
МО України Військовий торг 418
Торговля розничная / Retail
4 года 11 месяцев
07.1998 - 06.2003
• Планування та організація своєї роботи
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
Ключевая информация
Володіння комп ютером вільно володію програмним забезпеченням ( ms word, ms excel, outlook express, internet ) та оргтехнікою
Училась в 1 заведении
Національний аграрний університет
Економіка підприємства
Київ, 2007
Владеет языками
Украинский
базовый
Дополнительная информация
Сімейний стан
Цивільний шлюб
Особисті якості
Відповідальна, пунктуальна, цілеспрямована, комунікабельна умію організовувати та планувати роботу умію систематизувати інформацію та аналітично мислити швидко адаптуюсь до змін та прийняття нових підходів у вирішенні поставлених завдань здатна критично аналізувати кінцеву ефективність, стиль та методи власної організаційно, управлінської діяльності і знаходити шляхи її подальшого вдосконалення здатна до швидкого самонавчання стійка до стресу непричетна до корупційних скандалів маю позитивну репутацію маю бажання освоїти нові професії та сфери знань
Надія Кулініч
Надія Кулініч
Провідний бухгалтер
Киев
Активно ищет работу
полная занятость
Обновлено 1 неделю назад