Работал в 1 компании 3 месяца
Медицина и Здравоохранение
Заступник директора
ТОВ «Медичний центр «ОКУЛЮС»
Медицина и Здравоохранение
2 месяца
11.2021 - 01.2022
Виконувані функції:• Робота за контрактом на півроку. Завдання вивести клініку із низькими показниками на рівень рентабельності.• Розробка, впровадження, застосування, контроль антикризового плану безпосередньо під індивідуальні особливості клініки.• Керівництво торгово-господарської та фінансової діяльності клініки.• Управління трудовим колективом: адміністратори- консультанти, лікарі-офтальмологи, майстер, решта персоналу. Усього -11 людина.• Вирішення поточних питань з контролюючими органами.• Щоденний аналіз результативності та коригування дій персоналу з метою отримання максимального валового виторгу та робота на довгостроковий та стабільний результат.• Особисте усунення всіх можливих конфліктних ситуацій.• Щоденна та щомісячна мотивація персоналу. Створення в колективі духу здорової конкуренції, але в той же час загального прагнення до підкорення загальних вершин і результатів. Відстеження результатів продажу тих чи інших торгових марок.
Ключевая информация
Чесність, комунікабельність, самоорганізованість, висока працездатність, відповідальність, прагнення постійного самовдосконалення, швидке навчання, нестандартний підхід до поставлених завдань.
Учился в 1 заведении
Відокремлений підрозділ "Миколаївська філія Київського національного університету культури і мистецтв"
Економіка
Миколаїв, 2004
Владеет языками
Украинский
родной
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Дополнительная информация
Резюме Лапінський Анатолій Борисович
Резюме Лапінський Анатолій Борисович
Мета: Пошук роботи пов'язаної зі створенням, розвитком, реалізацією бізнес-проектів на території м.Миколаєва - будь-якого бізнесу: філії, структурного підрозділу(банк, фінансова компанія, магазин, мережа магазинів, підприємство, бізнес структур.)
Або розвиток,управління вже існуючим , створеним бізнесом.
Розглядаються посади: Регіональний директор, директор філії, директор проекту, комерційний директор, директор з розвитку мережі, керуючий.
Вид та політика роботи: Агресивне, цілеспрямоване, безапеляційне ведення бізнесу задля досягнення максимально можливого результату.Місце проживання: м.Миколаїв, Заводський районКонтактний телефон: 0976685761
e-mail: plevcom@gmail.comДата та місце народження: 27.04.1977., м.МиколаївСімейний стан: неодружений, у розлученні.
Освіта: 1994-1998. - Миколаївський будівельний коледжФакультет: Будівництво та експлуатація будівель та споруд
Спеціальність: Молодший спеціаліст (інженер – будівельник) Диплом з відзнакою
Освіта: 1999-2004р. – Філія Київського Національного УніверситетуФакультет: ЕкономікаСпеціальність: Менеджер-економіст
Досвід роботи:
03.03.2022-17.01.2024 Национальна гвардія України Посада: Спостерігач,чатовий,вартовий.
Виконувані функції: Несення вартової служби.
09.11.2021-31.01.2022 ТОВ «Медичний центр «ОКУЛЮС»Посада: Заступник директора
Виконувані функції:• Робота за контрактом на півроку. Завдання вивести клініку із низькими показниками на рівень рентабельності.• Розробка, впровадження, застосування, контроль антикризового плану безпосередньо під індивідуальні особливості клініки.• Керівництво торгово-господарської та фінансової діяльності клініки.• Управління трудовим колективом: адміністратори- консультанти, лікарі-офтальмологи, майстер, решта персоналу. Усього -11 людина.• Вирішення поточних питань з контролюючими органами.• Щоденний аналіз результативності та коригування дій персоналу з метою отримання максимального валового виторгу та робота на довгостроковий та стабільний результат.• Особисте усунення всіх можливих конфліктних ситуацій.• Щоденна та щомісячна мотивація персоналу. Створення в колективі духу здорової конкуренції, але в той же час загального прагнення до підкорення загальних вершин і результатів. Відстеження результатів продажу тих чи інших торгових марок.
