Работала в 5 компаниях   17 лет

Консалтинг / Аудит, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Автомобильная промышленность и Автобизнес, Промышленность и Производство

Бухгалтер

ПроБаланс, ТОВ

Консалтинг / Аудит

2 года 2 месяца

04.2022 - по настоящее время

Ми - бухгалтерська аутсорсингова компанія ПРО БАЛАНС.

Надаємо послуги з комплексного ведення підприємства більш 18 років. Готові взяти на себе повністю забезпечення вашого бухгалтерського, податкового, управлінського та кадрового обліку.

Що ми робимо:

- організація та контроль роботи підприємства - різні системи оподаткування + ПДВ;

- ведення та контроль бухгалтерського та податкового обліку;

- формування всіх видів статистичної, податкової та фінансової звітності;

- розрахунки, взаєморозрахунки за ЗЕД контрактами з нерезидентами, Дт та Кт заборгованість із покупцями та орендарями;

- відшкодування ПДВ- проходження комплексних планових, позапланових перевірок, робота з контролюючими органами;

- оптимізація та планування оподаткування;

- впровадження, ведення, аналіз управлінського обліку;

- облік та контроль руху коштів сash flow;

- КЛІЄНТ-БАНК- впровадження та ведення кадрового обліку.

Чому ми краще, ніж головний бухгалтер у штаті:

1. Ми повністю можемо закрити потреби в бухгалтерському, податковому, управлінському та кадровому обліку, а також ведемо фінансовий облік. Вам не потрібно набирати штат та нести відповідальність за цих працівників.

2. З нами працювати дешевше, ніж мати власного бухгалтера. А кваліфікація у нас найвища та підтверджена.

3. На відміну від штатного бухгалтера, за помилки якого платить компанія, ми повністю несемо відповідальність за свою роботу.

4. Вам не потрібно витрачатися на обладанння, програмне забезпечення, робоче місце. Тому що ми повністю налаштовуємо віддалене ведення вашої бухгалтерії.

5. При необхідності беремо на себе ведення управлінської звітності.

6. Проходимо перевірки, при необхідності виїжджаємо в компанії на перевірки.

7. Ведемо кадровий облік, відповідно скорочуємо витрати компанії на кадровика (трудові договори, посадові, відпустки і тд).

8. Забезпечуємо виконання бухгалтерської роботи без відпусток, лікарняних та штрафів.

Яких проблем ми вас позбавляємо:

1. Ми постійно відслідковуємо зміни в законодавстві та гарантуємо відсутність штрафів, які виникають при помилках штатних бухгалтерів.

2. Ви сплачуєте нам за перелік робіт, а не за час надходження в офісі.Більша частина бухгалтерів половину робочого часу нічим не зайняті. Таким чином компанія втрачає кошти на оплаті часу людини, який не створює цінності.

3. Наша кваліфікація підтверджена нашими клієнтами і відсутністю проблем у них щодо бухгалтерського обліку. Кваліфікацію найманого бухгалтера складно перевірити: чи дійсно він веде оптимально вашу бухгалтерію. І чи не втрачаєте ви гроші на його недостатній кваліфікації. В нас є досвід з багатьма нішами, тому ми можемо забезпечити найбільш оптимальне ведення обліку саме у вашому бізнесі.

4. Ми юридична особа, маємо репутацію та клієнтів, які можуть підтвердити нашу надійність. Є поширена практика серед найманих бухгалтерів: уходять з компанії перед річними звітами, тому що не хочуть нести відповідальність. Людина може за рік запустити бухгалтерію, працювати у вас, отримувати гроші, а піти напередодні річного звіту або перевірки. Ми працюємо з вами по договору, тому з нами такі ризики виключені.

По запиту готова надати відгуки або контакти своїх поточних клієнтів.

Бухгалтер

ТОВ "ВЕНТУРАНІК"

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

5 лет 3 месяца

03.2019 - по настоящее время

- організація та контроль роботи підприємства

- загальна система оподаткування + ПДВ

- ведення та контроль бухгалтерського та податкового обліку

- досвід формування всіх видів статистичної, податкової та фінансової звітності- розрахунки, взаєморозрахунки за ЗЕД контрактами з нерезидентами, Дт та Кт заборгованість із покупцями та орендарями

- Відшкодування ПДВ

- досвід проходження комплексних планових, позапланових перевірок, робота з контролюючими органами

- оптимізація та планування оподаткування

- Впровадження, ведення, аналіз управлінського обліку- облік та контроль руху коштів сash flow

- Вміння працювати з КЛІЄНТ-БАНК.

Директор

Авто-Арт Плюс

Автомобильная промышленность и Автобизнес

11 лет 2 месяца

04.2013 - по настоящее время

Організація ефективної роботи підприємства;

управління, навчання та контроль співробітників, відбір персоналу; оптимізація виробничих процесів;

збільшення рівня клієнтоорієнтованості;

організація та ведення бухгатерського та податкового обліку.

Головний бухгалтер

ТОВ "ВКФ "Астера"

Промышленность и Производство

3 года 7 месяцев

07.2015 - 02.2019

- Ведення первинного бухгалтерського обліку

- Калькуляція готової продукції

- нарахування з/п співробітникам

- Складання та здача податкової, статистичної звітності

- Кадрова робота

- Робота з банківською та касовою дисципліною, облік основних засобів

- Складання внутрішньої фінансової звітності

Головний бухгалтер

ТОВ "Авто-Арт"

Автомобильная промышленность и Автобизнес

7 лет 3 месяца

07.2007 - 10.2014

Постановка, організація та ведення бухгалтерського та податкового обліку підприємства магазину роздрібної торгівлі (автозапчастини), СТО (послуги), виробництво;

складання фінансової та податкової звітності;

ведення кадрового обліку;

складання та супровід кадрового обліку;

робота з клієнтами - оптові фірми та прямі поставки.

Ключевая информация

Знання бухгалтерського та податкового законодавства України.

Досвід роботи з бухгалтерськими програмами.

Ведення бухобліку.

Досвід ведення бухгалтерського обліку для різних видів діяльності (роздрібна торгівля, виробництво, сфера послуг тощо).

Розрахунок заробітної плати та податків.

Вміння складати бухгалтерські звіти, податкові декларації та інші звітні документи.

Знання вимог до оформлення та подання звітності.

Аналітичне мислення, уважність до деталей, відповідальність, організованість, комунікабельність.

Прагнення до постійного саморозвитку та вивчення нових знань у сфері бухгалтерського обліку.

Училась в 2 заведениях

Харківський національний автодорожній університет

Економічний факультет

Харків, 2012

Харківський національний університет радіоелектроніки

Інженерне управління системними технологіями, бакалавр-аналітик комп'ютерних систем

Харків, 2005

Владеет языками

Английский

базовый

Украинский

свободно

Дополнительная информация

Свій розділ

Кваліфікований користувач: MS Office, 1C, Клієнт-банкиВідправлення звітності: Медок, Соната, 1С-ЗвітВпевнений користувач ПК, знання всіх офісних програм.

Ольга

Бухгалтер

Днепр

42 года

Активно ищет работу

полная занятость, неполная занятость, проектная работа

Характер работы: удаленная работа

Обновлено 3 дня назад