Работала в 1 компании   1 год 2 месяца

Торговля розничная / Retail

Менеджер по персоналу

Епіцентр К

Торговля розничная / Retail

1 год 1 месяц

09.2023 - по настоящее время

  • Керувала повним процесом підбору персоналу
  • Проводила співбесіди
  • Супровід працівника від співбесіди до job offer та стажування
  • Організація навчання персоналу
  • Розміщення вакансій на сайті пошуку роботи
  • Співпрацювала з підрозділами компанії для визначення та закриття потреб у персоналі
  • Складання звітів, та моніторинг поточного ринку праці
  • Робота з CRM системами, MS Office

Ключевая информация

  • PowerPoint
  • MS Office
  • Пунктуальність
  • Надійність та увага до деталей
  • Робота в команді
  • Комунікабельність
  • Управління персоналом

Училась в 1 заведении

Державний вищий навчальний заклад "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана"

Менеджмент соціальної сфери

Київ, 2023

Владеет языками

Английский

ниже среднего

Украинский

родной

Курсы, тренинги, сертификаты

"Фундамент HR" Prometeus

2023

 Розуміння професійної ролі HR-спеціаліста та її значення в організації

Тренінг-курс "рекрутинг"

2021

Я навчилася ефективно використовувати різні методи пошуку, включаючи використання соціальних мереж, баз даних та інших ресурсів.

Тренінг дав мені знання про ефективні методи просування вакансій та привертання потенційних кандидатів.

Сертификат цифровой грамотности от Дія. Цифрова освіта

Просмотреть

Дополнительная информация

Свой раздел

Я прагну розвиватись у дещо новій сфері Customer Support Manager. Проте мій професійний досвід дозволив мені набути важливих навичок, які будуть корисними в новій ролі:

Комунікація: Високий рівень комунікативних навичок завдяки щоденній взаємодії з кандидатами та керівниками підрозділів.

Робота з клієнтами: Досвід вирішення запитів і проблем клієнтів, спрямований на їхнє задоволення.

Організація: Вміння ефективно керувати завданнями та дотримуватись строків.

Стресостійкість: Аналіз проблем і пошук ефективних рішень у стресових ситуаціях.

Знання технологій: Досвід роботи з ATS, CRM-системами та іншими цифровими інструментами.

Готовність до навчання: Здатність опановувати нову інформацію дуже швидко.

Прошу писати на електрону пошту/месенджери/чат robota.ua

Розглядаю виключно дистанційний вид роботи. Я впевнена, що мої навички та мотивація дозволять мені стати цінним членом вашої команди.

Юлія

Customer support manager remote

Киев

25 000 грн.

22 года

полная занятость

Характер работы: удаленная работа

Обновлено 3 месяца назад