Работал в 4 компаниях 3 года 1 месяц
Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы, Торговля розничная / Retail
Адміністратор
Katana
Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы
1 год 3 месяца
03.2023 - 06.2024
Обов'язки:
Управління персоналом: Керування роботою команди з 6 осіб, організація роботи персоналу, складання графіків, допомога в критичних ситуаціях, проведення інвентаризацій.
Клієнтський сервіс: Забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів, вирішення конфліктних ситуацій, пряме спілкування з клієнтами для забезпечення їх задоволеності.
Фінансовий менеджмент: Відповідальність за фінансовий облік, складання фінансових звітів, закупівля продуктів і інвентарю, ведення обліку товару через систему "Poster".
Досягнення:
Підтримання високого рівня обслуговування, що сприяло позитивним відгукам клієнтів та їхньому поверненню.
Ведення обліку: Ефективне використання системи "Poster" для точного ведення обліку товарів, що знизило кількість помилок і втрат.
Чудово вливаюсь в новий колектив та налагоджую зв?язки, турботливо ставлюсь до персоналу та уважно вислуховую усі побажання, скарги та враховую їх у подальшій роботі
Стараюсь максимало позитивно і без конфліктів вирішувати проблеми.
• Організація зустрічей
• Розподіл завдань між співробітниками
• Ведення звітності
• Обслуговування клієнтів
Управління персоналом: Керування роботою команди з 6 осіб, організація роботи персоналу, складання графіків, допомога в критичних ситуаціях, проведення інвентаризацій.
Клієнтський сервіс: Забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів, вирішення конфліктних ситуацій, пряме спілкування з клієнтами для забезпечення їх задоволеності.
Фінансовий менеджмент: Відповідальність за фінансовий облік, складання фінансових звітів, закупівля продуктів і інвентарю, ведення обліку товару через систему "Poster".
Досягнення:
Підтримання високого рівня обслуговування, що сприяло позитивним відгукам клієнтів та їхньому поверненню.
Ведення обліку: Ефективне використання системи "Poster" для точного ведення обліку товарів, що знизило кількість помилок і втрат.
Чудово вливаюсь в новий колектив та налагоджую зв?язки, турботливо ставлюсь до персоналу та уважно вислуховую усі побажання, скарги та враховую їх у подальшій роботі
Стараюсь максимало позитивно і без конфліктів вирішувати проблеми.
• Організація зустрічей
• Розподіл завдань між співробітниками
• Ведення звітності
• Обслуговування клієнтів
продавець-консультант
LeCloudStore
Торговля розничная / Retail
4 месяца
10.2022 - 02.2023
• Продаж електронних сигарет
• Електронні сигарети
• Електронні сигарети
продавець - консультант
ROZETKA
Торговля розничная / Retail
2 месяца
07.2022 - 09.2022
Адміністратор
Львівський академічний драматичний театр імені Лесі Українки
Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы
1 год
11.2019 - 11.2020
Ключевая информация
Я закінчив факультет культури і мистецтв, Університету. ім. І.Франка, отримав диплом бакалавра театрознавства. Маю досвід роботи в театрі, працював адмінстратором в театрі імені Лесі Українки. На цій посаді займався організацією глядачів, зустріч у фойє, консультації про вистави і театр загалом. Також досвід роботи з акторами, акторами студентами, колективно створили декілька успішних робіт. Проходив курси акторської майстерності, курси драматургії (при НСТДУ), курси театральної педагогіки, театральної антропології,(наука про людину як актора). Проходив практику в більшості театрів Львова, під час практики здобув досвід роботи адміністрації театру зсередини. Згодом опанував навички режисури, вивчав режисуру з усіх аспектів, практикував в режисурі в створенні вистав. також паралельно займався адмінструванням та організацією культурних заходів.
Люблю працювати з людьми, легко знаходжу спільну мову та чітко оформлюю поставленні завданя та доношу суть.
Після працював на посаді продавця консультанта, касира у Розетці, під час роботи там опанував навички роботи з касою, з 1С, навчився основам ведення продажів, консультування по техніці, надання послуг у сфері технічного забезпечення
Маю досвід у роботі з Постером.
Працював в магазині електронних сигарет, маю досвід у продажах тої продукції котру потрібно продати, маю базу знань в галузі вейпінгу.
• Комунікативні навички
• Організаційні здібності
• Вміння працювати в мультизадачному режимі
• Адміністратор комп’ютерного клубу
Люблю працювати з людьми, легко знаходжу спільну мову та чітко оформлюю поставленні завданя та доношу суть.
Після працював на посаді продавця консультанта, касира у Розетці, під час роботи там опанував навички роботи з касою, з 1С, навчився основам ведення продажів, консультування по техніці, надання послуг у сфері технічного забезпечення
Маю досвід у роботі з Постером.
Працював в магазині електронних сигарет, маю досвід у продажах тої продукції котру потрібно продати, маю базу знань в галузі вейпінгу.
• Комунікативні навички
• Організаційні здібності
• Вміння працювати в мультизадачному режимі
• Адміністратор комп’ютерного клубу
Учился в 1 заведении
ЛНУ
Культуры и искусств
Львов, 2024
Артем
Артем
Адміністратор ресторану
Львов
Активно ищет работу
полная занятость
Обновлено 4 недели назад