Работала в 6 компаниях 21 год 8 месяцев
Финансовые услуги, Банки, Торговля розничная / Retail
Бухгалтер
Тов "фінансова компанія ліберті фінанс
Финансовые услуги
3 года 2 месяца
05.2021 - 07.2024
Рахунки, фактури, акти виконаних робіт авансові звіти, оформлення, проведення, оприбуткування товарів, матеріалів. Мшп, оз, мнма, введення в експлуатацію нарахування добових на відрядження загрузка валют корегування курсових різниць приймання даних з твбв, формування звітних довідок та реєстрів купленої /проданої валюти формування наказів на інкасацію та підкріплення проведення виручки підприємства ощадбанку формування та друкування каси дня у всіх валютах здача виручки підприємства в ощадбанк перевірка залишків тт по всіх валютах угрупування рко і пко формування відомості по тт формування звіту по цк проведення фінансової допомоги
• Ведення бухгалтерського обліку
• Складання фінансової звітності
• Аналіз фінансової діяльності
• Оптимізація витрат
• Ведення бухгалтерського обліку
• Складання фінансової звітності
• Аналіз фінансової діяльності
• Оптимізація витрат
Головний економіст відділу підтримки операцій суб єктів господарювання
Пат аб укргазбанк
Банки
2 месяца
09.2019 - 11.2019
• Планування та організація своєї роботи
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Адаптація до нових умов роботи
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
• Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Адаптація до нових умов роботи
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
• Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
Головний економіст служби мікро, малого та середнього бізнесу
Ат ощадбанк
Банки
3 месяца
10.2018 - 01.2019
• Планування та організація своєї роботи
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Адаптація до нових умов роботи
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Адаптація до нових умов роботи
Бухгалтер
Пат кб правекс банк
Банки
9 лет 9 месяцев
01.2007 - 10.2016
Відкриття/закриття та обслуговування депозитів прийняття зарплатної відомості від організацій здача в оренду індивідуальних сейфів обслуговування всіх типів рахунків фізичних осіб відправка/виплата міжнародних переказів відкриття/закриття та обслуговування поточних рахунків юридичних осіб та фізичних, осіб підприємців
Продавець
Пат ( фуршет
Торговля розничная / Retail
4 года
01.2003 - 01.2007
• Обслуговування клієнтів
• Ведення касових операцій
• Викладка товарів
• Підтримка чистоти в торговельній залі
• Контроль за наявністю товарів
• Ведення звітності
• Консультування покупців
• Виконання плану продажів
• Ведення касових операцій
• Викладка товарів
• Підтримка чистоти в торговельній залі
• Контроль за наявністю товарів
• Ведення звітності
• Консультування покупців
• Виконання плану продажів
Продавець та завідуюча магазином
Київський військторг 1, міністерства оборони україни
Торговля розничная / Retail
4 года
01.1999 - 01.2003
• Планування та організація своєї роботи
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Адаптація до нових умов роботи
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Адаптація до нових умов роботи
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
Ключевая информация
Володіння комп ютером вільно володію програмним забезпеченням ( ms word, ms excel, outlook express, internet ) та оргтехнікою
Училась в 1 заведении
Національний аграрний університет
Економіки підприємства, економіка підприємства
Київ, 2006
Владеет языками
Украинский
базовый
Дополнительная информация
Сімейний стан
Цивільний шлюб
Особисті якості
Відповідальна, пунктуальна, цілеспрямована, комунікабельна умію організовувати та планувати роботу умію систематизувати інформацію та аналітично мислити швидко адаптуюсь до змін та прийняття нових підходів у вирішенні поставлених завдань здатна критично аналізувати кінцеву ефективність, стиль та методи власної організаційно, управлінської діяльності і знаходити шляхи її подальшого вдосконалення здатна до швидкого самонавчання стійка до стресу непричетна до корупційних скандалів маю позитивну репутацію маю бажання освоїти нові професії та сфери знань
Надія Кулініч
Надія Кулініч
Бухгалтер з первинної документації
Киев
Активно ищет работу
полная занятость
Обновлено 2 часа назад