Работала в 2 компаниях 10 месяцев
Торговля розничная / Retail
Адміністратор магазину
Цитрус
Торговля розничная / Retail
9 месяцев
09.2023 - 06.2024
Адміністратор
Цитрус
Торговля розничная / Retail
6 месяцев
09.2023 - 03.2024
Досвід роботи:
Оператор call-центру05.2023 – 07.2023 (3 місяці)
ПрАТ Київстар
Обов’язки:
- обслуговування клієнтів з питань телекомунікацій та зв’язку
- робота з внутрішньою системою підтримки
- виконання плану продажів
Касир роздрібної торгівлі телекомунікаційного устаткування 09.2023 – 04.2024 (6 місяців)
Цитрус
Обов’язки: - проведення розрахункових операцій контроль обігу готівки в касі робота з 1с
- звітування і безпосередній контакт з головним бухгалтером
Адміністратор торгової точки (ТТ) роздрібної торгівлі
05.2024 – 06.2024 (2 місяці)
Цитрус
Обов’язки: - робота з сервісним обслуговуванням, вирішення спірних питань з клієнтами, консультації
- робота з внутрішньою 1С-базою
- забезпечення контролю організації роботи ТТ (контроль наявності товару, перевірка ознайомленості персоналу з товару, контроль графіків персоналу, забезпечення вигляду ТТ зі стандартами мерчендайзингу компанії, контроль якості обслуговування, контроль виконання планів продажів, звітність по кінцевому результату керівництву)
Училась в 1 заведении
Національний авіаційний університет
Факультет екологічної безпеки, інженерії та технологій
Київ, 2025
Дополнительная информация
Особисті якості
Претендую на місце адміністратора (магазину/салону краси), адже маю чудові комунікативні навички, досвід роботи у сфері обслуговування. Впевнений користувач ПК, розуміюся на роботі з Exel, Word, PowerPoint, а також різними CRM-системами. Із особистих якостей: відповідальна, маю гнучкий характер, комунікабельна, люблю працювати в команді, прагну до постійного самовдосконалення, маю бажання та здібність швидко навчатись.
Валерія
Валерія
Адміністратор
Киев
Активно ищет работу
полная занятость
Характер работы: посменная работа, в офисе/на месте
Обновлено 4 дня назад