08.08.2007-05.09.08 ТОВ «Фінансова компанія» БТА Експрес»Посада: Директор Миколаївської філіїВиконувані функції:• Заснування філії з нуля• Заснування представництв, відділень, точок продажу з нуля• Загальне керівництво діяльністю Філії• Підготовка проектів договорів оренди, проведення тендерів• Продаж на ринку: фінансових, кредитних продуктів компанії• Планування та реалізація заходів щодо діяльності Філії• Організація відкриттів нових Філій та підрозділів філії, керівництво ними• Здійснення контролю за рівнем дефолтності та розробка програм з підтримки його в рамках встановлених значень• Здійснення контролю за організацією роботи з простроченою заборгованістю• Створення високоефективної системи верифікації потенційних клієнтів• Вирішення конфліктних ситуацій• Контроль за процесом управління ризиками у поточній діяльності Філії• Забезпечення правильного та чіткого виконання всіма співробітниками Філії своїх обов'язків, покладених на них трудовими договорами та посадовими інструкціями• Представлення інтересів компанії у місцевих органах влади, податкових органах, судах та інших державних органах• Здійснення моніторингу змін законодавства в регіоні присутності, які безпосередньо стосуються діяльності компанії• Контроль за відповідністю дій співробітників Філії вимогам законодавства, нормативним актам та вказівкам ДФП та інших наглядових та контрольних органів• Забезпечення якісного комплектування штату відповідно до чинних норм завантаження• Участь у підборі керівників відділів та ключових фахівців регіональної філії• Прийняття рішення про преміювання/депремування, мотивацію персоналу працівників Філії• Участь у підборі керівників відділів та ключових фахівців регіональної Філії• Забезпечення якісного комплектування штату відповідно до чинних норм завантаження• Організація, підтримка та розвиток бази торгових організацій-партнерів• Проведення переговорів із потенційними партнерами• Підготовка пропозицій щодо проведення спільних акцій• Розробка, впровадження, якісна віддача бізнес-плану• Робота з аналітичними звітами щодо виконання бізнес-плану Філії, аналіз динаміки продажів кредитних продуктів компанії• Забезпечення виконання плану прибутку.У підпорядкуванні (Служба безпеки, Відділ розвитку мережі, Бухгалтерія, Відділ розвитку та навчання персоналу, кредитні експерти) Всього 35 осіб.Досягнення і результати: За час роботи вдалося в максимально короткі терміни розвинути високорентабельну інфраструктуру, створити з філії лідера продажів по всій мережі фінансової компанії.
07.03.2007-05.08.2007 Мережа магазинів оптики «Люксоптика»Посада: Криза-менеджер, директор магазину м.КиївВиконувані функції:• Робота за контрактом на півроку. Завдання вивести магазин із низькими показниками продажів у лідери з продажу.• Розробка, впровадження, застосування, контроль антикризового плану безпосередньо під індивідуальні особливості даного салону-магазину.• Керівництво торгово-господарської та фінансової діяльності магазину.• Управління трудовим колективом: продавці консультанти, лікарі-офтальмологи, майстер, решта персоналу. Усього -11 людина.• Вирішення поточних питань з контролюючими органами.• Проведення оперативок. Постійне та ретельне навчання персоналу легендам виникнення та історії діяльності різних брендів і торгових марок. Постійне вдосконалення у касовій дисципліні, діловодстві, мистецтві продажів-вигаркування продавців-консультантів до рівня бездоганного професіоналізму.• Проведення самостійних зразково-показових продажів.• Щоденний аналіз результативності та коригування дій персоналу з метою отримання максимального валового виторгу та робота на довгостроковий та стабільний результат.• Особисте усунення всіх можливих конфліктних ситуацій.• Щоденна та щомісячна мотивація персоналу. Створення в колективі духу здорової конкуренції, але в той же час загального прагнення до підкорення загальних вершин і результатів. Відстеження результатів продажу тих чи інших торгових марок.• Формування щоденної статистичної інформації, звітів про фінансову діяльність магазину за звітний період (тиждень, місяць).Досягнення та результати:За вказаний період магазин був виведений на перше місце в мережі за кількістю та якістю заробленої виручки (500-600тис. грн.) на місяць, збільшивши її тим самим від первісної на 400-450 тис. грн.).Магазин заробив собі стабільну та високопрофесійну репутацію. Рівень клієнтури збільшився на 48,5%.14.
06.2006-01.03.2007р. Мережа магазинів комфортної оптики «Експерт Оптик»Посада: Керуючий магазиномВиконувані функції:• Заснування магазину з нуля: ремонт, оформлення юридичних документів, реєстрація магазину у всіх контролюючих органах на території м. Миколаєва, контроль правильності напряму та результативності рекламної компанії.• Керівництво торгово-господарської та фінансової діяльності магазину.• Управління трудовим колективом: продавці-консультанти, фрачі офтальмологи, решта персоналу. Всього 10 осіб.• Вирішення проблемних ситуацій з контролюючими органами та організаціями.• Щоденна і щомісячна мотивація персоналу.• Робота на випередження у формуванні асортименту товару, що замовляється, залежно від модних тенденцій і сезонності виникнення попиту. Відстеження результативності продажу тих чи інших торгових марок.• Контроль за виконанням індивідуальних замовлень на діоптрійні окуляри від початку оплати до радісної посмішки клієнта.• Постійне та ретельне навчання перейняло легендам виникнення та історії діяльності різних брендів і торгових марок. Щоденне вдосконалення продавців-консультантів у касовій дисципліні, діловодстві та мистецтві продажів-виколювання до рівня бездоганного професіоналізму.• Аналіз роботи магазину, формування та передача в головний офіс щоденної статистичної інформації, звіт про фінансову діяльність магазину за звітний період (день, тиждень, місяць.)• Проведення самостійних зразково-показових продажів.• Безпосередня участь та контроль створення рекламних продуктів, простеження якості та віддачі від їх реалізації.• Особисте усунення всіх можливих конфліктних ситуацій.• Створення високопрофесійної репутації магазину на ринку м. Миколаїв та області. Досягнення та результати:За час роботи магазин досяг 1-го місця серед магазинів мережі по об'єму виручки та прибутку підприємства, що приноситься. Керуючий магазином визнаний керівництвом найкращим менеджером мережі 2006р.
