Работала в 6 компаниях   9 лет 6 месяцев

Образование, Финансовые услуги, Торговля розничная / Retail

Фахівець з публічних закукпівель

Відділ освіти, молоді, спорту та туризму Ольшанської ОТГ

Образование

9 месяцев

01.2023 - 10.2023

Контроль, управління процесами планування й реалізації етапів закупівель, взаємодіяти з внутрішніми замовниками і дотичними підрозділами, кваліфікована робота з нормативно-правовими актами, представлення обґрунтованої інформації про закупівлю;

Організація та проведення закупівлі, включаючи розробку тендерної документації та внесення до неї змін при необхідності, формування обґрунтованих, недискримінаційних вимог до учасників та предметів закупівель, проведення закупівельних процедур відповідно до законодавства, без порушень, оприлюднення інформації, розгляд пропозицій учасників, надання роз’яснень на вимоги, скарги;

Проведення аналізу діяльності та звітування про закупівлі, оцінка їх результативності, планування та ідентифікування ризиків закупівель;

Взаємодія з контролюючими органами, підготовка відповідей на запити;

Постійний моніторинг змін в законодавстві сфери закупівель;

Фахівець з фінансового моніторингу

Лайм Кепител

Финансовые услуги

8 месяцев

10.2021 - 06.2022

Контроль здійснення належної перевірки клієнтів компанії, встановлення кінцевих бенефіціарних власників, виявлення політично значущих осіб;

Погодження встановлення ділових відносин з клієнтами банку або проведення фінансової операції у випадках, визначених внутрішніми положеннями;

Моніторинг фінансових операцій з метою виявлення таких, що підлягають фінансовому моніторингу, можуть бути пов’язані з фінансуванням тероризму, або щодо яких передбачені міжнародні санкції;

Підготовка відповідей на запити ДСФМ та НБУ;

Участь у проведенні навчальних заходів для працівників компанії, надання консультацій та роз’яснень з питань фінансового моніторингу.

Фахівець по роботі з проблемною заборгованістю

Лайм Кепител

Финансовые услуги

1 месяц

08.2021 - 09.2021

надання консультацій та роз’яснень клієнтам щодо кредитних продуктів Компанії;

здійснення дзвінків клієнтам з метою забезпечення оплати заборгованості або надання пропозицій для врегулювання заборгованості;

здійснення дзвінків до третіх осіб з метою з’ясування контактних номерів клієнта Компанії та оплати заборгованості або надання пропозицій за кредитом для врегулювання заборгованості;

обробка вхідних дзвінків від клієнтів, надання поточної інформації стосовно кредиту, встановлення домовленості про погашення боргу, надання пропозицій для врегулювання заборгованості за кредитом;

опрацювання та надання відповідей на звернення позичальників Компанії та партнерів щодо кредитних продуктів Компанії;

пошук контактних даних клієнтів Компанії, у яких є заборгованість за кредитом.

Керуючий магазином

ТД Ольшанский

Торговля розничная / Retail

1 год 10 месяцев

09.2016 - 07.2018

Аналіз продажів магазину за основними показниками, контроль товарообігу.

Організація роботи персоналу на прилавках та касах.

Контроль за виконанням планів продажів та прибутку магазину.

Взаємодія з постачальниками товарів та послуг, складом для забезпечення належного асортименту товарів.

Вирішення конфліктних ситуацій з клієнтами та персоналом.

Організація та участь інвентаризацій та обліку матеріальних цінностей.

Підбір кадрів та управління персоналом.

Ведення касової дисципліни.

Інкасація коштів.

Оператор 1С

ТД Ольшанский

Торговля розничная / Retail

7 месяцев

02.2016 - 09.2016

Введення товарних накладних до бази 1С.

Контроль та документальний супровід інвентаризацій.

Оформлення супровідних документів повернень-списання, обробка внутрішнього переміщення товарів та тари.

Касир

ТД Ольшанский

Торговля розничная / Retail

5 лет 3 месяца

11.2010 - 02.2016

Ключевая информация

Робота в MS Word, MS Excel, Internet, Google Docs, 1С торгівля/офіс, робота в Прозоро з тендерною документацією та офісною технікою.

Училась в 1 заведении

Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова

менеджмент организаций

Миколаїв, 2005

Владеет языками

Украинский

продвинутый

Курсы, тренинги, сертификаты

Організації та проведення публічних закупівель замовником.

Миколаїв, 2023

Організація та проведення фінансового моніторингу

Київ, 2022

Дополнительная информация

Особисті якості

Відповідальність, комунікабельність, адекватний підхід до вирішення конфліктних ситуацій, націленість на результат, швидке навчання, уміння правильно організувати свій робочий час, грамотне усне та письмове мовлення, знання ділового етикету.

Виктория

Менеджер по роботі з клієнтами

Николаев

20 000 грн.

41 год

Активно ищет работу

полная занятость, неполная занятость

Характер работы: удаленная работа, гибридная

Обновлено 3 дня назад