Работала в 8 компаниях 21 год 3 месяца
Консалтинг / Аудит, АПК (Агропромышленный комплекс), Банки, Торговля розничная / Retail, Негосударственные организации / NGO
Консультант з закупівель
-
Консалтинг / Аудит
2 года 10 месяцев
01.2022 - по настоящее время
Я співпрацюю з групою інвесторів, які допомагають українським компаніям малого та середнього розміру виходити на ринки США, Європи, Казахстану та будувати там успішний бізнес.
Моя зона відповідальності включає:
- Оцінку існуючої системи закупівель, її перебудову, розвиток переформатування під в рази збільшені обсяги виробництва та з метою повної відповідності продукції компанії вимогам міжнародних партнерів;
- Навчання закупівельної команди новим методам та підходам до роботи. За необхідності – навчання роботі з системами електронних закупівель та електронних аукціонів;
- Разом з логістичною командою, прорахування та обрання найкращих маршрутів для міжнародної доставки.
Директор департаменту аутсорсингу закупівель
ТОВ "Лунный свет"
Консалтинг / Аудит
12 лет 1 месяц
11.2009 - 12.2021
- Контроль та управління всіма процесами закупівель та логістики компанії;
- Контроль та управлінням всіма процесами аутсорсингу закупівель для клієнтів компанії;
- Розробка та впровадження системи електронних закупівель та електронного документообігу для компанії та для декількох клієнтів компанії.
Ключові досягнення:
- Створення та розвиток високопрофесійної команди закупівель;
- Успішна реалізація більше 100 проектів з аутсорсингу закупівель (повністю або частково) для клієнтів компанії;
- Створення процесів, процедур та підрозділів закупівель для клієнтів компанії;
- Створення та управління пенсійним фондом для співробітників компанії.
Проект з аналізу та трансформації закупівель для великого українського агрохолдингу
-
АПК (Агропромышленный комплекс)
2 месяца
02.2021 - 04.2021
- Аудит та аналіз існуючого процесу закупівель;
- Опис всіх закупівельних та пов’язаних процесів, для всіх напрямків бізнесу (11);
- Знаходження «вузьких місць» та розробка пропозицій щодо їх усунення та вдосконалення процесів;
- Розробка нової закупівельної політики, процедур, процесів.
Начальник відділу маркетингових закупівель
Райффайзен Банк
Банки
1 год 8 месяцев
03.2008 - 11.2009
- Розробка та впровадження політики, процесів, процедур маркетингових закупівель;
- Адаптація системи електронних закупівель Банку до локальних умов та процесів;
- Управління всіма маркетинговими закупівлями Банку (все, на чому стоїть логотип Банку) (центрального офісу та 1100 відділень по всій території України);
- Централізація маркетингових закупівель на рівні центрального офісу.
Ключові досягнення:
Маркетинг:
- Ефективний та вчасний ребрендинг 220 відділень в різних областях України;
- Адаптація глобального брендбуку в частинах зовнішнього та внутрішнього дизайну відділень та в частині зовншніх та внутрішніх рекламних конструкцій;
- Реновація 220 відділень відповідно з адаптованим брендбуком та глобальними стандартами Банку;
- Розробка та впровадження мерчандайзингу;
- Розробка та впровадження ефективного підходу до розміщення реклами.
Закупівлі:
- Розробка та впровадження політики, процесів, процедур маркетингових закупівель;
- Централізація маркетингових закупівель на рівні центрального офісу
- Створення та управління командою професіоналів з маркетингових закупівель;
- Досягнення значної економії (в євро) по всіх категоріях маркетингових закупівель.
Заступник начальника відділу (маркетингові та адміністративні закупівлі)
UKRSIBBANK BNP Paribas Group
Банки
1 год 4 месяца
11.2006 - 03.2008
Управління всіма маркетинговими закупівлями Банку
Ключові досягнення:
- Розробка політики та процедур закупівель з нуля;
- Активна участь в розгортанні глобальної системи закупівель (SAP Ariba);
- Розробка та впровадження стратегії для всіх категорій в рамках маркетингових та адміністративних закупівель;
- Централізація маркетингових та адміністративних закупівель на рівні центрального офісу;
- Досягення значних показників економії;
- 85-90% маркетингових та адміністративних витрат – під контролем відділу закупівель.
