Работала в 2 компаниях 7 лет 11 месяцев
Торговля розничная / Retail, Недвижимость и Девелопмент
Продавець консультант по сумісництву дизайнер тюллегардинних виробів
Центр - Штор
Торговля розничная / Retail
2 года 8 месяцев
03.2022 - по настоящее время
Риєлтор віддалено
Твій Дім, Агенство нерухомості
Недвижимость и Девелопмент
7 лет 10 месяцев
01.2017 - по настоящее время
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Планування та організація своєї роботи
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Адаптація до нових умов роботи
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Планування та організація своєї роботи
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Адаптація до нових умов роботи
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
Ключевая информация
• Організаційні здібності
• Вміння працювати з інформацією
• Комунікація
• Управління часом
• Планування
• Секретар-референт
• Адміністратор офісу
• Секретар-референт
• Секретар-референт
• Адаптивність до змін
• Рішучість
• Лідерські якості
• Комунікаційні навички
• Вирішення проблем
• Адміністратор офісу
• Корпоративний секретар
• Адміністратор бази відпочинку
• Діловодство
• Вміння працювати з інформацією
• Комунікація
• Управління часом
• Планування
• Секретар-референт
• Адміністратор офісу
• Секретар-референт
• Секретар-референт
• Адаптивність до змін
• Рішучість
• Лідерські якості
• Комунікаційні навички
• Вирішення проблем
• Адміністратор офісу
• Корпоративний секретар
• Адміністратор бази відпочинку
• Діловодство
Училась в 2 заведениях
Державний вищий навчальний заклад "Харківський коледж текстилю та дизайну"
дизайнер текстилю
Харків, 2016
Комунальний заклад "Бердичівський педагогічний коледж" Житомирської обласної ради
дошкільне виховання
Бердичів, 2006
Владеет языками
Украинский
свободно
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Курсы, тренинги, сертификаты
менеджер з продовольчих та не продовольчих таварів на ринку
Харків, 2010
Наталія Михайлівна
Наталія Михайлівна
Помічник керівника секретар
Бердичев
Готов переехать: Винница, Житомир
Активно ищет работу
полная занятость
Обновлено 4 дня назад