18.01.2001-12.06.2006р. ТОВ «Альфа-Груп» Мережа ігрового бізнесу
Посада: Директор Миколаївської філії
Виконувані функції:• Заснування філії з нуля• Загальне керівництво діяльністю філії• Підготовка проектів договорів оренди, проведення тендерів• Розробка стратегічних проектів розвитку мережі• Постійний моніторинг, прогнозування ринку• Впровадження системності планування, звітності та контролю• Формування стратегічної політики завоювання ринку• Аналіз та оптимізація схем взаємодії внутрішніх структур• Визначення кадрової політики, формування фінансової безпеки• Робота з фінансовими установами та державними органами• Створення проектів та вирішення технічних завдань підвищення рентабельності• Підготовка щоденних, щотижневих, щомісячних звітів про діяльність компанії• Ведення ефективної адміністративно-господарської діяльності• Підбір, навчання, оцінка ефективності роботи персоналу• Оформлення дозвільних документів.• Розробка, впровадження, якісна віддача бізнес-плану.• Оцінка перспективності створення аналогічних або альтернативних проектів - їх впровадження.• Участь у проектуванні та контроль виконання проектних та будівельних робіт.• Участь у створенні, розробці та контроль виконання рекламних акцій з метою створення якісної піар компанії для просування даного бізнесу.• У підпорядкуванні перебувало на середньому етапі розвитку 35 осіб.Досягнення та результати:При правильному побудові та плануванні розвитку бізнесу вдалося домогтися заняття 22% ніші всього ігрового бізнесу м.Миколаєва та області з середнім валовим прибутком 800тис - 1,4млн.грн.
06.08.1999-16.01.2001р. ПП «Медіс»Посада: Головний інженерВиконувані функції:• Вимірювання майбутніх об'єктів• Складання планової, креслярської, кошторисної документації.• Контроль за виконанням ремонтно-будівельних робіт.• Пошук та робота з потенційними замовниками та постачальниками.• Здійснення замовлення та поставок матеріалів та комплектуючихКерівництво фірмою без директора(кількість підлеглих 19 осіб). Досягнення та результати:Здійснення валового внутрішнього приросту прибутку підприємства у 42% за рахунок масштабного розширення різноманітності видів діяльності та швидкості оборотності коштів.07.02.1997-04.08.1999р. ПП «Віктар»Посада: Постачальник потім Начальник відділу постачання.Виконувані функції:• Створення та керівництво відділом матеріально-технічного постачання.• Координація та кураторство своєчасного забезпечення матеріалами та виробами для потреб будівельного процесу.• Організація транспорту під доставку тієї чи іншої сировини: логістика.• Пошук та робота з потенційними замовниками та постачальниками.(кількість підлеглих – 4 людини).
04.07.1995-14.12.1996р. Служба у Збройних Силах України мол. СержантОсобисті якості:Чесність, комунікабельність, самоорганізованість, висока працездатність, відповідальність, прагнення постійного самовдосконалення, швидке навчання, нестандартний підхід до поставлених завдань.Володіння ПК:Більшість офісних програм.Хобі:Читання, шахи, більярд, психологія. Рекомендації з останніх місць роботи:Директор ТОВ «Медичний центр «ОКУЛЮС» Белік Руслан Олександрович тел: 0990009798Віце-президент ТОВ «Фінансова компанія» БТА Експрес»Чика Роман Іванович тел:0984874065Начальник управління продажів та розвитку мережі ТОВ «Фінансова компанія» БТА Експрес» Гудз Олександ Юрійович тел:0632303558
Анатолий
Анатолий
Директор філії, Директор,Менеджер з розвитку, Єкономіст, Менеджер
Николаев
Активно ищет работу
полная занятость
Характер работы: удаленная работа, в офисе/на месте
Обновлено 1 неделю назад