- “Best Employee 2006”
Purchasing manager assistant
Metro Cash & Carry Ukraine
Торговля розничная / Retail
1 год 5 месяцев
04.2003 - 09.2004
.
Аналітик відділу маркетингу
СігмаБлейзер Україна
Консалтинг / Аудит
9 месяцев
07.2002 - 04.2003
.
Інтерн
Міжнародний Банк Реконструкції та Розвитку
Негосударственные организации / NGO
9 месяцев
09.2001 - 06.2002
.
Ключевая информация
Ключові компетенції:
Ключова навичка – перетворювати хаос на ефективно працюючу систему: орієнтована на результат, здатна забезпечити значне покращення показників діяльності завдяки компетенціям у створенні та оптимізації системи та процедур закупівель, централізації та аутсорсингу закупівель, розробці та вдосконаленню політики та процесів закупівель, скороченню витрат, розробці та впровадженню систем електронних закупівель, реінжинірингу бізнес-процесів, організаційному редизайну, стратегічним закупівлям, бюджетуванню, плануванню, прогнозуванню, навчанню, формуванню soft skills у команди;
Підхід до роботи не найманого працівника, а бізнес-партнера, який допомагає розвивати бізнес і досягати прибутку шляхом оптимізації, трансформації та розвитку технологій у сфері постачання та закупівель;
Змінюю на краще все, що можливо та доцільно змінити;
Неодноразово успішно запускала з нуля/трансформувала та управляла функціями постачання та закупівель з акцентом на економію витрат, вдосконалення всіх бізнес-процесів та крос-функціональну інтеграцію.
Ключові напрямки експертизи:
Закупівлі:
- Створення з нуля та управління підрозділами закупівель
- Стратегічні закупівлі, всі етапи (стратегія, планування, політики, процедури, процеси, категорійний менеджмент, автоматизація закупівель)
- Зовнішньоекономічна діяльність (закупівлі та логістика з ЄС, США, Китаю)
- Електронні закупівлі, автоматизація всіх етапів закупівель та всіх пов’язаних процесів
- Розробка та впровадження електронного документообігу та електронних систем управління (MSSharepoint, Terrasoft BPMS)
- Категорійний менеджмент (Маркетинг, Нерухомість, Адміністративний блок, IT)
- Аналіз, планування, оптимізація витрат
- Управління відносинами з постачальниками, з фокусом на створення партнерських відносин з ключовими для компанії постачальниками
- Ризик – менеджмент, сценарне планування закупівельної та логістичної діяльності.
Управління проектами:
- Розробка плану та бюджету проекту
- Управління проектами на всіх етапах – з нуля до завершення
Міжфункціональне співробітництво:
- Здатність находити спільну мови з різними типами особистостей
- Здатність до знаходження компромісу, без шкоди для інтересів компанії та бізнесу
Досягнення:
- Економія бюджету компанії в перший рік моєї роботи від 15 до 50% витрат по категоріям під управлінням, від 10 до 30% у наступні роки (в залежності від категорії та поточної економічної ситуації в країні)
- Бюджети під управлінням: €30 - €150 млн.
- До 90% витрат під управлінням підрозділу закупівель
- 100% відповідність бізнес- етиці
- Успішно реалізовано більше 250 комплексних проектів від початку до успішного завершення
- Прозорі методи роботи
- “Best Employee 2006” (BNP Paribas)
Училась в 2 заведениях
University of Pennsylvania - The Wharton School (Coursera)
Операційний менеджмент, Сертифікат з відзнакою
Online, 2012
Державний вищий навчальний заклад "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана"
Магістр з управління міжнародним бізнесом
Київ, 2002
Владеет языками
Английский
продвинутый
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Украинский
родной
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Олена
Олена
Директор із закупівель
Киев
Активно ищет работу
полная занятость
Характер работы: удаленная работа, гибридная, в офисе/на месте
Обновлено 5 часов назад