Работала в 1 компании   3 года 2 месяца

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

Офіс-менеджер-помічник керівника

Амарант

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

3 года 1 месяц

11.2019 - 12.2022

І Обов’язки офіс-менеджера*
* Організація та забезпечення ефективного функціонування офісу ведення таблиці відвідуваності
* на початку місяця передача бухгалтерії та директору за минулий таблиця відвідуваності
* замовлення канцтоварів та хоз товарів
* прийом, перевірка поставки заказу
* слідкування за тим, щоб на кухні офісу були кава, чай, цукор, лимон, молоко або вершки
* слідкування за чистотою кухні та відсутністю немитого посуду
ІІ Обов'язки помічника бухгалтера, діловодство:
* проведення переобліку
* занесення в 1С
* оформлення документів для відправки до архіву
* видача Довіреностей для представників нашого підприємства перед іншим
* видача Довідок, що підтверджують місце роботи працівників
* ведення реєстру санітарних книжок та за потреби видача направлення для проходження лікарів
* ведення реєстру листів, які отримуються під підпис
* робити скан - копії цих листів та передавати Директору
* ведення електронного реєстру вихідних листів
* відправка листів, що з описом та повідомленням. Перед цим - скан копія
* ведення фізичного реєстру вихідних листів ( копії описи, повідомлення та самого листа)
* ведення реєстру та папок для перевірок
* співпраця з ДТЕК, ЯСНО - передача показів лічильників, спілкування з особистим менеджером , за потреби дзвінки та відвідування Центру прийому клієнтівІІІ Ведення особових справ підприємства:
* допомога у заповненні документі для прийом на роботу в організацію
* перевірка вірності заповнення документів* зробити копії особистих документів для особової справи (паспорт, код, документи про освіту тощо)
* введення в базу в 1С даних майбутнього працівника
* внесення в реєстр приказів на прийом* друкування наказу на прийом
* підпис у директора документів із особової справи
* запис у трудову книжку працівника інформації - на яку посаду, на підставі якого наказу, дата прийому на роботу

Училась в 1 заведении

"Сумське вище училище мистецтв і культури ім. Д.С. Бортнянського" комунальний вищий навчальний заклад Сумської обласної ради

музичне мистецтво

Суми, 2014

Курсы, тренинги, сертификаты

Оператор комп'ютерного набору

Шостка, 2010

Дополнительная информация

Особисті якості

- уважна
- комунікабельна

- здатна навчатися
- є навички до керування людьми

- керівник в мені отримає надійного, вірного працівника, також може розраховувати на мою підтримку та дружбу (якщо це потрібно )

Anastasia

Адміністратор в офіс

Киев

20 000 грн.

31 год

Активно ищет работу

полная занятость

Характер работы: в офисе/на месте

Обновлено 1 неделю назад