Работала в 3 компаниях   23 года 11 месяцев

Финансовые услуги, Банки

Заступник головного бухгалтера

ОКТАВА ФІНАНС, ТОВ, ФК

Финансовые услуги

6 лет 5 месяцев

01.2018 - по настоящее время

Ведення бухобліку підприємства на загальній системі оподаткування
• Організація та контроль ведення усіх ділянок бухобліку
• Проведення усіх необхідних платежів, робота з Клієнт-Банком (декількох банківських установ)
• Контроль первинного документообігу
• Контроль за дебіторською та кредиторською заборгованостями
• Контроль взаєморозрахунків з контрагентами
• Складання та проведення в обліку авансових звітів
• Контроль закриття місяця, проведення відповідних документів
• Здатна ефективно працювати з різними юридичними особами одночасно
• Вміння керувати багатьма задачами та великим потоком документообігу
• Впевнений користувач 1С 8.3 УПП, Microsoft Office, Excel та електронними сервісами
• Маю досвід ефективної співпраці з програмістами щодо поставлення технічних задач задля забезпечення результативної роботи
• Нарахування заробітної плати, щорічних відпусток та кінцевих розрахунків ( чисельністю до 1800 осіб)
• Складання звітності по заробітній платі (Повідомлення про прийняття співробітників, 1-ПВ, Об`єднаний звіт, заява-розрахунок у ПФУ)
• Керівництво роботою бухгалтерського відділу
• Підготовка та контроль виконання бюджетів
• Ведення бухгалтерського обліку
• Підготовка фінансової звітності
• Контроль за дотриманням податкового законодавства
• Організація та проведення аудиторських перевірок
• Підготовка аналітичних звітів для керівництва
• Взаємодія з іншими підрозділами компанії
• Розробка та впровадження заходів з підвищення ефективності обліку
• Підвищення кваліфікації та участь у навчальних заходах

Заступник головного бухгалтера

Магнат

Финансовые услуги

4 года 3 месяца

09.2013 - 12.2017

Ведення бухобліку підприємства на загальній системі оподаткування
• Організація та контроль ведення усіх ділянок бухобліку
• Проведення усіх необхідних платежів, робота з Клієнт-Банком (декількох банківських установ)
• Контроль первинного документообігу
• Контроль за дебіторською та кредиторською заборгованостями
• Контроль взаєморозрахунків з контрагентами
• Складання та проведення в обліку авансових звітів
• Контроль закриття місяця, проведення відповідних документів
• Здатна ефективно працювати з різними юридичними особами одночасно
• Вміння керувати багатьма задачами та великим потоком документообігу
• Впевнений користувач 1С 8.3 УПП, Microsoft Office, Excel та електронними сервісами
• Маю досвід ефективної співпраці з програмістами щодо поставлення технічних задач задля забезпечення результативної роботи
• Нарахування заробітної плати, щорічних відпусток та кінцевих розрахунків ( чисельністю до 1800 осіб)
• Складання звітності по заробітній платі (Повідомлення про прийняття співробітників, 1-ПВ, Об`єднаний звіт, заява-розрахунок у ПФУ)
• Керівництво роботою бухгалтерського відділу
• Підготовка та контроль виконання бюджетів
• Ведення бухгалтерського обліку
• Підготовка фінансової звітності
• Контроль за дотриманням податкового законодавства
• Організація та проведення аудиторських перевірок
• Підготовка аналітичних звітів для керівництва
• Взаємодія з іншими підрозділами компанії
• Розробка та впровадження заходів з підвищення ефективності обліку
• Підвищення кваліфікації та участь у навчальних заходах

Заступник головного бухгалтера

західінкомбанк

Банки

13 лет 1 месяц

08.2000 - 09.2013

Ведення внутришньобанківських операцій, нарахування заробітної плати, складання звітності по заробітній платі, проходження перевірок ДПІ, НБУ, КРУ та інших
• Керівництво роботою бухгалтерського відділу
• Підготовка та контроль виконання бюджетів
• Ведення бухгалтерського обліку
• Підготовка фінансової звітності
• Контроль за дотриманням податкового законодавства
• Організація та проведення аудиторських перевірок
• Підготовка аналітичних звітів для керівництва
• Взаємодія з іншими підрозділами компанії
• Розробка та впровадження заходів з підвищення ефективності обліку
• Підвищення кваліфікації та участь у навчальних заходах

Ключевая информация

* Проведення усіх необхідних платежів, робота з Клієнт-Банком (декількох банківських установ)
• Контроль первинного документообігу
• Контроль за дебіторською та кредиторською заборгованостями
• Контроль взаєморозрахунків з контрагентами
• Здатна ефективно працювати з різними юридичними особами одночасно
• Вміння керувати багатьма задачами та великим потоком документообігу
Нарахування заробітної плати, щорічних відпусток та кінцевих розрахунків ( чисельністю до 1800 осіб)
• Складання звітності по заробітній платі (Повідомлення про прийняття співробітників, 1-ПВ, Об`єднаний звіт, заява-розрахунок у ПФУ)
• Організованість
• Організованість

Училась в 3 заведениях

Інститут післядипломної освіти та бізнесу

Бухгалтерський облік та аудит економіка підприємства

Київ, 2019

Національний університет харчових технологій

економіка підприємства

Київ, 2003

київський технологічний технікум

бухгалтерський облік та аудит

Київ, 1996

Дополнительная информация

Особисті якості

Робота з великим обсягом інформації, відповідальність, організованість, комунікабельність, аналітичний склад розуму, уміння працювати в команді, здатність до навчання

Ольга Анатоліївна

Заступника/помічника головного бухгалтера, фінансист, економіст/аналітик

Киев

47 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Обновлено 2 дня назад