Работал в 6 компаниях   15 лет 7 месяцев

Государственный сектор, IT, Консалтинг / Аудит, Финансовые услуги, АПК (Агропромышленный комплекс), Недвижимость и Девелопмент

Різні посади в службі логістичного забезпечення військової частини

ЗСУ

Государственный сектор

2 года 2 месяца

03.2022 - 05.2024

З квітня 2023 по травень 2024

  • Організація роботи служби інфраструктурного забезпечення під час відсутності начальника служби;
  • Виконання заявок від підрозділів щодо забезпечення меблями, будівельними матеріалами, інвентарем та іншим майном інфраструктурного забезпечення;
  • Облік руху майна служби, складання звітності та ведення журналів;
  • Проведення перемовин з орендадавцями та органами виконавчої влади щодо надання об’єктів оренди, заключення та виконання договорів оренди, договорів на компенсацію комунальних послуг;
  • Підготовка документів для погодження бюджетних призначень та для проведення процедури державних закупівель.

Досягнення: запровадив систему електронного обліку матеріальних цінностей за допомогою Microsoft Excel як повноцінну заміну паперовому обліку.
Підготував для проведення процедури закупівлі будівельних матеріалів документи на суму понад 1,6 млн.грн., забезпечив виконання поточних ремонтів з використанням закуплених матеріалів.
З березня 2022 по квітень 2023

  • Організація роботи продовольчої служби;
  • Ведення программи обліку продовольства Прод2022;
  • Організація та контроль процесів замовлення, приймання, зберігання та видачі продовольства;
  • Комунікація з постачальниками з приводу повноти виконання замовлень, своєчасності постачання;
  • Складання звітності та ведення журналів обліку майна продовольчої служби.

Досягнення: налагодив облік видачі продовольства виходячи з реальних процесів, потреб та можливостей підрозділів. Налаштував взаємовідносини з постачальниками продовольства, які дали можливість отримувати товари гарної якості, своєчасно та в максимально можливому об'ємі. Навчив та передав досвід ведення процесів наступникам.

CFO

FINIK.PRO

IT

4 года 6 месяцев

03.2018 - 09.2022

  • Ведення управлінського обліку та формування звітності про діяльність компанії (консолідація звітності по 5-ти компаніям, що входять у групу);
  • Фінансове планування діяльності компанії(-ній) за різними напрямками;
  • Координація роботи бухгалтерської служби (2 бухгалтера та компанія на аутсорсі);
  • Розрахунки економіки угод та контроль виконання умов договорів;
  • Координація всіх організаційно-господарських процесів у життєдіяльності офісу.

Досягнення: Організува з нуля систему управлінського обліку на 5 компаніях групи зі складанням консолідованої звітності за допомогою інструментів Microsoft Excel та Power BI. Брав безпосередню участь у проведенні перемовин із контрагентами (постачальниками, підрядниками та покупцями) в результаті яких були заключні контракти, отримані позитивні фінансові результати.

Бізнес аналітик

Фізична особа підприємець

Консалтинг / Аудит

2 года 1 месяц

10.2015 - 11.2017

  • Консультування в сфері збору, обробки та аналізу даних, пов'язаних з захистом навколишнього середовища.
  • Налаштування системи збору та аналізу даних за напрямком в сфері екології.

Досягнення: розробив систему збору даних із застосуванням Microsoft Access, Excel та Outlook. Яка дала змогу проаналізувати в короткий термін масив інформації за рік. Приймав участь у розробці програми з аналізу електронних документів в форматі Word щодо відповідності вказаної інформації вимогам діючого законодавства.

Начальник фінансового відділу

ТОВ «ГАЗЕНЕРГОЛІЗИНГ»

Финансовые услуги

1 год 7 месяцев

02.2013 - 09.2014

  • Організація роботи фінансового відділу підприємства (платежі, супровід кредитів, бюджетування, ведення діяльності на підприємствах-нерезидентах, що входять до групи);
  • Вирішення юридичних питань, пов'язаних з реєстрацією компаній (резидентів, нерезидентів) та подальшим їх супроводом.
  • Взаємодія з обслуговуючими банками та здійснення платежів.

Досягнення: оптимізував форму фінансової звітності в Excel (зведені таблиці,списки, формули на наявність помилок). Паралельно поза цією компанією працював на аутсорсингу зі збирання, систематизації, обробки, аналізу даних про ринок зернових культур України (вибірки, зіставлення, порівняння даних в Excel із розрізнених джерел інформації, обробка даних у Access та на базі SQL сервера, співпраця з програмістами з питань структурування даних.

Заступник фінансового директора

ТОВ «ХЛІБІНВЕСТБУД»

АПК (Агропромышленный комплекс)

1 год 10 месяцев

03.2011 - 01.2013

  • участь у постановці управлінського обліку групи компаній;
  • складання оперативних та фінансових звітів підприємства;
  • планування діяльності компанії на короткострокову та довгострокову перспективу;
  • взаємодія зі службами зовнішнього та внутрішнього аудиту;
  • підготовка та захист звітів для топ-менеджменту.


Досягнення: навчився роботі в програмі 1С8 Торгівля (складання універсальних запитів, перевірка даних щодо коректного внесення користувачами, перевірка коректної роботи звітів, ведення обліку за кредитним портфелем бізнес-напряму); захистив звітність перед внутрішнім аудитом за 2010-2011 маркетинговий рік (підтвердження рентабельності угод, аналіз первинних документів); провів роботу із зовнішніми аудиторами (Kreston International та Компанія "БДО Баланс Аудит") з підготовки звітності з стандартам МСФЗ для пошуку зовнішніх інвесторів; застосував свої знання в області бізнес-моделювання ситуації в Excel при складанні довгострокового фінансового плану розвитку підприємства.

Головний фахівець відділу бюджетування та фінансового планування

ТОВ "Міжрегіональний інвестиційний союз"

Недвижимость и Девелопмент

3 года 6 месяцев

08.2007 - 02.2011

  • участь у процесі постановки бюджетування в компаніях, що входять до Холдингу;
  • підготовка звітності для керівництва та власників компанії (на базі 1С7 управлінський облік);
  • взаємодія з банками з питань кредитування (підготовка та захист бізнес-планів, супровід проектів у процесі кредитування).


Досягнення: набув досвід планування діяльності в областях: інвестиції в житловета комерційне будівництво, оптова торгівля ПММ, мережуа офтальмологічних клінік, мережа елітних салонів краси; пройшов навчання та отримав сертифікат CAP (Certified Accounting Practitioner) у сфері фінансів, бухобліку, економіки, права; у період кризи 2008-2009 рр.; набув досвіду ефективних переговорів з бізнес-партнерами при розподілі власності, з менеджментом обслуговуючих банків у питаннях реструктуризації та погашення заборгованості за кредитами.

Ключевая информация

Hard skills:

  • Навички фінансового анализу та планування
  • Знання специфіки бухгалтерського та податкового обліку в IT сфері
  • Навички побудови систем управлінського обліку за допомогою Microsoft Excel, Access, а також знання ринку вітчизняних систем управлінського та бухгалтерського обліку.

Soft skills:

  • Орієнтовність на результат
  • Вміння працювати в команді
  • Швидке навчання та саморозвиток
  • Вміння і бажання ділитися знаннями
  • Відповідальність та чесність
  • Навички переговорів
  • Навичи тайм-менеджменту

Учился в 1 заведении

Донецький національний університет імені Василя Стуса

економічний

Київ, 2002

Владеет языками

Английский

средний

Курсы, тренинги, сертификаты

Сертифікат CIPA

Київ, 2005

Знання принципів ведення облікових регістрів та складання звітності.

Дмитро Іванович

Фінансовий аналітик

Киев

44 года

Активно ищет работу

полная занятость

Обновлено 2 дня назад